StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 05. zář 2025 0:36:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 2:05:43 
Offline
 Profil

Registrován: pát 07. kvě 2010 9:37:45
Příspěvky: 31
taky myslim ze to oslabeni je fakt o dost zatim se patchovalo fakt rozume ale tohle je hroznej zasah do terranskyho tanku.... a terransky taktiky... jsem terran ortodox a tak nezbyva nez doufat a verit ze vedi co delaji.... :idea:


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 2:38:03 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Navic vsichni co rvou ze je terran inmba rvou na MMM coz bliz vubec neoslabil naopak oslabim mutalisky a zeloty coz se proti MMM pouziva :D treba si zans blizzard dela jenom prdel =D

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 3:25:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Tak nejvic se flamovalo na terrany, tak to nejvic odnesou, vystridaj na forech flamery jinych ras a kruh se uzavira :lol:

Kdes cet co o mutach netusim... :D

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 10:11:35 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Tak nejvic se flamovalo na terrany, tak to nejvic odnesou, vystridaj na forech flamery jinych ras a kruh se uzavira :lol:

Kdes cet co o mutach netusim... :D


Bullshit. Ze všech potřebných nerfů Terrana bude jen jeden (tanků), který měl být mimochodem už dávno (člověk po pár letech hraní SC:BW pošle v dobré víře pár desítek Speedlingů na 3 tanky a ono nic, nedoběhne k nim ani jeden). To podstatné zůstalo stále OP, takže whiny zůstanou.

Apropó, ZvP byl jediný matchup, který mi přišel v současné době balanced, bojím se, že ho teď tím nerfem Zealotů pěkně rozhodí.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 10:18:59 
Offline
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 0:01:16
Příspěvky: 6
no s tema zealotama to blizz pekne pos***, zatim kazdyho zerga co sem potkal jede rush a vecinou sem rad ze mam aspon jednoho zealota, kdyz on ke me prileti s 6+ zerlingama, ted nebudu met asi ani to:(

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 10:29:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 03. srp 2010 9:49:14
Příspěvky: 89
deathwing píše:
no s tema zealotama to blizz pekne pos***, zatim kazdyho zerga co sem potkal jede rush a vecinou sem rad ze mam aspon jednoho zealota, kdyz on ke me prileti s 6+ zerlingama, ted nebudu met asi ani to:(


6 pool ak chodia tak sa zablokuj a je to. To musiš odraziť. Bojim sa že po patchi to budete mať dosť sux no. Ale v sučasnej situacii to musiš ubraniť.

_________________
Zerg
Obrázek
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 10:44:02 
Offline
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 0:01:16
Příspěvky: 6
Budzogan píše:
deathwing píše:
no s tema zealotama to blizz pekne pos***, zatim kazdyho zerga co sem potkal jede rush a vecinou sem rad ze mam aspon jednoho zealota, kdyz on ke me prileti s 6+ zerlingama, ted nebudu met asi ani to:(


6 pool ak chodia tak sa zablokuj a je to. To musiš odraziť. Bojim sa že po patchi to budete mať dosť sux no. Ale v sučasnej situacii to musiš ubraniť.



no davam do vchodu pylon+warpgate tak, aby tam bylo misto akorat na toho zealota, ale vecinou je ten zealot hotovej az chvilu po tom, co ke me dolezou

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 10:48:33 
Budzogan píše:
deathwing píše:
no s tema zealotama to blizz pekne pos***, zatim kazdyho zerga co sem potkal jede rush a vecinou sem rad ze mam aspon jednoho zealota, kdyz on ke me prileti s 6+ zerlingama, ted nebudu met asi ani to:(


6 pool ak chodia tak sa zablokuj a je to. To musiš odraziť. Bojim sa že po patchi to budete mať dosť sux no. Ale v sučasnej situacii to musiš ubraniť.


Ano, ale za jakou cenu? Odražení toho rushe bude protos hráče stát totální blokádu v bázi, nebo alespoň dlouhodobou. A to nebudu zmiňuvat že toss tak nějak nemůže ty budou vy z druhý strany opravovat, takže to ztrácí ten kýženej efekt "U shall not pass, noob". Krom toho nebudeš kůli tomu moct postavit toho lota, aby ti zbylo na druhej pylo (na blo budeš potřebovat gatu a dva pylony určitě, což budeš rád že vůbec postavíš, než přide šestka lingů.
Druhá možnost je postavit kanony a tim se totálně posunout s vývojem oproti spoluhráči o několik minut. prostě hodobóžový.
Už teď bylo odražení toho rushe vcelku problém (chce to na pomoct proby, mikro jak prase atp) Páč opravdu nepostavíš víc než jednoho lota než přijdou lingové.


Každopádně sou to všechno spekulace a je možný že to nakonec bude fungovat docela dobře...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 11:09:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
T.iN.T.a píše:
Tak nejvic se flamovalo na terrany, tak to nejvic odnesou, vystridaj na forech flamery jinych ras a kruh se uzavira :lol:

Kdes cet co o mutach netusim... :D


Bullshit. Ze všech potřebných nerfů Terrana bude jen jeden (tanků), který měl být mimochodem už dávno (člověk po pár letech hraní SC:BW pošle v dobré víře pár desítek Speedlingů na 3 tanky a ono nic, nedoběhne k nim ani jeden). To podstatné zůstalo stále OP, takže whiny zůstanou.

Ja jsem psal neco o tankach? :D Ja sem psal o tom, ze ted akorat na forech budou vic flamovat terrani a min zergove.
Mozna by ti nekdo mel rict, pro tebe asi neprijemnou novinu: Tohle neni BW... :lol:
Nerfnout jakkoliv tank bude mit akorat za nasledek, ze se tepla koule pojede jeste castejc - sux. A vubec tahlu zmenu moc nechapu, kdyz uz tak at mu uberou naopak proti armored a na light nechaj. Takhle bude furt stejne silnej, proti svojemu jakoze "counteru" ultram a mass hyder bude pravdepodobne necounterovatelnej.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Balance patch 1.1
PříspěvekNapsal: sob 28. srp 2010 12:03:21 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Ja jsem psal neco o tankach? :D Ja sem psal o tom, ze ted akorat na forech budou vic flamovat terrani a min zergove.


Asi jsme se trochu nepochopili. Moje poznámka o tancích znamenala, že ze všech OP terranských věcí bude doopravdy nerfnuta jen jedna (tanci). Stále další OP věci zůstávají, takže ubrečené Terrany v dlouhodobém horizontu stále neočekávám.

Citace:
Mozna by ti nekdo mel rict, pro tebe asi neprijemnou novinu: Tohle neni BW... :lol:


Ano, to samozřejmě není. Avšak i člověk BW neznalý by očekával, že roj malých potvůrek (Speedlingů) ukouše dělostřelectvo. Mně to tedy alespoň přijde dost logické. V BW to tak fungovalo, v SC2 dosud ne, po tomhle patchi snad bude.

Citace:
Nerfnout jakkoliv tank bude mit akorat za nasledek, ze se tepla koule pojede jeste castejc - sux. A vubec tahlu zmenu moc nechapu, kdyz uz tak at mu uberou naopak proti armored a na light nechaj. Takhle bude furt stejne silnej, proti svojemu jakoze "counteru" ultram a mass hyder bude pravdepodobne necounterovatelnej.


Tak to mi zrovna naprosto vyhovuje, protože bio ball je to, co se odráží nejsnáz. Fungal growth + Banelingové + Speedlingové + Roachové úplně drtí MMM, Colossi + bouřky rovněž. Naopak mech je to, co Zerg prostě nemá jak dát, a proti tankům + EMP nemá Protoss v podstatě žádnej ground counter (po patchi už snad budou fungovat Chargeloti).

Mimochodem, mass hydry jsou Terranem strašně snadno counterovatelní, prostě k tomu mechu stačí přidat víc Hellionů. Hydry jsou light a pokud ten dotyčnej Terran má aspoň nějaké micro (aby útočil na řadu Hyder ze strany a ne zepředu), chcípají strašně rychle. A Ultraliskové? Ti jsou ok a fungují proti mechu celkem dobře, ale stejně jako s Brood lordy je tu jeden zásadní problém - v 90% her se k tomu Zerg vůbec nestihne proti Terranovi dostat.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz