Trošku budu pokračovat v odbočce od původního tématu k tématu rushe, ale prostě mi to nedá.
Ono je v první řadě potřeba rozlišit, co přesně je rush.
Zdá se mi, že ty (Moor8) říkáš rush, ale myslíš tím rushe typu proxy pylon s 2 gatekama třeba na Steppes of War jako úplně první hráčův pylon, super rychlej reaper rush, 6 pool rush apod. Zjednodušeně řečeno rush, kterým buď soupeře nachytáš na švestkách a pokud není zkušenej (nezažil to už, nezapřemýšlel, jak se tomu v budoucnu bránit), rozsekáš ho tím, nebo to odrazí a v pr**** jsi ty, protože nic nemáš, zatímco on má rozjetou ekonomiku. Tak či tak hra do několika minut nevyhnutelně končí. V tomhle případě s tebou absolutně souhlasím, ale beru to s daleko větším nadhledem než ty. Co je za problém naučit se bránit se tomu? Nic. Osaháš si to a v budoucnu už to odrazíš pokaždé snadno. Zase tak moc protivníků tyhle věci nedělá. Z mojí zkušenosti to dělají z 90% jen lamky, které o sobě vědí, že delší macro hru neustojí a neumí vyhrát jinak. To jsou ale většinou bronzoví a stříbrní hráči. Pokud jsi aspoň trochu učenlivej, naučíš se tyhle rushe zvládat a nevyhnutelně postoupíš do vyšší ligy, kde už se takovéhle koniny nejedou (nejedou se jednoduše proto, že tam už skoro každej umí tohle snadno ubránit).
Pak je tu ovšem taky něco jako early útok s cílem být agresivní a držet protihráče od začátku pod tlakem. Kdekdo by to nazval rushem, já to za rush nepovažuju. Cílem není soupeře v prvních minutách zničit, ale mít iniciativu, nutit jeho counterovat moje jednotky a moji taktiku, místo abych to byl já, kdo dorovnává krok a přizpůsobuje se. Mimoto jsou tyhle hry daleko zábavnější a taky příjemnější na pohled v replayi. Stokrát víc mě baví dívat se na hru, kde se to v 5. minutě začne mlít, než na hru, kde 20 minut oba expandují, těží, techují a masují armádu, pak se na sebe vrhnou, FPS klesne k nule

a po 20 vteřinách šíleného bordelu jednomu nezbyde nic, napíše gg a je po hře.
No a nakonec je tu třeba to, když se mi protihráč Zerg spawne na Metalopolis vedle mě a já probou zjistím, že dělá fast expu, nemá ani Spawning pool a Hatchery už je napůl hotová. Co můžu dělat? Budu se modlit, aby byl lama a tu šílenou ekonomickou výhodu, kterou tou fast expou získá, nedokázal využít a hra se protáhla na pěkných 45 minut?

Nebo udělám rychle další gatku a chronoboostuju jednoho Zealota za druhým s rally pointem k té jeho expě? To je prostě rush z nutnosti

Navíc často se v takové situaci stane, že ten druhý tu expu zruší (aby neprohrál) a klidně se to pak vyvine v delší zajímavou vyrovnanou hru (on ztratil čas a peníze na expu, kterou si nakonec nepostavil, ale já taky ekonomiku a tech tím early pushem zrovna nerozvíjel).
Sorry, že jsem se tak rozepsal
