StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 19. srp 2019 5:16:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 18:51:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: čtv 24. kvě 2007 19:23:06
Příspěvky: 83
Bydliště: Plzeň
Blizzard by rád znal i vaše názory, proto každý měsíc bude probíhat diskuse na jedno z témat, které vybere komunita. V měsíci září to je protosská Mothership:

Otázky:
1) Myslíte si, že by protosská Mothership měla být unikátní jednotka (maximálně 1 pro hráče) nebo by hráč měl moct jich postavit víc než jednu? Proč?
2) Co si myslíte o schopnostech Mothership? (Time Bomb, Cloaking Field, Planet Cracker, Black Hole (ta je momentálně venku))
3) Další věci, co byste chtěli říct.

Jak odpovídat?
Stačí poslat odpověď na tento příspěvek a ta bude mít tvar:
1) ...
2) ...
3) ...


Ty nejzajímavější odpovědi a náměty budou poslány do Blizzardu. Tato akce probíhá hromadně na všech fanstránkách po světě!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 20:09:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 29. čer 2007 20:28:11
Příspěvky: 273
Bydliště: Praha
1) No podle mě by to měla být unikátní jednotka, která by byla primárním cílem soupeře, ale také skvělým taktickým bodem pro hráče, který ji vlastní. Povolil bych, že byste ji mohli postavit víckrát, ale v jednu chvíli byste mohli vlastnili pouze jednu. To by podle mě dostalo do Starcraftu II, tudíž i do Protossů další taktický nádech a také napětí.

2) Myslím, že jsou zajímavé a uvítal bych ve hře všechny.

3) And what about Diablo III? : "No comment" xD


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 20:28:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: čtv 24. kvě 2007 19:47:50
Příspěvky: 70
Bydliště: Brandýs n. L. - St. Boleslav
1) Pokud beru na vedomi to, ze Protossove jako rasa jsou nejvyspělejší (nejtajemnější), tak jsem jednoznačně pro to, aby byla jedna MS. Ne aby to byla jen nejaka pricmrdavacka, ale aby predstavovala technologicke moznosti Protossu a aby byla nocni murou pro ostatni rasy. V prnich videich vypadala ok, od blizzconu uz je to spatny.

2) Time Bomb - nelibi se mi nynejsi funkcnost (uz ne kolem MS, ale kam budu chtit). Schopnost jsem bral jako obranou abilitu, a ne ze vletim do nepratelske baze, hodim to na nejvetsi shluk budov (nepratel) a vitezstvi mam v kapse
Cloaking Field - tohle si myslim, ze je jasna nahrada za black hole a dalsi vyhraneni MS na pozemni likvidaci. Pokud nakonec MS bude jako jedna ultimatni jednotka, pak proti leteckym jednotkam toho moc asi nezmuze.
Planet Cracker - no s tim si urcite vyhraju :)

3) At uz to proboha vyjde :)

_________________
The merging is complete!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 20:43:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 05. srp 2007 13:50:48
Příspěvky: 143
Bydliště: In my head, under my soul
1) Jsem pro jednu Mothership. Třeba ve hře Warhammer:Dawn of War, také většina stran měla na konec jednu ultimátní jednotku. Fungovalo to a bylo to hodně zábavné a i adrenalinové pokud jste daného avatara nevlastnili.

2] Time bomb bych nechal jako původně jen kolem lodi. Možná bych lehce zvětšil pol působnosti na ochranu skrývajících se jednotek. Cloaking field a Planet cracker jsou uspokojující

3) ...but still... Zergs always win! :twisted:

_________________
" Better to reign in hell than serve in heaven " (J.Milton)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 20:55:04 
1) Urcite jednu silnu jednotku tak ako bola prezentovana prvy krat ....presne tak bola vynikajuca presne s tymi vlastnostami...prinasa to originalitu a obzvlastnuje strategiu v hre
2)Time bomb urcite vratit do povodneho stavu toto sa mi vobec nepaci (povodne to bolo velmi originalne riesenie). Planet cracker je fajn a rad by som videl black hole spat(taktiez originalny prvok...enjoy). Ku Cloacking field neviem ci som ho pochopil spravne ale aj tak som OSTRO proti nemu to akoze sa da pouzit aj na budovi? Ak ano tak to je veeeelka sprostost lebo zneviditelnit na mieste stojacu budovu je dost od veci.....A keby aj nie tak mi proste nesedi (keby bol iba na pohyblive jednotky tak by sa o tom dalo este uvazovat)
3)Mohli by v blizarde trochu lepsie doriesit pribehovu stranku veci .....akoze mothershipy poschovavane v galaxii a akurat teraz zavolane na pomoc...trochu originality a pouzitie logiky by nezaskodilo


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 20:57:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 30. čer 2007 13:44:46
Příspěvky: 56
1)
Dle mě by měla být povolena pouze jedna. Vím, že jakmile se opět vrátí zpět k unikátnosti a příblíží se tak k hrdinům z W3, jejichž jsem já zarytým odpůrcem, ale vzhledem k tomu, že žádná jiná rasa (tedy alespoň co zatím víme) nemá jednotku, kterou by mohla vyprodukovat jenom jednu. Myslím si, že by se tím opět více diferenciovali rasy. A samotný název Mothership vypovídá o tom, že je to ojedinělá loď. A měnit název pro tak hezkou loď... :-)

2)
K žádné ze schopností nemám námitek, až na...
Black Hole - zdá se příliš silná, zrušení bylo na místě, řekl bych i že se snížením by to bylo příliš silné.

3)
Řekl bych, že jako tedy případná unikátní loď, je v Tech Tree příliš nízko a samozřejmě levná a bez nároků (optimum by bylo 800m/400g a 16 psi, vylepšení každé 300m/250g). Je to v podstatě na stejné úrovni jako Dark Obelisk, Robotics Support Bay apod. Přidal bych ještě další budovu (např. Motherboard :-)), která potřebuje Fleet Beacon, Templar Archives a Null Circuit, čímž se dostane do hodně pozdního techu. Navíc bych požadoval navíc ještě jednu budovu. Hned vysvětlím.
To co se mi líbilo v prvním videu bylo to, že se Mothership mohla objevit kdekoli. Pokud to tak v té době opravdu bylo, tak to je takové lepší warp-in. Vzhledem k tomu, jak silná byla, mi to ale připadá příliš silné, jelikož by se mohla objevit uprostřed bitvy (chápu, že rychlost výroby ve videu byla asi zrychlená, ale nechal bych to tak). A tak doporučuju budovu jménem Womhole pod. Takže:
Řekněmě, že se Mothership neprocpe červí dírou ve StarGate a tak je potřeba speciální velká budova, ve které se červí díra poté, co se ve StarGate zadá a dokončí Mothership, otevře a Mothership hned vyletí. Pokud žádný Pod není, Mothership čeká, než se Pod postaví, aby mohla vyletět. Wormhole pod by samozřejmě také něco stál, takže by Mothership byla o něco dražší. V případě více Wormhole podů by šlo vybrat (po dokončení ve Wormhole podu), kterým z nich Mothership vyletí. Pomocí této techniky by šlo Mothership vyrobit v bezpečí a potom jí nechat vyletět do bitvy (většinou obrana báze, kde je postavený Wormhole pod). :-)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2007 21:58:32 
1) Určitě jen jedna. Bude to rozhodně lepší pro zážitek ze hry (adrenalin obou stran). Navíc u většího počtu bych měl strach z nevyváženosti mnoha popř slabosti pouze jedné mothership.
2)Schopnosti jsou fajn, je dobře, že černá díra je venku ale bylo by fajn přidat mothership další schopnost a udělat z ní tak nepředvídatelnou zbraň (počítám, že budete muset vynaložít náklady na každý upgrade, který jí dopřejete).
3)Určitě by bylo hodně zábavné udělat mothership náročnou na dobu stavění drahou jak na pop tak na suroviny ale zase velice ničivou. Jeden hráč v roli strany snažící se zastavit strašlivou zbraň a druhý zoufale se snažící udžet jí naživu. Zajímavá myšlenka je dát možnost mothership warpovat omezený počet jednotek z jiné části mapy což by dávalo této jednotce určitě fantastické možnosti. A ukažte už proboha zergy, zvyšujete množství % sebevražd u korejských zerghráčů, kteří už nemají naději, že se jejich miláčci ještě někdy oběví.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 0:31:04 
1)Jsem pro aby byla vždy pro každého hráče na mapě odemknutá jenom jedna MS.Jsem ale také pro, aby byla obnovitelná (dala se postavit víckrát). Kdyby kráč mohl postavit více MS, vedlo by to k tomu, že by se s MS stala běžná jednotka, s tím rozdílem, že by akorát byla dražší. Kdyby existovala možnost postavení více najednou, vedlo by to k tomu, že při balancování hry by MS dostala podstatně menši atributy (odolnost, počet HP, útok), aby se ve větším počtu dala zničit a to by podle mě bylo ke škodě, protože (podle původního nápadu autorů) má být MS nejlepším esem protossů a také něco úplně výjimečného a tomu by měli odpovídat i její vlastnosti. Na druhou stranu by zvýšený počet MS přispěl více k megalomanským bitvám, na kterých je SC založený...
2)všechny schopnosti OK, pokud budou stále použitelné pouze v nejmenši blízkosti samotné MS
3)možná, že to je pouze moji neinformovaností, ale nevím, jestli je dořešena oblast kde MS vyrábí (teď je to dáno na asi stargate). V případě, že by byla hráči přístupná pouze 1 MS a byla opravdu mocná, tak bych ji nechal teleportovat vždy k základně. Zaprvé po postavení má soupeř více času se o ni informovat a připravit se na ni. Zadruhé není problém pomoci pylonu a stargate vybudovat mothership blíže k nepříteli (čas postavení budov je minimální)a to by byla pro hráče až moc velká výhoda. Nechtěl sem tady moc zmiňovat konkurenci, ale podobně je to třeba v Tiberium wars, kde se u Scrim MS vždy objeví u základny - to je fajn


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 10:31:31 
Offline
 Profil

Registrován: ned 09. zář 2007 21:54:03
Příspěvky: 2
1. Jsem pro více slabších mothership. Když bude jediná tak bude tak hluboko v techtree, že se k ní v 99% případů multiplayeru vůbec nedostanu. Bude opravdu silná, což bude fakticky znamenat, že v pozdní fázy hry budu muset postavit mothership (obdobně jako v DoW).
Pokud bude mothership klasickou jednotkou a nikoli parním válcem, který drtí naprosto vše, bude mít i svou specifickou funkci - momentálně to vypadá na létající obléhací stroj - pokud se soupeř zabední vytáhnu do boje s armádou podporovanou párem MS. Je sice fajn dívat se na to jak soupeři vybuchuje jedna jednotka za druhou, jak jedna MS zničí 6 Battlecruiserů (vypovídá to o technologické vyspělosti Protossů), ale pokud má být hra i o něčem jiném než o koukání na výbuchy, tak jde, podle mne, o špatnou volbu (méně taktiky, více efektů).

2. S odstraněním blackhole souhlasím - pokud má být mothership klasickou jednotkou tak by měl jít pryč. Timebomb - dříve vypadal lépe, nyní bude praktičtější. Cloaking field - je pravda, že zneviditelnit budovu je trochu proti zdravému rozumu, ale herně to může být zajímavé.

3... :-)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '07: Protosská Mothership
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2007 13:41:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 30. čer 2007 13:44:46
Příspěvky: 56
Bobris píše:
Zadruhé není problém pomoci pylonu a stargate vybudovat mothership blíže k nepříteli (čas postavení budov je minimální)a to by byla pro hráče až moc velká výhoda.

No... problém to je, jelikož StarGate neumí warp-in. Prozatím to vypadá tak, že se objeví u StarGate. Já bych doporučoval můj nápad. :-)

sectoid píše:
jak jedna MS zničí 6 Battlecruiserů

No, tak, jak je to teď (tedy neunikátní MS) bych neřekl, že by se tohle jedné MS povedlo. Možná leda tak pod Time Bomb.

Darkteror píše:
dát možnost mothership warpovat omezený počet jednotek z jiné části mapy

Myslíš tím něco jako Recall? Tím by se stala skoro docela dobrým ekvivalentem Arbitera. Ale připadá mi, že je těch schopností MS už moc a Recall byl asi nahrazen Warp-Inem.
Ale jako normální transportér by možná trochu fungovat mohla. Něco jako Command Center, třeba že by mohla nabrat pouze Proby. A nebo i normální jednotky a musela by v ní jedna být, aby MS fungovala. Jinak by neměla pilota. :-)


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz