ondik píše:
77white píše:
Zajimalo by me, zda-li jsou vsichni flameri tu minimalne 800+ diamond, protoze to vypada ze spis ne
Terrani sou jednodussi na hrani, ale zaroven nemaji k dispozici tolik fines jako ostatni rasy. Pouze nekreativni hraci si stezujou na nevyvazenost, kdyz jim nevyjde jejich nudny bezmyslenkovite provedeny 4gate nebo mutaling...
Zmeny jsou zajimave, uvidime za mesic, jestli jsou dostatecne.
takže 800 diamond level je určující pro to, jesti hráč hře rozumí, nebo ne?
já tu viděl posty spousty diamond terranů, kteří hře očividně rozumí jak koza petrželi a zároveň hráčů z goldu/platiny, kteří píšou docela rozumně.
To, že ve většíně případů terrani vyhrávají pomocí 2 T1 jednotek neznamená, že nemají k dispozici "finesy". Marine+marauder, marine+banshee, MMM, marine+raven... tohle všechno může na začátku tvořit terran proti protossovi bez jakéhokoliv zájmu o to, co jede protoss. Jak už jsem psal jinde, až se terrani naučí používat ravena, bude to ještě horší.
Jestli je tady jedna rasa, která nemá, respektive nemůže použít, žádné finesy, je to zerg (především proti terranovi).
Tenhle patch neopravil 2 největší důvody, proč je terran tak OP (když teda nepočítám reapery proti zergům). Tím jsou muly (je třeba přidat porádný cooldown) a dmg marauderů proti budovám.
Podle mych zkusenosti je.
Mluvim o finesach, ne normalnich kombinacich armad. Moznost warpovani kdekoliv na mape, blink, forcefields, stormy, feedback(!), maphack ala observer. Cim se hrac stava lepsi a jeho APM je vyssi, tim zvladne vic a vic vyuzivat tyhle vychytavky.
Nydus, bling mines, fungal, zakopani roachove, spawn infestovanych terranu do tezby, vubec vsechny zakopane jednotky, neural parasite. To ze Idra dokaze jen masit hydry neznamena, ze zergove nemaji zajimave moznosti, a to sem rekl jen ty nejobycejnejsi, bohuzel nehraju zerga.
U terranu vidim ten potencial ne v podobnych finesach, ale ve zvlastnich mixech jednotek, urcite neco s ravenama, nedavno sem zaregistroval par vtipnych tvz a tvt od korejcu, kteri jeli pouze mass raven. Proti zergovi to fungovalo pomerne vtipne efektivne:) Tenhle vyvoj ale potrebuje par let (alespon puvodni starcraft to potreboval).
A zergove uz prisli na to, jak odvratit reaper rush. Proto ta podminka o urcitem skill levelu, tak vysoko uz nevyhrajes lacinyma cheesema. Naopak hodne casto slycham o umelym zvysovani skillu pomoci 4gate (viz day9), kdy protoss dosahne diamond 1100+ a potom zjisti, ze to vlastne vubec neumi.
Nemam tuseni, jestli MMM tak drti slabsi ligy. Pokud ano, tak je mozna na case aby se dotycni protossove koukli na klasicke buildy a typicke counter strategie. Neni to tak tezke:)