StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 04. zář 2025 17:00:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pon 08. bře 2010 19:31:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
Všimnul sem si dobrý věci, jeslti to neni bug. Void raye neztratěj sílu paprsku, pokud přepneš cíl ... ale nesmíš čekat. Prostě dokad maj aktivní ty tři ramena, tak můžeš změnit cíl a budou stejně efektivní jako předtim. Ale nesmíš je nechat "vychladnout"


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 12. bře 2010 11:55:24 
Offline
 Profil

Registrován: úte 15. dub 2008 14:26:05
Příspěvky: 25
Podle me jsou ty raye bug, to by bylo moc silny, clovek by napred zautocil na nejsilnejsi jednotku (nebo budovu), pockal si na 3paprsky a pak vykosil celou armadu.

Kouzla jednotek ve skupine mas zobrazeny jenom ty od nejsilnejsi jednotky (stejne jako ve W3), prepinat mezi nima jde pomoci tab. Coz je celkem dobry, ale prave pro terrany kvuli rozdilnejm techum nevyhodny, nezbejva nez ten tab no...

a chrono funguje i na warpgate? protoze warpgate se mi zda tak silnej, ze ten chrono na gateway neni zas tak dobrej...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: sob 13. bře 2010 16:05:36 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
U těch void rayů to asi funguje jenom, když se rozjedou na plno. Je ale fakt, že pokud by měly u každého cíle (třeba BC) začínat zase od nuly, tak by byly hrozně neefektivní.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: čtv 18. bře 2010 10:43:41 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 10:20:40
Příspěvky: 9
Zkoušel si už někdo void ray rush? Dá se s tím hrozně nasírat... fast double stargate a 4 voidraye postavit a šup na nepřátelskou bázi. Zničíš hlavní budovu a ve většině případů je to GG. Pokud tam má ready defence, tak je to taky GG, ale pro vás .-)) Pokud má protihráč expu, o to líp, pravděpodobnost že má něco proti vzduchu je hodně malá. Párkrát jsem to zkusil a jak na to lidi ještě nejsou zvyklí, tak to docela vychází .-)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 19:33:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
To je spíš na lamky, normální hráč to vyscoutuje a sejmě tě, nebo je připravenej.

Mimochodem hraje někdo protossa na úrovni gold a lépe ? Potřeboval bych nějakýho mentora, protože prostě nějak nemůžu přijít na to, jak hrát efektivně PvZ a PvT.
Konkrétně třeba z posledních her mám pocit, že MM nebo dokonce MMM od T se nedá.
V první hře sem jel hlavně armádu, žádný blbosti, měl sem tři tech budovy, stejně tak terran, ale on měl stejěn větší armádu a ještě si expil.
Další hra, moje APM dvojnásobný, ale protivníkovi stačilo tlačit MM a pak ještě přidat medivacy. Tentokrát sem jel čistě armádu a stejně nic. Kvůli těm zasranejm marauderům se nedá ani efektivně zdrhat. Jakýkoliv setkání s protivníkem končí 1-2 mrtvou jednotkou, i když to je jenom ťuknutí a já se hned stahnu, tak někdo prostě chcípne, protože je zpomalenej.
Hledal sem na netu, ale bohužel je to zatim jenom plný keců a hlášek typu "nemám sice betu, ale myslim si...".
Rada typu "mixed army of zealots, stalkers and sentries eat MM" nebo "zealots and immortals" je k ničemu, protože první neni pravda a než P má immortaly, tak mu na bránu klepe 8 marauderů a 10 mariňáků...
Takže ideální by byl replay efektivně zahranýho PvT, kde se todle řeší... má někdo ? Ví někdo ?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 19:51:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
u doing it wrong .)
zozen mi beta key a mozem ta mentorovat :D
jediny skutocny counter na mm su templary a stormi... skor je problem ako efektivne prezit dovtedy... zalezi aj na akej urovni hras...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 19:56:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
no což o to, ubránit se prvnímu útoku umim, ale to nic neřeší. Zase bude mít expu, víc zdrojů a jednoteka já stejně nevytechuju nic, čim bych ho sejmul.
Stormy sou hrozně oslabený, sou malý a dávaj jenom 80 dmg. Pokuď nehodim tak tři, tak přežijou i nastimovaný mariňáci v pochodu a na maraudery potřebuju, aby stáli pod dvěma stormama nehnutě v podstatě... to je nereálný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 20:06:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
mmm je strasna skupina jednotiek. na to potrebujes plosny dmg. u prottosa to mas collosusa(ktory je strasne lahko countrovany s vikingami) alebo templarov... nastimovaneho marinaka to zabije velmi rychlo(pochybujem ze hravas proti top hracom, ktory to stihaju umikrovat) a maradiera to oslaby a tych zabiju imortali a zealoti.
viac budes plakat, ked natrafis na normalnych hracov, ktory budu hodne pouzivat ghostov... to je prava paseka proti protosovi .)

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: čtv 25. bře 2010 10:49:54 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 25. bře 2010 10:40:58
Příspěvky: 2
Hraju čistě Terrany a můžu ujistit kohokoliv, kdo hraje Prottosy, že na rush platí Dark Templaři. Stačí jeden nebo dva a vzhledem k tomu, že veškerou energii z báze plýtvá člověk na extractory, aby mu rychle jely money, tak nemá jak odhalit při útoku neviditelné jednotky. Ghost se staví až při vylepšení a je drahý, takže do prvních 10 minut sem ho ještě nikdy neviděl. Vylepšený tech na spaceportu, pro detectora je taky věcí pozdější hry. Poslední detect, o kterým vím jsou AA věže a s těma se jenom těžko hýbe.

Tedy, moje rada jest, postavit 1 - 3 Dark templary hned jak to jde a pokud umíš trochu hejbat armádou, tak si toho útočící člověk, pomalu ani nevšimne. Minimálně tak ustojíš první rush.

Pokavaď je tu nějaký zerg, který by měl problém s Terrany, tak doporučuju stavět Roache, ty mi dělají obrovské problémy - opět protože terrani jsou hodně slabí na stálej detect v úvodní fázi hry.

Doufám, že moc nekecám a trochu jsem pomohl. Kdyžtak ve hře nYv.oda, můžem si zahrát.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: čtv 25. bře 2010 11:26:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
No nevím. První rush odrazím, v tom by problém nebyl, ale budu pozadu s ekonomikou. DT jsou přecijen tech, kterej se až tak nevyplatí, protože ten scan prostě terran má a kvůli těm marauderům se nedá dělat ani hit and run. Ten DT prostě chcípne. V nejlepšim případě ho teda zaskočim a on se stahne do tej doby, než bude mít 50 energie. A ta energie přibejvá dostatečně rychle, aby si pak mohl dovolit útočit.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz