StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 21. čer 2024 21:04:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 20:34:28 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
gruv píše:
Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod...

Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse ;).

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 20:49:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 28. lis 2010 14:41:46
Příspěvky: 61
deacon píše:
gruv píše:
Jsou nějaká pravidla jak hrát za protossy ? Např. za zergy je to rychle expandovat, neustálej map control apod...

Hlavně nepodceňovat detekci. Toss ji má snad nejhůře dostupnou - hlavně proto, že je tak lákavé mít toho immortala-collosse ;).


To nechápu :D

_________________
Obrázek

Suit up ! Because tonight I will be PRO... wait for it... TOSS

When i get zerg, I stop being zerg and be protoss instead, true story...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 21:00:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 04. pro 2010 1:28:20
Příspěvky: 54
zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd...

_________________
Obrázek
ID: #371
Kdo chcete, ozvěte se, zahraju si s kymkoliv


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 0:14:37 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
EasyCake píše:
zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd...

Jop, to taky. Mi šlo víc o to, že jakmile je hotové robo, tak se (skoro :P) každý toss natěšeně vrhá po immortalovi nebo přímo colloss. Přitom takové dva obse by udělat měl nejmíň :)).

Edit: Pokud má toss dobré makro a klikfest je na obou stranách cca stejný, pak mu ten immortal nechybí. Akorát halt musí být toss defenzivní, což je proti zergovi dost o hubu(i když speciálně tam může obs chviličku počkat :D)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 8:42:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 04. pro 2010 1:28:20
Příspěvky: 54
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

_________________
Obrázek
ID: #371
Kdo chcete, ozvěte se, zahraju si s kymkoliv


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 12:32:21 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 12:55:01 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
deacon píše:
EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.


Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:47:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 28. lis 2010 14:41:46
Příspěvky: 61
saltazar píše:
deacon píše:
EasyCake píše:
Jenže většinou toho colosa nebo imortala potřebuješ, aspon teda u mě když se dodělá robo tak terran vyrazí každou chvíli do utoku

Je to o preferencich, ja bych radsi vsadil na obse a immortala, nez rush za collossem :). Pro me je detekce dulezitejsi a myslim si, ze zrovna toss nema moc moznosti, jak tu detekci "rychle" dohnat, kdyz se to pokazi.


Jasně, když jdou proti tobě DT, tak ti sejmou jako první Robotics a pokud už obse nemáš tak píšeš rovnou GG.


mno většinou toho observera stihneš dřív :)

_________________
Obrázek

Suit up ! Because tonight I will be PRO... wait for it... TOSS

When i get zerg, I stop being zerg and be protoss instead, true story...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 20:14:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D

precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Protoss - začátky
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 20:19:17 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
zylvar píše:
zakla je mit dve vezky u vchodu nebu u minefieldu a mit to nacpany v jejich range precijen ta investice neni tak brutalni mit na zakladnu tri vezky obestaveny barakama videl sem dokonce trik ze postavi vezku okolo 4 pylony a olemuje to vyrobnima budovama:D

precijen architektura zakladny to by bylo minimalně na článek

mhm, já radši observera, ono je pěkné, že se zakopeš, ale to znamená pro protivníka free fast exp. U zerga to tolik nepálí(tam je spíše škoda nezatlačit na pilu), ale u T/P to je smrtelné. Navíc cannon se nehýbe s armádou - invis ghost je zlo! :)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz