Mavo píše:
Ty rychli zerglingove se hodne spatne odrazeji, pokud o nich clovek nevi dopredu. Pokud si chces bejt jistej, ze zerg jede 6 pool, tak posli jedno SCV hned v zacatku hry, aby sis overil, jak rychle stavi spawning pool. Teoreticky nez tam tvoje SCV dojede, tak on zacne stavet pool. Pak je nutne rychle dostavet wall a par marinaku. Coz znamena prestat na chvili delat SCV, jinak na to nebudes mit mineraly, a stavet dvema SCV. Anebo na misto scautovani s tim proti zergovy pocitej preventivne rovnou a jed stylem 10 depo, 10 racks, 10 depo. Nejsem si s poctama tak jistej, hraju hlavne za zergy, ale princip je jasnej, dat prednost wallu pred SCV.
Prave sem si to overil na steppes of war, ze pokud clovek jede klasicky 10 supply 12 rax a skautuje scvckem, ktere stavi supply (coz je tez klasicky postup), bez problemu 6pool odvrati a nemusi ani nijak serezavat produkci SCV, staci 2 stahnout na opravovani a v klidu vyrobit marinaka, 6 pool je odrazen.
cas, kdy se lingove dostanou na protejsi rampu : 2.50
cas, kdy terran zjisti, ze na nej zerg kuje pikle : 2.10
Chapu to dobre: hned jak v 2.10 zjistis ze jede pool rush, stavis 2 supply na kompletni wall..?