StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 4:40:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 10:33:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
Vcera pri hre za P - Nexus pylon a gate postaveny hned vedle sebe, tak ze mezi nimi nebyla v build grid zadna mezera, gate nemel nastavenej rally point. Prvni lot se spawnul primo mezi ty budovy, kde "nemela byt zadna mezera". Mental proti mne jel ofc 6pool, takze tohle znamenalo autolose ^^

Stalo se vam to uz nekdy? je to nakej castej bug bo sem mel proste smulu a hra se rozhodla haluzit?

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 11:39:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
To by sme museli vidiet replay... nebolo to tak ze ten zealot bol medzi tymi budovami pri okraji clifu (cize cliff ho tiez blokoval)?

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 11:44:05 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
Pokud postavíš dvě 3x3 budovy aby se dotýkaly rohy je mezi nimi mezera na procházení lingů. Takže je možné aby se tam teoreticky spawnul i zealot

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 14:01:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 16. pro 2010 21:35:08
Příspěvky: 111
http://www.ulozisko.sk/377410/seklejlot.SC2Replay tady je rep

otom ze za urcitych okolnosti de projit mezi sousedicima budovama vim, ale mel sem zato ze konkretne pri tomhle rozlozeni by to mozny byt nemelo? nvm no

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 15:40:43 
Offline
 Profil

Registrován: ned 24. říj 2010 17:23:00
Příspěvky: 97
AI je priserny. Hlavne s mym stalym partakem na 2v2 , ktery hraje zergy. Obcas mu army ,,vezmu ,, sebou qeenu a on ji pak hleda - Pri tom muze byt uz mrtva. Rozhazuju mu Ballem jednotky, taham je sebou. Rusim mu stavby kvuli bloku,protoze AI si neumi obejit unity ATD ATD..

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Sekani jednotek - bug?
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 18:55:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
Achjo.
1) Grid je na orientaci kvůli stavění budov, neurčuje, jestli mezi budovami jde projít nebo ne. (záleží nejen na tom, kolik místa zabírá pro stavbu, ale také pro průchod jednotek, proto např. nejde udělat wall-off ze spine crawlerů)

2) Ta gateway MĚLA rally point a ten směřovat přesně na tvůj pylon. Pokud cestu něco blokuje, v tvým případě pylon, AI hledá nejbližší cestu kolem. Což bylo do té díry mezi pylon-nexus-gateway.

3) Pohyb jednotek v SC a AI "obcházení" je naprosto úžasná. Ti, co říkají něco jiného pravděpodobně nezkoušeli jinou RTS, ať už od Blizzardu nebo ostatní. Co se týče braní jednotek tvého spoluhráče měj na vědomí, že ta hra je balancovaná a stejně tak AI udělaný pro co nejpreciznější hraní 1v1 - obcházení objektů v takové míře, aby ti jednotky kompletně obtekly kolem spoluhráče by mělo negativní efekt na 1v1, kdy by se něco podobného dělo se všemi jednotkami.

PS: 2v2 nikoho nezajímá, takže AI na to uzpůsobený není a snad ani nebude. Jedna změna k dobru team games byla s Reaperama a od té doby je ta jednotka absolutně nepoužitelná na cokoliv jiného než scout přes cliff a suicide, takže se to snad nebude opakovat.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz