StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 10:38:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 16:13:47 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
77white píše:
myrec píše:

ale ak overseer vie zablokovat nie len vyrobne kapacity ale aj utocne tak to je super jednotka.. preco ju ludia potom skoro nepouzivaju ?? (ibaze by niekde v uvahach bola chyba)


kamo tak postav build zalozenej na 15ti overseerech a neustalou vymenou armad , dokazal bys nejspis naplno znicit produkci 4 barakum :)

asi sme sa nepochopili, mna zaujima to ci overseer vie zablokovat aj to aby PF, turretka hocico ine vedelo utocit (lebo podla mna nie a podla skyleera ano) a taketo napady pomahaju vymyslat nove taktiky :) ved o tom aj Zerg je neustale byt o krok vpred ;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 17:09:09 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Skylleer píše:
T.iN.T.a píše:
deacon píše:
Mno s tou PF nesouhlasim. Manualni zamerovani opravaru je fakt dost na houby. PF je dost silna budova a pokud ji zezadu kreje slabsi army, s kterou T couvl, tak je to dost na houby. Treba na jungle basin se zase tak snadno neobchazi a je doplnovana celkem rychle(bavim se o stredni expanzi). Teda z pohledu tosse :>.

Jn, souhlas na jungle basin je ta predsunuta PF hodne dobra ,ale vetsinou to tak neni. Stejne mi prijde nejlepsi zautocit nakym plosnym spelem (storm/fungal) na tezice a az pak uvazovat o utoku na PF. Ono i kdyz je tam par turretu, tak se malo kdy krejou tak, aby strilelo vic jak 2 najednou, takze standartni hejno mut se rychle prokouse i pres ne. Ze T jako jedinej nema protipozemni vez mluvit snad nemusim, ale dalsi dost prehlizena vec je to,ze i ta PF neco stoji.. Za jak dlouho standartni utok znici PF? Hadam tak 20s (spis min), takze opravovani takovy PF zere 450/450 za minutu (spis vic) a jelikoz scv na ty expe netezi, main bejva tou dobou vytezenej, tak to musi utahnout prirozena expa, cili asi na nic moc jinyho nezbejvaj love.


jo jo to jsem se tu snazil vysvetlit ze ta PF je spis nevyhoda mit nez vyhoda, vyplati se to fakt jenom tam kde to chces fakt udrzet a vis ze tam dostanes i armu, to ze to opravujes te nespasi jenom ti to ziska cas. Stoji to peknej balik to opravovat + ty otroci netezej = silene narocny to utahnout. nemuzes sni odletet..
terran ti to sunda stimlejma marauderama hned , imortal nebo collos ti to taky sunda hnedka a u zerga je to tezsi to je fakt , ale ten si zas ty ztraty muzes vic dovolit pripadne tam posle muta nebo vypne to overseerem.

...

Problem PF neni PF, ale obecne Blizzard mapy. A resi se symptom, mista aby se resila nemoc (Je krasne, ze pacient nekasle, ale pokud ma porad zapal plic, tak mu asi moc do tance nebude). Vetsina map je, s prominutim, k hovnu. Kolem mapy je tuna mista, jako kdyby se ocekavalo, ze se tam budou mezi sebou mlatit krizniky nebo co - takze pokud nejedu Phoenixe, tak mi za mainem muze vecne parkovat medivac a ve vhodnou chvili udelat SURPRISE! BUTT SECKS! a jaci byli tezici ;). Stejne tak jungle basin je proste silena, pokud na stredu kempi terran s PF. Jo, stoji ho to tunu na opravach, ale ja se proste nepozorovane do Mainu, abych mu znicil vyrobni kapacity, nedostanu, protoze sensor tower. YEAH!1! Takze vidi pres pul mapy, efektivne kontroluje pul mapy a vy se z toho zblaznete.
J, je to rage/hate post, ale tahle mapa je ukazkou toho, ze by se Blizzard mel zamyslet nad tim, jestli par lepsich map(iccup vytvory) nepustit do ladder boju misto tech jejich hovadin :).
Osobne si totiz myslim, ze sc2 zase tolik balance nepotrebuje, ale ze je problem hlavne v mapach.

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 11. pro 2010 18:19:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 04. pro 2010 1:28:20
Příspěvky: 54
Nejsou v jungle basinu ty destructive rocks vzadu? Stačí pokud držíš xelnaga towerky a v poho tam dojdeš

_________________
Obrázek
ID: #371
Kdo chcete, ozvěte se, zahraju si s kymkoliv


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 12. pro 2010 17:58:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
EasyCake píše:
Nejsou v jungle basinu ty destructive rocks vzadu? Stačí pokud držíš xelnaga towerky a v poho tam dojdeš

Jo, pokud ale terran vyrazí, tak než couvneš, tak si prohrál basetrade :). Ten výlet je docela dlouhý ve srovnání s trasou střed-main. :)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 19. pro 2010 13:54:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
deacon píše:
Problem PF neni PF, ale obecne Blizzard mapy. A resi se symptom, mista aby se resila nemoc (Je krasne, ze pacient nekasle, ale pokud ma porad zapal plic, tak mu asi moc do tance nebude). Vetsina map je, s prominutim, k hovnu. Kolem mapy je tuna mista, jako kdyby se ocekavalo, ze se tam budou mezi sebou mlatit krizniky nebo co - takze pokud nejedu Phoenixe, tak mi za mainem muze vecne parkovat medivac a ve vhodnou chvili udelat SURPRISE! BUTT SECKS! a jaci byli tezici ;). Stejne tak jungle basin je proste silena, pokud na stredu kempi terran s PF. Jo, stoji ho to tunu na opravach, ale ja se proste nepozorovane do Mainu, abych mu znicil vyrobni kapacity, nedostanu, protoze sensor tower. YEAH!1! Takze vidi pres pul mapy, efektivne kontroluje pul mapy a vy se z toho zblaznete.
J, je to rage/hate post, ale tahle mapa je ukazkou toho, ze by se Blizzard mel zamyslet nad tim, jestli par lepsich map(iccup vytvory) nepustit do ladder boju misto tech jejich hovadin :).
Osobne si totiz myslim, ze sc2 zase tolik balance nepotrebuje, ale ze je problem hlavne v mapach.


To je zajímavý - v jednom postu si stihneš stěžovat na to, že máš spoustu místa kolem mapy a jak ti může kdykoli vydropovat main a hned v další větě tě zase trápí, že se nijak nemůžeš dostat do mainu? Trochu si to urovnej. :)

Jinak já mam JB teda vetovanou, stejně jako Delta Quadrant a Scrap Station. Přemýšlel sem včera proč zrovna tyhle tři mapy nemám rád a mají něco společnýho - vážně jednoduchá první expa, ale třetí a další sou bolest.. A hrát čistě 2 base mi nesedí.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 19. pro 2010 15:02:17 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: sob 06. lis 2010 21:39:14
Příspěvky: 7
Nevíte kdy by měl konečne vyjít?.)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 19. pro 2010 15:16:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
Xsexistka píše:
Nevíte kdy by měl konečne vyjít?.)


Začátek ledna.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 20. pro 2010 9:55:21 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
myrec píše:
77white píše:
myrec píše:

ale ak overseer vie zablokovat nie len vyrobne kapacity ale aj utocne tak to je super jednotka.. preco ju ludia potom skoro nepouzivaju ?? (ibaze by niekde v uvahach bola chyba)


kamo tak postav build zalozenej na 15ti overseerech a neustalou vymenou armad , dokazal bys nejspis naplno znicit produkci 4 barakum :)

asi sme sa nepochopili, mna zaujima to ci overseer vie zablokovat aj to aby PF, turretka hocico ine vedelo utocit (lebo podla mna nie a podla skyleera ano) a taketo napady pomahaju vymyslat nove taktiky :) ved o tom aj Zerg je neustale byt o krok vpred ;)


Zkousel jsem tyden zpet, nezablokuje PF ani turret.. pry u bety nekde bugovalo, ale ted ne.
Ale hrube pri ZvZ hazet na hatchery... tam je ten rozdil doslova "swinsky poznat".

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 07. led 2011 15:22:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 12:31:27
Příspěvky: 134
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1568008036?page=11#215

vsetkych co sa tesili na reset laddra toto asi velmi potesi :lol:

_________________
Obrázek
mtronic Clan page


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 07. led 2011 15:26:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
Dobrá zpráva :D Pocity sem o tom měl smíšený, ale nakonec sem rád, že reset nebude. proč taky :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz