StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 01. lis 2024 6:26:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 7:53:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Moor8 píše:
GoRum píše:
No ja mam takovej pocit ze ta zmnena casu nebude vubec poznat, jelikoz hra se hraje v rychlosti faster tzn ze kdyz pridaj +4 sekundy na vyrobu neceho v rychlasti normal tak na faster to nebude poznat. Pokud se ohletne toho casu pletu tak budu rad za nejake osvetleni jak to stim casem vlatne je.



jak víš, že to přidaj na normal? Hra je normálně ve fastr. Ve fastr byl zealot za 33 sekund a te´d je za 38, takže to jsou změny ve fast. Nejvíc osekali terany, ale nejhůř doapdli asi tosové, protože těm zkrouhli základní jednotky a proti zergům se nechytají. 3 hry proti zergům po patchi: útok jen se zerlingama a já nestíhám, prostě ten čas chybí.

A stopoval jsi to na stopkach? Jak jsem psal nejsem si jistej, ale prislo by mi to divny. No asi si zalozim hru proti AI na normal rychlost a najdu si stopky. Zerglingy odrazis snadno postavi gateway na 10/10 a pak pomoci chrono dostan vem alespon 4 zealoty a jsi v cajku.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 10:05:16 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
Hmmm podla mna to nebude take zle - ja teda nie som ziaden profik (aj ked kedysi som dost drtil SC1 a SCBW) ale treba si uvedmit ze zmeny aj ked nie velmi sa casom prejavia na hernej komunite - ako vzdy - proste sa len trocha zmenia herne koncepty - to je princip zmeny - neviem ci som sa vyjadril spravne, ale prakticky( vlastne teoreticky) priklad. jeden speedling s +1 armorom rozbije jeden tank v siege mode. Su to zmeny ktore sa nezdaju byt na papiery podstaten ale v hre sa to podstatne prejavy hned jak si hraci uvedomia co to realne znamena - a to chvilu potrva pretoze najprv sa to prejavy u top hracov - a potom to postupne prejde az do nizsej ligy.

Rovnako si nemyslim ze Terran je az tak OP, len je narocnejsie proti nemu hrat lebo je jednoduchsi. Ja osobne mam vacsi problem hrat proti tossovi ako teranovi - a to preto ze toss musi rozmyslat o nieco viac a byt kreativnejsi (hlavne zaciatok hry) Ked hram proti terranovi je to ze bud ja alebo on. MM je dost silna kombinacia na zaciatok hry - ale co ine ma terran hrat? - fakt je taky ze nieco ine zahra len dobry hrac co vie co robi a ma koncept - co v nizsich ligach je malokedy. navyse ked su toho plne fora a videa - (berte to tak ze som lama a tiez sa snazim nieco naucit - ano hram terrana ale toho som hral vzdy)

Ale je to len moj nazor a nejake tie skusenosti s SC1 a BW.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 16:05:04 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Zajimalo by me, zda-li jsou vsichni flameri tu minimalne 800+ diamond, protoze to vypada ze spis ne :)
Terrani sou jednodussi na hrani, ale zaroven nemaji k dispozici tolik fines jako ostatni rasy. Pouze nekreativni hraci si stezujou na nevyvazenost, kdyz jim nevyjde jejich nudny bezmyslenkovite provedeny 4gate nebo mutaling...
Zmeny jsou zajimave, uvidime za mesic, jestli jsou dostatecne.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 18:16:20 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
77white píše:
Zajimalo by me, zda-li jsou vsichni flameri tu minimalne 800+ diamond, protoze to vypada ze spis ne :)
Terrani sou jednodussi na hrani, ale zaroven nemaji k dispozici tolik fines jako ostatni rasy. Pouze nekreativni hraci si stezujou na nevyvazenost, kdyz jim nevyjde jejich nudny bezmyslenkovite provedeny 4gate nebo mutaling...
Zmeny jsou zajimave, uvidime za mesic, jestli jsou dostatecne.


takže 800 diamond level je určující pro to, jesti hráč hře rozumí, nebo ne? :) já tu viděl posty spousty diamond terranů, kteří hře očividně rozumí jak koza petrželi a zároveň hráčů z goldu/platiny, kteří píšou docela rozumně.

To, že ve většíně případů terrani vyhrávají pomocí 2 T1 jednotek neznamená, že nemají k dispozici "finesy". Marine+marauder, marine+banshee, MMM, marine+raven... tohle všechno může na začátku tvořit terran proti protossovi bez jakéhokoliv zájmu o to, co jede protoss. Jak už jsem psal jinde, až se terrani naučí používat ravena, bude to ještě horší.

Jestli je tady jedna rasa, která nemá, respektive nemůže použít, žádné finesy, je to zerg (především proti terranovi).

Tenhle patch neopravil 2 největší důvody, proč je terran tak OP (když teda nepočítám reapery proti zergům). Tím jsou muly (je třeba přidat porádný cooldown) a dmg marauderů proti budovám.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 19:13:22 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
ondik píše:
77white píše:
Zajimalo by me, zda-li jsou vsichni flameri tu minimalne 800+ diamond, protoze to vypada ze spis ne :)
Terrani sou jednodussi na hrani, ale zaroven nemaji k dispozici tolik fines jako ostatni rasy. Pouze nekreativni hraci si stezujou na nevyvazenost, kdyz jim nevyjde jejich nudny bezmyslenkovite provedeny 4gate nebo mutaling...
Zmeny jsou zajimave, uvidime za mesic, jestli jsou dostatecne.


takže 800 diamond level je určující pro to, jesti hráč hře rozumí, nebo ne? :) já tu viděl posty spousty diamond terranů, kteří hře očividně rozumí jak koza petrželi a zároveň hráčů z goldu/platiny, kteří píšou docela rozumně.

To, že ve většíně případů terrani vyhrávají pomocí 2 T1 jednotek neznamená, že nemají k dispozici "finesy". Marine+marauder, marine+banshee, MMM, marine+raven... tohle všechno může na začátku tvořit terran proti protossovi bez jakéhokoliv zájmu o to, co jede protoss. Jak už jsem psal jinde, až se terrani naučí používat ravena, bude to ještě horší.

Jestli je tady jedna rasa, která nemá, respektive nemůže použít, žádné finesy, je to zerg (především proti terranovi).

Tenhle patch neopravil 2 největší důvody, proč je terran tak OP (když teda nepočítám reapery proti zergům). Tím jsou muly (je třeba přidat porádný cooldown) a dmg marauderů proti budovám.


Podle mych zkusenosti je.

Mluvim o finesach, ne normalnich kombinacich armad. Moznost warpovani kdekoliv na mape, blink, forcefields, stormy, feedback(!), maphack ala observer. Cim se hrac stava lepsi a jeho APM je vyssi, tim zvladne vic a vic vyuzivat tyhle vychytavky.
Nydus, bling mines, fungal, zakopani roachove, spawn infestovanych terranu do tezby, vubec vsechny zakopane jednotky, neural parasite. To ze Idra dokaze jen masit hydry neznamena, ze zergove nemaji zajimave moznosti, a to sem rekl jen ty nejobycejnejsi, bohuzel nehraju zerga.
U terranu vidim ten potencial ne v podobnych finesach, ale ve zvlastnich mixech jednotek, urcite neco s ravenama, nedavno sem zaregistroval par vtipnych tvz a tvt od korejcu, kteri jeli pouze mass raven. Proti zergovi to fungovalo pomerne vtipne efektivne:) Tenhle vyvoj ale potrebuje par let (alespon puvodni starcraft to potreboval).

A zergove uz prisli na to, jak odvratit reaper rush. Proto ta podminka o urcitem skill levelu, tak vysoko uz nevyhrajes lacinyma cheesema. Naopak hodne casto slycham o umelym zvysovani skillu pomoci 4gate (viz day9), kdy protoss dosahne diamond 1100+ a potom zjisti, ze to vlastne vubec neumi.

Nemam tuseni, jestli MMM tak drti slabsi ligy. Pokud ano, tak je mozna na case aby se dotycni protossove koukli na klasicke buildy a typicke counter strategie. Neni to tak tezke:)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 19:47:55 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
GoRum píše:
Moor8 píše:
GoRum píše:
No ja mam takovej pocit ze ta zmnena casu nebude vubec poznat, jelikoz hra se hraje v rychlosti faster tzn ze kdyz pridaj +4 sekundy na vyrobu neceho v rychlasti normal tak na faster to nebude poznat. Pokud se ohletne toho casu pletu tak budu rad za nejake osvetleni jak to stim casem vlatne je.



jak víš, že to přidaj na normal? Hra je normálně ve fastr. Ve fastr byl zealot za 33 sekund a te´d je za 38, takže to jsou změny ve fast. Nejvíc osekali terany, ale nejhůř doapdli asi tosové, protože těm zkrouhli základní jednotky a proti zergům se nechytají. 3 hry proti zergům po patchi: útok jen se zerlingama a já nestíhám, prostě ten čas chybí.

