StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 19:04:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 8:17:02 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Na amerických serverech už zase testují nový patch, kterej kromě oprav bugů obsahuje i 5 nových map.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=190277
Jak se vám zamlouvají?
PS: Nemůžu si pomoct ale ten první vypadá úplně jako Lost Temple akorát bez cliffů nad expama.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 9:20:03 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 29. črc 2010 14:37:25
Příspěvky: 194
Bydliště: Kladno
jehe, mas uplnou pravdu, vypada to jako Lost Temple

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 9:32:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ja mam pocit ze to ani nebude nova mapa, ale nova verzia lost templu, ktora nahradi aktualnu.
Ostatne mapy v poho, konecne aj naznak niecoho pre zergov ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 9:41:02 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Ta první (která je ve skutečnosti podobná spíš Metalopolis než LT, ale to je fuk) z nich vypadá ještě tak nejlíp. U těch zbylých kroutím hlavou - zase jen uzounká místa a průchody, chudáci Zergové.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 10:25:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
Kromě té první což je vylepšená LT pro zergy se mi zdá že ty další 4 jsou zase zerg nightmares

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 11:04:57 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Blizzard by měl hodit svou "hrdost" za hlavu :) dát si ruku na srdce a přiznat si, že hry sice dělají skvělé, ale mapy nikdy nebyly jejich silnou stránkou :)
Takový Lost Temple se táhne jako smrad už od SC1 a v žádné hře, ve které se vyskytl to nebyla ani náhodou balanced mapa...
Logický krok by byl najmout si tým z ICCupu nebo bandu šílených korejců z GSL a nechat si nadesignovat řadově 20 map, z kterých by se vybralo třeba 6 nejlepších a ty by se hodily na ladder a oficiální turnaje... Pak by možná hra nepřipomínala chokefest a campcraft 2 : base defense :)
Nebo třeba vyhlásit soutěž na tvorbu 1v1 map... Blizz by neměl podceňovat nezávislé tvůrce ( i když chápu, že s novou licenční politikou, kdy se každá publikovaná mapa okamžitě stává majetkem Blizzu se lidem do tvorby Pro map moc nechce :) )

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 11:45:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Mne tie mapy nepripadaju az tak antizerg...
nechapem rpeco by zergom mali vadit uske priechod, ved si do nich zakop banelingov. Vsetko sa da vyuzit.
Terran tazi z priechodov a clifov iba ak mu ich dovolis kontrolovat.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 12:05:45 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
GoodWill píše:
Mne tie mapy nepripadaju az tak antizerg...
nechapem rpeco by zergom mali vadit uske priechod, ved si do nich zakop banelingov. Vsetko sa da vyuzit.
Terran tazi z priechodov a clifov iba ak mu ich dovolis kontrolovat.


Kámo sorry, ale vůbec nevíš co mluvíš :)
Celá nátura zerga je postavena na flankingu aspoň z dvou stran ( pokud možno čím víc tím líp )... To, že si zakopeš blingy do nějákého průchodu ti může vyjít tak jednou... Vzápětí ti u každého lepšího hráče začínají lítat po mapě Raveny/Observery/Scany a NIKDO!!! ( pokud není úplně retardovaný ) ti na to nenaletí 2x ...
Na druhou stranu terran a abuse terénu - tanky na cliffech = použitelné celou hru a i když o tom víš nic moc neuděláš. Dropy na cliffy nebo naopak dolů po cliff s tím, že medivac dává vision a léčí = taky o tom víš ale když to nezachytíš včas tak máš smůlu...
Jinak třeba takové kempení na centralu Jungle basinu s planetary forress a mechem ... To bych chtěl taky vidět jak to Terranovi nedovolíš kontrolovat ...

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 14:29:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
To bude zase QQ thread.

Já se těším - jediný jistý je, že nový LT vypadá super, a to říkám jednoduše proto, že s tou mapou máme zkušenosti a ten cliff je retardovanej.

K ostatním mapám radši nic psát nebudu, protože (stejně jako většina těch, co tu budou brečet podle screenů) jsem je nehrál, takže můžu akorát říct, že se těšim na trochu variace a beru to jako první krok k nějaký častější rotaci map, místo hraní těch 6 stejných pořád dokola. :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu
PříspěvekNapsal: sob 05. úno 2011 21:24:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
kdyz ty mapy vidim, tak jsem rad, ze jsem switchnul ze zerga na terrany :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz