http://www.youtube.com/user/SC2NoobSchool pokud mate ambici se zlepsit, toto je nutnost.
Jeremiasz píše:
jedu standartne 10 supply 12 racks
takze cim me spolehlive rozjede zerg svinsky rychlejma zerglingama, na mensich mapach je u me se 4 lingama jeste nez se mi dostavi racks, vstup jeste neni uzavreny, gg bo s SCV je proste neukousu, ty zaby tam litaj tam jak vitr v bedne, ani se mi s SCV nedari je zamerit.
dost podobny to mam se zealotama, ale tam uz jsem snad poresil build, takze to se mi vetsinou dari ladit.
dal jako tips, co mi vyhralo nebo diky moji blbosti prodrbalo hry:
v me lize priblizne kazdej druhej toss tlaci VR a carriery jak oteklej, to se mi casto podari odrazit a otocit Vikingama. Kdyz uz me donuti k vetsi stabve vikingu, tlacim je jako hlavni silu, upgradnu armor a snazim se mu potirat expandy pomoci pristani a rozdrbani toho co stavi.
zvlast proti tossum obcas udelam chybu, ze zanedbam missile turrets a pak me rozseka dark templarum. to je uplne zbytecna prohra, ale obcas me to proste ujede.
zergove klasicky mutaliskove, zergove kolem me nejedou prakticky nic jinyho, nejakou tu hydru/roache a plnou (_._) mutalisku. mam tady problem s expanzi, resp. ubranit novou expanzi, ale toje otazka cviku.
Snazil jsem se mutalisky precislit vikingama, pripadne mutalisky trochu kitovat, ale to se mi nedari, zrejme budu muset vic zaradit thory nebo nevim.
Sem cca 800-900 diamond terran.
Rychlej pool se na 1v1 mapach da oskautovat vcas na to, abys dokoncil wallin (skaut SCVckem co stavi supply, na steppes of war klidne i driv). Na vetsich mapach to muzes temer vzdy vyloucit kvuli obri distanci. Bacha na Blistering Sands, temer vzdy kdyz zjisti, ze mas zed, jde ukusovat sutry na druhym vstupu.
Mutaling kryju obcas haluzacky, zaklad je dobre skautovat a utratit misto cca treti mule sken, rychlej lair ti napovi docela dost, stejne tak rychlost extraktoru. Kdyz to zjistim, stavim 3 turetky v kazdy expe a vim, ze musim svizne pushnout, protoze jakmile zerg najede na muta/ling/bling, hra ma velice rychlej a pro me neprijemnej spad. Na muty jsou marinaci ve vetsim mnozstvi se stimem brutalni. Mojim cilem je pri mutaling pushnout bud tak brzo, aby nestihl nasporit kotel banelingu, nebo naopak tvrde zakempit pomoci tanku a zkusit mu trochu pocuchat main pomoci marauder dropu (kdyz ma zerg spire postaveny blbe, obcas se da odsnajprovat a jeste utect) , behem kterych se ho snazim zatlacit na zemi.
Zvlastni je jak absolutni vetsina protosu prestala pouzivat ray rushe, kazdy uz de bud 4gate nebo 2gate robo s kolosama.
na zaver: hledam treningovyho partnera na pravidelny hrani, alespon high platinum, icq 335 929 665, diky:)
Edit: Otazka pro dalsi diskuzi: Jak jako terranove branite 4gate rush? MMM mi prijde jako hodne nestabilni reseni a pri rychlem techu do ghostu mate zas o dost slabsi armadu a pokud toss umi zakladni sentry micro a neni magor, 65-70% her ma vyhrano.