Moor8 píše:
saltazar píše:
Mno liga kde se nedá rushovat je ta začátečnická, tam jsou všude v cestách balvany.

Jasně, ale tam nemůžeš hrát pořád

Udělat by se to mohlo tak, že by se zápasy odehrané do 7 (10) minut nezapočítali do hodnocení, nebo zapojit ,,únavu,, jako v některých hrát. Že by soupeř na zergském creepu, nebo protoské energetické sítí ztrácel životy (něco podobného udělat i pro terany) proti tomu by se pak udělal výzkum a už by to pak nezraňovalo. Takže by fakt jen bránilo útoku na začátku.
braneni utoku v zacatku by zkryplovatelo hru. (btw pokladam tvoje napady jako celkem pitomy, no offense)
zcela uprimne, taky jsem z toho byl na prasky a v mym vlaknu jsem nad tim dost zehral, ale ony se ty rushe fakt daji efektivne odrazit pokud neudelas fatalni chybu v BO nebo zastaveni, pripadne v prohlidnuti temnych zakouti u sve baze. Mluvim teda za Terrana, jiny rasy nehraju. A sam za sebe bych rekl - pokud nedokazu uz ze startu vydrbat s nejakou lacinou taktikou, nic jinyho si nezaslouzim.
pocatecni otravovani je treba, pokud neni otravovani a monitoring, prijde trest. Tohle proste neni SimCity.
ja osobne si zazival tezky frustrace proti tossovi, jak se rozjel, proste me prevalcoval. Snazim se ho ted znicit nebo aspon vazne poskodit co nejdriv, opravdu nestojim o to, aby rozjel kvantum stalkeru, HT a za to naprasil 3 colosse.