StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 05. čer 2024 7:02:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 12:32:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
To je vas nazor, ja mam iny. Ak ma terran pravidelne scanuje, tak stracam aj tu malu moznost prekvapenia a vyhry. Tych 50 mineralov ktore usetri na scv (ano 50, nie 300, lebo 50 ho stoji scv a kedze hovorime o zaciatku hry, tak mineraly plne obsadene nie su) za to nestoji.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 12:35:39 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
GoodWill píše:
To je vas nazor, ja mam iny. Ak ma terran pravidelne scanuje, tak stracam aj tu malu moznost prekvapenia a vyhry. Tych 50 mineralov ktore usetri na scv (ano 50, nie 300, lebo 50 ho stoji scv a kedze hovorime o zaciatku hry, tak mineraly plne obsadene nie su) za to nestoji.


? Teď nevím, zda správně chápu tebe a zda ty správně chápeš ten princip scanu a MULE... Jde tam o to, že obojí toho Terrana stojí 50 energie, musí se tedy rozhodnout, zda hodí scan nebo MULE. MULE natěží 300 minerálů, než zmizí. Scan nenatěží nic. Proto hození scanu znamená vyhození do koše 300 minerálů (tohle si uvědomil například TLO už v HDH Invitational a stavěl u protivníkovy základny Barracks, kterým tu základnu přeletěl, protože i když o něj přišel, ušetřil 150 minerálů oproti scanu).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 12:40:03 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
... a kromě toho, čím chceš terrana na začátku hry "překvapit"? VR rush? Nic jiného, co by fungovalo výš než v bronz league mě nenapadá :) a stejně, MMM je taková univerzální odpověď na všechno.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 12:41:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
GoodWill píše:
To je vas nazor, ja mam iny. Ak ma terran pravidelne scanuje, tak stracam aj tu malu moznost prekvapenia a vyhry. Tych 50 mineralov ktore usetri na scv (ano 50, nie 300, lebo 50 ho stoji scv a kedze hovorime o zaciatku hry, tak mineraly plne obsadene nie su) za to nestoji.

Jak psal dobre Pralev, ze zacatku vsicni scoutujou tezicema a tam ma o krapet lepsi zivotnost proba diky stit regenu. Cokoliv dal, uz je jenom dilema jestli natezim navic 300 a nebo se na chvili kouknu do zakladny. Zlata halucinace od sentry:)

Btw. ono ani obetovat rax na scan neni takova slava, protoze sice stoji 150 misto 300, ale zas nez tam Scv dojede a nez to postavi, tak by mozna tech 150 natezilo;) Spis je vyhoda, ze nez rax sestreli tak prozkouma vsechno zakouti zakladny kde se vetsinou schovavaj dulezity budovy.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 21:09:52 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
T.iN.T.a píše:
...
Jak psal dobre Pralev, ze zacatku vsicni scoutujou tezicema a tam ma o krapet lepsi zivotnost proba diky stit regenu. Cokoliv dal, uz je jenom dilema jestli natezim navic 300 a nebo se na chvili kouknu do zakladny. Zlata halucinace od sentry:)

Btw. ono ani obetovat rax na scan neni takova slava, protoze sice stoji 150 misto 300, ale zas nez tam Scv dojede a nez to postavi, tak by mozna tech 150 natezilo;) Spis je vyhoda, ze nez rax sestreli tak prozkouma vsechno zakouti zakladny kde se vetsinou schovavaj dulezity budovy.

No, ono scan má luxusní rozsah, kdyby měl rozsah jen té animace, myslím, že by si spousta hráčů oddechla. Člověk rozhodí oba d.templáře, uprsotřed nich naskočí kolečko, ani jeden není v oblasti a umřou(protože to jde ještě dobrý kus za) :-/. Jednou jsem lostnul hru, protože borec scanem zachytil snad 5 pixelů z budovy a zjistil, co jedu, já měl za to, že to neviděl... tahle schopnost "mrknu a nevytáhnu paty z domu" je boží(za tu cenu bych ji klidně bral, dejte mi scan za 300minerálů do Nexusu :P). Nemluvě o tom, když jsou základny "přes řeku"(lost temple, metalopolis), přeletíš jak nic(ok, tam už je to dost o štěstí na spawn).
Halucinace stojí plyn, což tě na začátku moc nepotěší, observer stojí plyn, taky drahé(bavme se o startu, ne když máš 4 expanze ;)). Overseer taky není bezplynný tech, vedle toho je scan směšný +-. Ale kromě animace(resp. rozsahu, buď jedno nebo druhé) s tím problém v zásadě nemám.
Víc mě štve EMP(wtf?! seriously, WTF?!?), směšně levný stimpack a stim u marauderů, dosah healu, pomalá mothership, nechápu, proč v poli od pylonů není vyšší regen štítů(resp. pokud je, nevšiml jsem si, ale mám pocit, že to bylo negováno blizzem), injektování larev(nejvíc gay hned po nadřazenosti T :D). Nic dalšího mne nenapadá, ale určitě bych si vzpomněl, nebýt tak dlouho vzhůru a na cestách :o)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 21:55:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
JJ s tim scanem souhlas - melo by bejt jasne poznat je videt a co uz ne.
Haluska stoji sice 100 plynu, ale pak je zadarmo;) Nehlede, ze se da vyborne pouzit i v boji. Ted sem v PvP nahaluskoval par colossusu a na scrapu delal jakoze s nima lezu do baze zadem a sotva co se odvalil s army od rampy tak sem mu prosel do mainu a GG :)

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 22:12:45 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
T.iN.T.a píše:
JJ s tim scanem souhlas - melo by bejt jasne poznat je videt a co uz ne.
Haluska stoji sice 100 plynu, ale pak je zadarmo;) Nehlede, ze se da vyborne pouzit i v boji. Ted sem v PvP nahaluskoval par colossusu a na scrapu delal jakoze s nima lezu do baze zadem a sotva co se odvalil s army od rampy tak sem mu prosel do mainu a GG :)

jde mi i o výzkum, jinak jo, halucinace jsou celkem levné na to, co to umí. btw detekce by měla odhalit halucinaci, ale nevím, jak se to projeví(jestli to hráč nevidí nebo je vidí modře, i tak to pak chce asi tunu micra)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 22:13:15 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
deacon píše:
No, ono scan má luxusní rozsah, kdyby měl rozsah jen té animace, myslím, že by si spousta hráčů oddechla. Člověk rozhodí oba d.templáře, uprsotřed nich naskočí kolečko, ani jeden není v oblasti a umřou(protože to jde ještě dobrý kus za) :-/.

kua a co teprve scan v BW :)

co se týče larvae injection - všechny tři rasy mají určitý macro boost, protosové chrono boost, terrani mules, zergové tohle. Při těch všech zjednodušení oproti BW bohudík za to, alespoň se člověk nenudí :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 22:48:34 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
ondik píše:
...
kua a co teprve scan v BW :)

co se týče larvae injection - všechny tři rasy mají určitý macro boost, protosové chrono boost, terrani mules, zergové tohle. Při těch všech zjednodušení oproti BW bohudík za to, alespoň se člověk nenudí :)

klidně, ať ho vrátí, ať ho to stojí plyn a extra budovu, kterou sesmahne kde co :P
Když to bude směšně looking kouzlo, tak to bude asi všem zase fuk :-). Ne že to vypadá, jak to vypadá. Vem si, že by collossus házel útok jenom 7 polí, ale fungoval by na 9, to by se to nadávalo :D

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Terran vs Zerg
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 23:28:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 19:07:29
Příspěvky: 159
Dotaz k halucinacim. Kdyz mam ravena (nebo cokoliv jineho, co slouzi jako detector) tak mi to rozlisi halusky od jednotek, ale zajima me AI, jestli kdyz "vidi" co je halucinace a co ne, jestli bude prednostne nicit jednotky a halucinacim se vyhybat ?

Nejak nechapu, proc to protossove moc nepouzivaj, stacilo by si nahalucinovat tak 20 zealotu jako stit (zealoty bych pri te hre nestavel vubec a jen massoval stalkeri, immortaly atd..) a jednotky co utoci na dalku by se o army uz postarali


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz