Moor8: A proč by měli nerfovat Zergy? Nějak nechápu tvou větu, že Terrany a Protossy oslabují a Zergy ne. Účel patche má být přece vybalancovat hru (posílit ty, co jsou moc slabí, oslabit ty, co jsou moc silní) a ne všechny nerfnout
T.iN.T.a píše:
ja uz prave za tu chvili co je tahle informace venku jsem tech narku cet az az
A to to jeste nevyslo:D
Ano, proto jsem tam měl ta slova "v dlouhodobém horizontu". U každých patch notes se strhne pokaždé šílená lavina nářků na každý nerf (podle toho, za jakou rasu dotyčný hraje). To se obvykle během krátké doby uklidní a whiny pokračují na to, co je doopravdy ve hře OP. Alespoň to tak zatím vždy bylo, už od bety (resp. i kdysi u W3 u každého patche to tak bylo).
Citace:
To jsou ty predsudky z BW
Doufam ze patche nepujdou stylem, ze z toho udelaj BW akorat v novym kabate a v HoS pridaj lurkery a hotovo:)) Me naopak prijde logicky, aby neco co ma splash nebylo tak ucinny proti obrnenejm cilum a naopak. Ted kdyz streli tank do zerlingu tak je to jak dupnout do rajcat:D Jesli tomu dobre rozumim, tak po patchi tank co vystreli jednou za 3s tak da za 35dmg prave jednoho zerlinga, dalsim par jim ubere tak pulku a chcipne. Nez tank za 15s nez vystreli 5ran potrebnejch na slozeni lota, tak lot prejde s cigarem v hube pulku mapy a ani charge nepotrebuje. Coz mi prijde u 150/125 jednotky za hodne penez malo muziky:)
Ok, beru, chápu tvou logiku. Pak by ovšem museli nějak úplně změnit koncept Terranů nebo Zergů, třeba dát Zergům nějakou anti-tank jednotku (jako je protosský Immortal), nebo lépe udělat něco s Thorem (na samotné tanky fungovali dosud dobře mass Roachové, i poměr cena/výkon proti tankům pro Zerga dopadal dobře; ovšem jen do chvíle, kdy s těmi tanky útočili i Thorové se svým 90 dmg). Myslím, že jednodušší řešení je to, co chtějí Blizzardi v tom patchi 1.1 udělat, mimojiné tím totiž zabijou 2 mouchy jednou ranou (budou fungovat jako counter na tanky i Speedloti, což je dobře, protože Immortalové kvůli EMP nefungují).
Citace:
Zajimavy, skoro bych dal ruku do ohne, zes to byl prave ty kdo rikal ze MMM je necounterovatelna IMBA
Me nak zvlast nesere ani MMM, ani tanky, ale je fakt ze MMM vidam skoro porad a po tom nerfu tanku to bude jeste horsi. Me proste tak nevadi, ze je neco silny/slaby, ale spis ta monotonost. Storm/colos zni dobre, ale kdyz nekdo jede kouli, tak by byl blbej, aby cekal az se to souperovi doupgraduje. A fakt jsem zvedavej jak se bude counterovat mass hydra. Helioni na papire vypadaji jak super anti light, ale v realu je hydry sesvaci jako nic. Maj ani ne tretinovou kadenci! a range mensi o jedna, takze nez se dostanou do dosahu tak uz do nich pali 2rada hyder, natoz aby se dostali jeste bliz, kde je konecne efekt splashe.
Uf, to si mě 100% s někým pleteš. Na MMM jsem možná někdy nadával z pohledu Protossa, kterej má obrovskej problém s rozdílem techu (MMG nebo MMM je hned, Protoss na odražení potřebuje Charge, Colossi a později i bouřky, to vše je relativně hodně late tech), ale jinak si nevzpomínám, že bych tohle nějak aktivně řešil. Zatím už od bety nadávám především na EMP proti Protossovi a mech proti Zergovi. Obojí prakticky necounterovatelné.
Co se mass hyder týče, tak v situaci mass hydry vs. mass Helioni to ti Helioni samozřejmě nedají
Ale já když píšu o Helionech, mám v hlavě stále představu klasického pomalu postupujícího mechu, tj. tanci + Thorové + Helioni. A tam prostě Zerg obvykle nestíhá nebo ani nemůže jednoduše sejmout nejdřív hydrami všechny Heliony. Tím pádem ti Helioni mají prostor útočit a sfoukávají ty light hydry opravdu nechutně rychle (zažil jsem to několikrát jak z pozice Zerga, tak i Terrana).