klayman píše:
Na air sa uplne vyser. Kedze hovoris, ze terran ma marines+marauders+medivacs+banshee+vikings, tak ma uz toho pomerne vela, co znamena, ze mas mat toho vela aj ty. Air robit nemozes, kedze ma vikingov (aspon ja sa tym nikdy nezatazujem), lepsie je zamerat sa na ground army, cim sa vikingovia stanu pomerne zbytocnymi.
Na akykolvek air je podla mna najlepsi blink stalkers. Staci blink pod air a nechat ich chvilu strielat. Ked sa on svojimi marines/marauders zameria na stalkerov, tak staci trochu utiect. Ked sa rechargne blink tak zase blink co najviac pod jeho air. Pri tom treba mat este klasicku ground army, teda zealotov, nejakych immo a sentries, ale sustredit sa hlavne na stalkerov. Stalkeri su relativne ok aj proti groundu terrana. Obzvlast s blinkom.
Kazdopadne kombinacia marines+marauders+medivacs+banshee+vikings je uz hodne mid/late game. Dokym ma on vsetky tieto jednotky este aj vo vacsom pocte, tak sa toho uz pocas hry muselo stat vela a teda vsetko zavisi od konkretnej hry a neda sa na to napisat konkretna rada.
Vidim ze si svetaznaly. Ale ak si odmyslis banshee + viking, tak uz na samotny MMM neviem hrat. Mam co robit aby som T rozbil s colossusami a high templarmi + zealots + stalkers, pricom on ide obycajnu MMM + ghost. Videl som aj par replayov tych progamerov ( konkretne white ra vs nejaky terran ), a prottos si napriek vsetkemu techu a mikre nevedel rady. Jednoducho nech terranovi robil akekolvek skody, on mal vzdy vacsie. Pritom som este videl ze stalkerov je uz totalna samovrazda proti Terranovi. Marauder lacnejsi, silnejsi ( + spomalovacie strely ) si za podpory medivacov a stimpacu poradia takmer akejkolvek armade stalkerov. Viac sa mi osvedcili zealoti s charge ( cim setrim na plyne, za co neskor robim HT, pripadne voidrays ). To su aspon moje postrehy a skusenosti, ale ty si ako vidim vo vyssej lige, tak o tom vies viac. Mozno by pomohol keby si dal nejaky replay, kde ide terran proti tebe MMM.