A stopoval jsi to na stopkach? Jak jsem psal nejsem si jistej, ale prislo by mi to divny. No asi si zalozim hru proti AI na normal rychlost a najdu si stopky. Zerglingy odrazis snadno postavi gateway na 10/10 a pak pomoci chrono dostan vem alespon 4 zealoty a jsi v cajku.



4 zealoty neuděláš, než tam doběhnou první zerlingové, i s tím nižším časem to bylo tak tak.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 20:56:32 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
77white píše:
Podle mych zkusenosti je.

A zergove uz prisli na to, jak odvratit reaper rush. Proto ta podminka o urcitem skill levelu, tak vysoko uz nevyhrajes lacinyma cheesema. Naopak hodne casto slycham o umelym zvysovani skillu pomoci 4gate (viz day9), kdy protoss dosahne diamond 1100+ a potom zjisti, ze to vlastne vubec neumi.

Nemam tuseni, jestli MMM tak drti slabsi ligy. Pokud ano, tak je mozna na case aby se dotycni protossove koukli na klasicke buildy a typicke counter strategie. Neni to tak tezke:)


Před měsícem jsem říkal, že 600 diamond je někde na úrovni D- iccup, dnes by to při bodové inflaci mohlo být právě 800. A to je úplné nic. V podstatě to znamená, že jsi na úplnem spodu hráčů, kteří se hře věnují víc než casual bnet hráči. Říct tedy pouze na základě tohoto ratingu, že daný hráč má komplexní porozumění hry, je více než úsměvné. Stejně tak je low používat rating jako hlavní argument. Je totiž hodně lidí, kteří hru víc sledujou a čtou o ni, než ji hrají a chápou ji lépe, než uber skilled 8xx diamond pro.

Ne, zergové nepřišli na to, jak odvrátit reaper rush. Jsou mapy a pozice, při kterých zerg nemůže (nemohl? uvidíme, jak to bude s patchem 1.1) dělat absolutně nic, pakliže terran hraje jak má (mluvím tady o profi levelu, ne mid-low diamond).

Doporučuji ti navštívit nějaké dospělé forum (třeba teamliquid.net) a tam psát do diskusí, jak je hra balanced. Nebo raději nic nepsat a rozšířit si obzory čtením.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 30. zář 2010 14:26:36 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
forge + cannon
Stejne budes upovat zbrane +1, pokud vidis ze tlaci zerlingy/speedy... a na muty se taky hodi

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 30. zář 2010 15:10:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Presne tak, forge a 1-2 canony sa hrali proti zergom uz pred patchom... teraz vdaka pomalsej produkcii zealotov je to asi nutnost.
Kto nechce zbytocne vyhadzovat prachy za canony, nech ide scoutovat s probou ktora da stavat prvy pylon. K stavbe forge-u dojde sice skor nez nieco vyscoutujes, ale ak ouz bolo spomenute, forge potrebujes tak ci tak lebo +1 weapon je proti zergovi nutnost.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 30. zář 2010 17:08:41 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
GoodWill píše:
Presne tak, forge a 1-2 canony sa hrali proti zergom uz pred patchom... teraz vdaka pomalsej produkcii zealotov je to asi nutnost.
Kto nechce zbytocne vyhadzovat prachy za canony, nech ide scoutovat s probou ktora da stavat prvy pylon. K stavbe forge-u dojde sice skor nez nieco vyscoutujes, ale ak ouz bolo spomenute, forge potrebujes tak ci tak lebo +1 weapon je proti zergovi nutnost.


Pardon za OT: Ale jako zerg Ti reknu (a vsem ostatnim): <ironie>Je to uplna zbytecnost to +1 weapon, a prosim az budete hrat proti me, nedelejte to ;-) Mam sve zerlingy rad, a budte te dobre vule, a doprejte jim alespon 3 rany ;-D :-) :-) :-)</ironie>

Ale ted vazne, vypada to, ze bliz by radsi videl mid-late hry ;-) nez early push (all-in) a win/lose. Kurnik kdyz uvazuji o zergovi, bylo by ultimatne cool, kdyby v 1.2 dali kralovne na spawnu vic energie (na larvy+creep, aby si mohl zaplivat slizem i rampu, a hodit na ni nejaky spinecrawlery) Ale uz na zacatku hry... takovy malinkaty wall...

A jeste jedna vec, delejte u zerga +1 armor co nejdriv (idealne pred prichodem tanku). base dmg je 35, zerling ma 35 hp, co se stane? Smrt... co se stani s 35-1? 34DMG na 35HP = 1hp left, tedy zerglingy musi terran 2x trefit, aby je zabil.. u speedu uz by jste meli byt v druhe vlne telo na telo (tedy splash dostava i marina/marauder).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz