StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 10:25:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Internetova Rychlost Pre Multiplayer
PříspěvekNapsal: stř 12. led 2011 9:16:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
spider1029 píše:
Prosim vas neviete ci sa da hrat multiplayer SC2 s rychlostou pripojenia 1536/384 kBit/s (wi-max)? V systemovych poziadavkach je uvedeny Broadband Internet connection, leze v USA je to min. 4 Mbps, kdezto v krajinah OECD je to min 256 Kbps, tak teraz neviem.


starcraft nepotřebuej žádny mega připojení to co máš ty je uplně v pohodě maximálně můžeš mít problém při nějakých 3v3 nebo 4v4 při mega armádách.
ale Bnet je fakt bomba měl sem ted problém s připojením dowlnoad byl dobre 50MB ale upload to ani nezměřilo nomoch sem poslat ani 300kb přílohu mailem jak to bylo v p*** ale stáry se ani neškubli.
čili nebuj tvoje připojení je dostateční a záleží spiš na pingu. (ne neni to ten tučňák :D)

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Internetova Rychlost Pre Multiplayer
PříspěvekNapsal: stř 12. led 2011 9:39:29 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
zylvar píše:
spider1029 píše:
Prosim vas neviete ci sa da hrat multiplayer SC2 s rychlostou pripojenia 1536/384 kBit/s (wi-max)? V systemovych poziadavkach je uvedeny Broadband Internet connection, leze v USA je to min. 4 Mbps, kdezto v krajinah OECD je to min 256 Kbps, tak teraz neviem.


starcraft nepotřebuej žádny mega připojení to co máš ty je uplně v pohodě maximálně můžeš mít problém při nějakých 3v3 nebo 4v4 při mega armádách.
ale Bnet je fakt bomba měl sem ted problém s připojením dowlnoad byl dobre 50MB ale upload to ani nezměřilo nomoch sem poslat ani 300kb přílohu mailem jak to bylo v p*** ale stáry se ani neškubli.
čili nebuj tvoje připojení je dostateční a záleží spiš na pingu. (ne neni to ten tučňák :D)


Úžasný systém tím že všechny jednotky jsou jako body a jeden paket je jako malý textový soubor s informacemi jako A(0.0)-->A(2.41)
Gateway Build(7.30)
atd atd...

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Internetova Rychlost Pre Multiplayer
PříspěvekNapsal: stř 12. led 2011 12:04:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
BorderKeeper píše:
Úžasný systém tím že všechny jednotky jsou jako body a jeden paket je jako malý textový soubor s informacemi jako A(0.0)-->A(2.41)
Gateway Build(7.30)
atd atd...


Co jsem na to koukal, tak to musi bejt vubec zajimavy, jsou zvlast akce jako oznac jednotky, presun na misto, attack na misto, stav budovu/jednotku a nejzajimavejsi mi prijde, ze ty jednotky reagujou relativne hned a plynule i s velkym pingem nekousou se jako treba v 3D akcich :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz