Heh

Clickers vs Binders je vecny spor.
Uspora casu tam je, a uz ve w3 se tim dalo resit milion veci

V mem pripade je to bohuzel az moc prehnane:
0 - Main barrack
9 - Barracs
8 - Factory
7 - Starport
4-6 temporary
1-2-3 jednotky
No a vite jak to dopada? Marinaci utoci na banelingy, a tanky jedou do immortalu ;D Ale ted vazne, da se tim usetrit dost casu, ale onehda me inspirovalo jedno video, ve kterem nejaky progamer radil uzivat spis slucovani per reactor/tech-lab (v pripade terranu). Imho sikovnejsi, a dobre se na to zvyka

A kdyz mame tab/prekliklavani

A ohledne mikrovani, oproti w3 (a mladych let) nema v SC2 smysl mikrovat s mensima/strednima jednotkama, ale brat pouze ty velke/drahe. SC2 je proste moc rychle, a 1sec na zachranu jednoho/par marauderu = 1/(5|10)tina army fuc kvuli nepozornosti

Btw nevite jestli je nejaky binding primo na budovy? Nezavysle na nastaveni? Rekneme treba B jako barracs apod? Proste bez nastaveni, radsi bych se naucil toto, nez to neustale ctrl+cislo resil.