Pridavam se

Zatim se mi dropconnect stal jednou, tezko rict co to bylo. Jelikoz makam jako sysadmin, a nejake obecne znalosti o fungovani sitovani apod. snad mam, tak bohuzel je toto dost mozne. UDP je nespolehlivy protokol, podvrhnout je otazka okamziku - tedy poslat cokoliv, co chci, treba pozadavek na disconnect (kvuli male rezii uzivano u gamesek/streamovani nedulezitych veci apod.). TCP konexi lze zase snadno resetnout (disconnect, hloupy ICMP reset, probehnuty na vsechny porty, a tech 65,5k moznosti je otazka par minut, jen musite znat SRC IP, ikdyz tusim ze blizz se dusoval, ze SC2 je peer-to-peer, takze by jsi z dumpu komunikace mel byt sto zjistit SRC ip, s kterou komunikujes [kvuli latencim]). Ale taky je pravda, ze malokdo mame ISP, ktery ma redundantni linky apod. Takze reset routeru -> par sec/desitek sec vypadek, ale vy mate drop. Ale ping po minimalizovani->start->spustit->"hodina pryc"->ping nic neukaze

Holt co nadelame.
Map hackeri, to je jina... taky mam nekdy pocit ze lidi vedi presne co delam, a pritom nikde scout apod. Kdyz se pak divam z jejich pohledu na replayi (a ze je sleduji poctive), tak si pak vsimne drobnosti, ktere prozrazuji vyvoj... Holt nejsme tak genialni, aby jsme mohli vzit v potaz vsechny aspekty problemu. Myslim ze hackeri v ramci SC bude minoritni problem (viz omezeni na Account), podle me toto je nej ochrana. Po strance technicke proste omezit podobne veci mozne neni