diky, to byl velmi konstruktivni prispevek. a) jsem psal, ze tosse doporucuju nizsim ligam, zacinajicim, lidem s horsim makrem, duvody jsou za techto podminek naprosto platne, protoze na nizsich ligach jsou naroky na hru diametralne odlisne b) muzes mit pravdu, ale nenapsal jsi jediny relevantni duvod, proc to co rikam je uplna blbost. Presne o tom jsem mluvil predtim - pro vas machry (lepsi jak 80-90% republiky) je casto jedina odpoved ve stylu - jsi kreten, co rikas je totalni kravina.
priklad, proc si myslim, ze to co pisu neni kravina. bezny prubeh bronzove, stribrne a zlate hry toss vs terran
toss - zealot, sentry, observer, stalker, coloss (+ warp, termal lancer) expandovat, stavet nepretrzite proby, utracet (nemusim moc premyslet, staci tlacit stalkery, pokud nemam moc cas se zamyslet nad nejlepsi strategii). pokud zapomenu stavet nepretrzite jednotky a neco nekde zahori, nawarpuju naraz kde je potreba. attack move push, o vic se nestaram, ramcove warpuju k armade, pokud si pobliz postavim pylon nebo prism
terran - vojcly, mara, conclusive, stimp, MUSIM postavit fabriku a letiste, musim postavit sanitky a vikingy, hodi se stavet (extremne drahe) ghosty, kteri mi jsou uplne k prdu, pokud je nemikruju paralelne ke sve hlavni army + opatrne stavet budovy, obrnovat expy, hlidat si, kam postavim expu, aby se mi k ni vcas dostala obrana, pokud je napadena. + hazet muly, hazet scany, mikrovat scouting, harrashit. attack move push selze pokud nemikruju, nehazu stimpy, netrefuju EMP, nemikruju vikingy, pokud mam tanky tak jeste siege mode, optimalne defense drony tzn jeste prepinat na ravena, nehlidam si zada a zaroven nedavam v predstihu stavet dalsi armadu (pokud mozno bez fronty) budovy (vesmes co budova, to jeden SCV, zatimco protos to zvladne jednim probem a budovy se stavi zaraz, paralelne - pokud mam horsi APM nahazet s jednim probem x pylonu mi usetri hafo (v kontextu s chapanim ve casu ve SC) vic casu, nez vybrat SCV namackat nechat postavit a poslat zpatky tezit).
garantuju, ze pokud maji souperi podobne mikro, makro a AMP a pokud se terranovi nevydari nejaka prasarnicka, protossacky hrac ma zasadne vetsi sanci vyhrat.
a znovu, plati tak do zlate ligy nicmene s mensima narokama na zvladnuti se za protosse lip naucim zvladat zakladni mikro/makro mechanismy hry.
pokud se pletu, rad prijmu konstruktivni kritiku meho postu , odmitam irelevantni reakce typu "ve vyssich ligach toto neplati"
drobna blbost - pylon volne na mape vs supply depot volne na mape. co ma vetsi potencial zatopit prumernemu terranovi, resp. tossovi vic?
|