satik píše:
w0chtulka píše:
Odkdy to ma terran proti zergovi jednodussi? Naopak proti zergovi hrajes v hroznym stresu stejne jako protossovi kde sou tam stormy/forcefieldy + chargeloti a udelas jednu chybu a je konec hry. Naopak protoss to ma tezky pokud techuje/expanduje proti agresi terransky ale to asi nebude problem ras ze...
Proc hrajes TvZ ve stresu? Ten kdo je ve stresu je zerg, zpocatku poradne nevis, jestli na tebe prijde thor push, marina, helioni, banshee nebo fast tank a pak staci jen zerga otravovat dropama, fake pushema apod. a davat pozor na banelingy a nesedet celou dobu na zadku v bazi...
Ano, prave kvuli forcefieldum a colosum (/HT) mi prijde ovladani Protossu v PvT o neco jednodussi, protoze dobre hozenej FF je peknej trn v zadku

Protoze mutalisk harass, forcovani stimu, postupny soupani tanku, nezalejzat moc na creep, koukat kdy budou broodlordi... a naopak zerg muze vedet docela dobre co souper dela staci mit vsude lingy a porad koukat overlordama a/nebo overseerem... a stejne sou ve vysledku dve varianty a to sou bio nebo mech takze bud mutaling (kterej ale jedes automaticky stejne) a nebo roach ling infestor se kterym stejne vetsinou prohrajes kdyz switchne na bio + tanky
V tom poslednim odstavci je napsano ze toss micro potrebuje ale ma ho lehci kdyz prijde na spelly... a kdyz na jednotky tak to proste nemuze umrit tak rychle jak terranskej bioball... ale stejne je to vybalancovany v rukou dobrejch hracu...