StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 05. čer 2024 1:46:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 14:59:22 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
Tak z toho patche nadšený vůbec nejsem. Oslabili jen 2 rasy a zergy vůbec! T a P oslabili základní obranné jednotky a zergům, kterí se specializují hlavně na rychlý útok nic. Aby to vyrovnali mohli zdražit zerlingy, nebo aby se z ejdné larvy nevyrobili 2 ale jen 1. Takhle bude průměrná doba hry pod 3 minuty. Už vidím, jak každej pojede zerga jen aby vyhrával. To že jim oslabili Ultralisk není pro žádnej problém, stejně se k němu skoro nikdy nedostali. Já je viděl ve hře jen 1 ato jsem mu stejně nakopal. Pokud chtěli u zergů něco oslabit, měli oslabit předně mutalistky a třeba rychlost zerlingů. Výrazné oslabení teranů chápu, ti byli děsně silní a když uměl umikrovat, že zaútočil s pár siglama obklopenýma mariňákama a ty ještě léčeili medivalové, tak to se postavilo všemu. I když měli zealoti zrychlení, tak než se prosekali mariňáky, tak je tanky rozstříleli. Zpomalení ýroby zealotů je blbost, protože takhle jsou tossové úplně bezbraní prot jakkémukoliv rushu.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 15:02:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
T.iN.T.a píše:
Ja jsem psal neco o tankach? :D Ja sem psal o tom, ze ted akorat na forech budou vic flamovat terrani a min zergove.

Asi jsme se trochu nepochopili. Moje poznámka o tancích znamenala, že ze všech OP terranských věcí bude doopravdy nerfnuta jen jedna (tanci). Stále další OP věci zůstávají, takže ubrečené Terrany v dlouhodobém horizontu stále neočekávám.

ja uz prave za tu chvili co je tahle informace venku jsem tech narku cet az az :D A to to jeste nevyslo:D
Citace:
Mozna by ti nekdo mel rict, pro tebe asi neprijemnou novinu: Tohle neni BW... :lol:

Ano, to samozřejmě není. Avšak i člověk BW neznalý by očekával, že roj malých potvůrek (Speedlingů) ukouše dělostřelectvo. Mně to tedy alespoň přijde dost logické. V BW to tak fungovalo, v SC2 dosud ne, po tomhle patchi snad bude.

To jsou ty predsudky z BW ;) Doufam ze patche nepujdou stylem, ze z toho udelaj BW akorat v novym kabate a v HoS pridaj lurkery a hotovo:)) Me naopak prijde logicky, aby neco co ma splash nebylo tak ucinny proti obrnenejm cilum a naopak. Ted kdyz streli tank do zerlingu tak je to jak dupnout do rajcat:D Jesli tomu dobre rozumim, tak po patchi tank co vystreli jednou za 3s tak da za 35dmg prave jednoho zerlinga, dalsim par jim ubere tak pulku a chcipne. Nez tank za 15s nez vystreli 5ran potrebnejch na slozeni lota, tak lot prejde s cigarem v hube pulku mapy a ani charge nepotrebuje. Coz mi prijde u 150/125 jednotky za hodne penez malo muziky:)
Citace:
Nerfnout jakkoliv tank bude mit akorat za nasledek, ze se tepla koule pojede jeste castejc - sux. A vubec tahlu zmenu moc nechapu, kdyz uz tak at mu uberou naopak proti armored a na light nechaj. Takhle bude furt stejne silnej, proti svojemu jakoze "counteru" ultram a mass hyder bude pravdepodobne necounterovatelnej.

Tak to mi zrovna naprosto vyhovuje, protože bio ball je to, co se odráží nejsnáz. Fungal growth + Banelingové + Speedlingové + Roachové úplně drtí MMM, Colossi + bouřky rovněž. Naopak mech je to, co Zerg prostě nemá jak dát, a proti tankům + EMP nemá Protoss v podstatě žádnej ground counter (po patchi už snad budou fungovat Chargeloti).
Mimochodem, mass hydry jsou Terranem strašně snadno counterovatelní, prostě k tomu mechu stačí přidat víc Hellionů. Hydry jsou light a pokud ten dotyčnej Terran má aspoň nějaké micro (aby útočil na řadu Hyder ze strany a ne zepředu), chcípají strašně rychle. A Ultraliskové? Ti jsou ok a fungují proti mechu celkem dobře, ale stejně jako s Brood lordy je tu jeden zásadní problém - v 90% her se k tomu Zerg vůbec nestihne proti Terranovi dostat.

Zajimavy, skoro bych dal ruku do ohne, zes to byl prave ty kdo rikal ze MMM je necounterovatelna IMBA :D
Me nak zvlast nesere ani MMM, ani tanky, ale je fakt ze MMM vidam skoro porad a po tom nerfu tanku to bude jeste horsi. Me proste tak nevadi, ze je neco silny/slaby, ale spis ta monotonost. Storm/colos zni dobre, ale kdyz nekdo jede kouli, tak by byl blbej, aby cekal az se to souperovi doupgraduje. A fakt jsem zvedavej jak se bude counterovat mass hydra. Helioni na papire vypadaji jak super anti light, ale v realu je hydry sesvaci jako nic. Maj ani ne tretinovou kadenci! a range mensi o jedna, takze nez se dostanou do dosahu tak uz do nich pali 2rada hyder, natoz aby se dostali jeste bliz, kde je konecne efekt splashe.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 16:02:27 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Moor8: A proč by měli nerfovat Zergy? Nějak nechápu tvou větu, že Terrany a Protossy oslabují a Zergy ne. Účel patche má být přece vybalancovat hru (posílit ty, co jsou moc slabí, oslabit ty, co jsou moc silní) a ne všechny nerfnout :D


T.iN.T.a píše:
ja uz prave za tu chvili co je tahle informace venku jsem tech narku cet az az :D A to to jeste nevyslo:D


Ano, proto jsem tam měl ta slova "v dlouhodobém horizontu". U každých patch notes se strhne pokaždé šílená lavina nářků na každý nerf (podle toho, za jakou rasu dotyčný hraje). To se obvykle během krátké doby uklidní a whiny pokračují na to, co je doopravdy ve hře OP. Alespoň to tak zatím vždy bylo, už od bety (resp. i kdysi u W3 u každého patche to tak bylo).

Citace:
To jsou ty predsudky z BW ;) Doufam ze patche nepujdou stylem, ze z toho udelaj BW akorat v novym kabate a v HoS pridaj lurkery a hotovo:)) Me naopak prijde logicky, aby neco co ma splash nebylo tak ucinny proti obrnenejm cilum a naopak. Ted kdyz streli tank do zerlingu tak je to jak dupnout do rajcat:D Jesli tomu dobre rozumim, tak po patchi tank co vystreli jednou za 3s tak da za 35dmg prave jednoho zerlinga, dalsim par jim ubere tak pulku a chcipne. Nez tank za 15s nez vystreli 5ran potrebnejch na slozeni lota, tak lot prejde s cigarem v hube pulku mapy a ani charge nepotrebuje. Coz mi prijde u 150/125 jednotky za hodne penez malo muziky:)


Ok, beru, chápu tvou logiku. Pak by ovšem museli nějak úplně změnit koncept Terranů nebo Zergů, třeba dát Zergům nějakou anti-tank jednotku (jako je protosský Immortal), nebo lépe udělat něco s Thorem (na samotné tanky fungovali dosud dobře mass Roachové, i poměr cena/výkon proti tankům pro Zerga dopadal dobře; ovšem jen do chvíle, kdy s těmi tanky útočili i Thorové se svým 90 dmg). Myslím, že jednodušší řešení je to, co chtějí Blizzardi v tom patchi 1.1 udělat, mimojiné tím totiž zabijou 2 mouchy jednou ranou (budou fungovat jako counter na tanky i Speedloti, což je dobře, protože Immortalové kvůli EMP nefungují).

Citace:
Zajimavy, skoro bych dal ruku do ohne, zes to byl prave ty kdo rikal ze MMM je necounterovatelna IMBA :D
Me nak zvlast nesere ani MMM, ani tanky, ale je fakt ze MMM vidam skoro porad a po tom nerfu tanku to bude jeste horsi. Me proste tak nevadi, ze je neco silny/slaby, ale spis ta monotonost. Storm/colos zni dobre, ale kdyz nekdo jede kouli, tak by byl blbej, aby cekal az se to souperovi doupgraduje. A fakt jsem zvedavej jak se bude counterovat mass hydra. Helioni na papire vypadaji jak super anti light, ale v realu je hydry sesvaci jako nic. Maj ani ne tretinovou kadenci! a range mensi o jedna, takze nez se dostanou do dosahu tak uz do nich pali 2rada hyder, natoz aby se dostali jeste bliz, kde je konecne efekt splashe.


Uf, to si mě 100% s někým pleteš. Na MMM jsem možná někdy nadával z pohledu Protossa, kterej má obrovskej problém s rozdílem techu (MMG nebo MMM je hned, Protoss na odražení potřebuje Charge, Colossi a později i bouřky, to vše je relativně hodně late tech), ale jinak si nevzpomínám, že bych tohle nějak aktivně řešil. Zatím už od bety nadávám především na EMP proti Protossovi a mech proti Zergovi. Obojí prakticky necounterovatelné.

Co se mass hyder týče, tak v situaci mass hydry vs. mass Helioni to ti Helioni samozřejmě nedají :) Ale já když píšu o Helionech, mám v hlavě stále představu klasického pomalu postupujícího mechu, tj. tanci + Thorové + Helioni. A tam prostě Zerg obvykle nestíhá nebo ani nemůže jednoduše sejmout nejdřív hydrami všechny Heliony. Tím pádem ti Helioni mají prostor útočit a sfoukávají ty light hydry opravdu nechutně rychle (zažil jsem to několikrát jak z pozice Zerga, tak i Terrana).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 16:51:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
...uz to nebudu cely kopirovat :)

Thor mel 90dmg ohedha, kdyz jeste mel tank dmg 60 :D Ted bude mit proti light, coz je u Z skoro vsechno, temer pulku: 35. A to cislo samo o sobe neni dulezity, ale v kombinaci s 3s kadenci to fakt neni zadna slava. Jestlize ted jak pises byl counter tanku roach, tak ted pribudou i hydry ktery i kdyz nepujdou az k nemu kam nedostreli tak se navzajem znici cca nastejno (pokud dobre pocitam :D ). Dale pak lingove v poctu vetsim nez 1, protoze za ty 3s nez vystreli znova sou lingove u nej a nove chcipne akorat ten co dostal primej zasah. Infestor s 90hp asi taky nemusi resit jesli jednu koupi nebo ne a proste si ho parazitne. No a to jsou v podstate vsechny Z jednotky + ultra kterej je dobrej i ted +samozrejme cokoliv air. Takze nechapu proc by nekdo mel za 150/100/60 delat factorku, za 50/25/25 lab, 100/100/80 za upgrade a konecne vyhodit 150/125/45 (450/350/210 celkem) za mobilni obrannou vez (coz mi prijde nejtrefnejsi popis tanku), ktera vlastne neni dobra proti nicemu... :?:

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 18:59:36 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Thor mel 90dmg ohedha, kdyz jeste mel tank dmg 60 :D


Teď nevím, zda jsem tvou větu správně pochopil, ale Thor má 90 dmg stále, ne? Alespoň já co jsem naposledy koukal, tak to psalo damage 45, attacks 2.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 19:14:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
100 x lol a potom jedno zufale omg
Nerf MMM sa nekona, namiesto toho to rozhodia este viac. Katastrofa. Suhlasim s tym co pisali ludia predomnou. 6 pool bude voci protosovi zrejme instant GG. Tych par sekund navyse pri stavbe zealota nas polozi. Som sklamany, cakal sokm ze ballance hru vylepzi ale ked to tak citam, radsej nech to nechaju ako to je.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 21:51:24 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 13:44:29
Příspěvky: 48
Beru zpět kritiku, spíš je mi smutno. Vyzkoušel jsem to, a tanky je lepší vynechat, v nejhorším přidělat Heliony, změnit taktiku, bohužel směrem k MMM, takže všichni P a Z co si stěžovali na MMM a oprávněně a teď ho mají ho víc. Pro mě jako terrana je to víc výher, ale monotónější hra :(

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 23:29:07 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
Pralev píše:
Moor8: A proč by měli nerfovat Zergy? Nějak nechápu tvou větu, že Terrany a Protossy oslabují a Zergy ne. Účel patche má být přece vybalancovat hru (posílit ty, co jsou moc slabí, oslabit ty, co jsou moc silní) a ne všechny nerfnout :D


Protože i zergové jsou dost silní, nejlabší rasa jsou protosové. Už takhle má protos problém ubránit se útok zerlingů, ale teď, když jich bude ještě míň, PvZ nemá P šanci. Protovi zbývá jen se úplně zabetonovat, ale to se né vždy podaří, ty baráky se tam prostě tak nevejdou, aby tam nebyla nějaká mezera, kde proběhnou a i když už se to povede je tam v pasti. Dost to spomalí expanzi a její bránění. Tímhle ji udělali dost nevyváženou a to nemluvím o mutalistkách. když jsou 2 zergové a jedou mutalistky, tak se jim nic nevyrovná. Maj jich rychle hodně a i když ty děláš jednotky proti nim, nemáš šanci. Toho ultralista jim mohli nechta, to stejně nikdo nehrál a oslabit mutalistky, tím by to celkem vyrovnali.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: ned 29. srp 2010 0:45:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 20:01:18
Příspěvky: 54
Moor8 píše:
Protože i zergové jsou dost silní, nejlabší rasa jsou protosové. Už takhle má protos problém ubránit se útok zerlingů, ale teď, když jich bude ještě míň, PvZ nemá P šanci. Protovi zbývá jen se úplně zabetonovat, ale to se né vždy podaří, ty baráky se tam prostě tak nevejdou, aby tam nebyla nějaká mezera, kde proběhnou a i když už se to povede je tam v pasti. Dost to spomalí expanzi a její bránění. Tímhle ji udělali dost nevyváženou a to nemluvím o mutalistkách. když jsou 2 zergové a jedou mutalistky, tak se jim nic nevyrovná. Maj jich rychle hodně a i když ty děláš jednotky proti nim, nemáš šanci. Toho ultralista jim mohli nechta, to stejně nikdo nehrál a oslabit mutalistky, tím by to celkem vyrovnali.


všetci rozprávate ako keby 6pool rush bola hlavná zergská taktika ktorú používa každý,ale stretneš sa s tým fakt málokrát na to aby sa malo cenu kôli tomu tak strašne rozčulovať,navyše verím že tých pár sekúnd protosovi trochu uškodí,možno sa tým o niečo málo zvýši percento vydarených rushov,ale nepríde mi to zas až také prevratné...a už neskoršie rushe mi zrovna od zergov prídu najmenej nepríjemné

_________________
protoss/zerg player
En taro Tassadar.

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: ned 29. srp 2010 8:48:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
viem si predstavit ze v nizsich ligach je 6 pool relativne casto. a po patchi ho budu ludia hravat aj vo vyssich. Proti protossovi urcite. Ved preco aj nie, neexistuje ani teoreticka sanca aby som na mensej mape stihol postavit zealota skor nez sa dotrepu prvy zerglingovia... jedine ze by som isiel 6 gw :D

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz