Stoky píše:
Tady se to zase pretaci na druhou stranu aby nikdo nemel pravdu...ja preci reagoval na Stealmana a jeho kriticky pocet jak nici coruptory. Ale whatever, pouzit jich par s MS je docela ok, ale mass carrieru me prijde ze ve vyrovnane hre je nepouzitelne, resp zalezi hodne na stesti, ze to nikdo tech par minut nevyscoutuje. Muze se stat ze to vyjde, po nejake vymene armad a kdyz zerg nekde neodhali mrak stargatu. Ja jsem sice terran ale snazim se mit co nejcastejsi prehled o skladbe armady. Kdyz je armada velka, tak treba ne tak casto, protoze vim ze me nic extra neprekvapi.
Ale i tak mi to prijde desne nahovno, preci pokud je 4base zerg tak zautoci a znici co jen pujde sice bude mit v bazi carriery ale o 50 sec pozdeji uz muze masit coruptory. (btw. proklikal sem 2 posledni zaznamy WhiteRy a nasel sem jednu hru kde carriera pouzil a mel 2 v kombinaci s MS.). Nedokazu si predstavit pripad kdy to bude ve vyrovnane hre fungovat (vzhledem k sile coruptora a toho jak je carrier pomala jednotka)
Ale jo, nejsme ve sporu, čistý stargate, případně stargate a ne zrovna vhodně doplněný ground ti zerg smahne ani nemrkne, o tom žádná. Tohle je fakt o MS :-).
Ty, jako Terran zapomínáš, že Zerg nemá scan... a to je DOST silná věc. Slušně umístěné stargate a jednotky udělají svoje. On Zerg možná ví, že máš SG, ale neví kolik, čeho, proč... uvidí pár VR a řekne, HA! Masí VR a vono houno ;). Ono tenhle tech začíná na jedné/dvou stargate a přenáší se do mass po výměně(většinu úmrtí MS).
A jistě, carrier ve vyrovnané hře přichází na řadu až ve chvíli, kdy máš nad protivníkem navrch, protože carrier je šílený dmg dealer a současně tank. Interceptor má 2 útoky a ještě je jich 8, vyrábí se automaticky(alespoň mám ten pocit, že stačí nakliknout pravým abilitu stejně jako autorepair)... prostě psycho jednotka.
Ale šíleně dlouho se vyrábí, takže blokuje sg void rayi, který toho udělá možná méně(nestihne se nabít), ale je rychle na bojišti, když se počítá dmg, ne ve výrobě - a stojí podstatně méně... warp prostě v tomto vede.
Když k tomu(carriers) přihodíš pár VR, MS, archony a chargeloty, tak se zerg,s prominutím, posere... Buď ti zničí ground, ale tím pádem nemůže použít air nebo ti zničí air a bude doufat, že stihne vyrobit dostatek ground jednotek na doražení těch tvých. Navíc je v tom obrovský bordel díky záplavě interceptorů, přihodíme-li vhodné krájení force fieldy, je to na prášky :D
BTW storm je tak trošku ptákovina, páč ničí interceptors.
Osobně jsem WhiteRa použít mass carrier neviděl, ale viděl jsem ho jak jde cíleně po MS a pak je přidává(většinou už to je konec hry :)). Ale já takových pár her mám(minimálně jednu :D), je to peace of cake a-move army, ke které se děsně blbě dopracovává a ještě blběji se poráží, protože ty pak s tím airem nic neuděláš ;). Zabiješ mu tintilion carriers a on nawarpuje bžilion warpgate units a k tomu přihodí mass VR proti blordům :D(true story)