1) Vzhledove je peknej, a pusobi to mocne, kdyz se na vas kutali nekolik mnechu TNT

Ale nevim jestli je kutaleni vhodny pro zivocicha (a neni to jedno?

)
2) Ale jako toss se toho hodne bojim - zablokovanej cliff se temahle kulickama neuveritelne rychle prorazi (pusobi plosnej damage se 100% ucinosti - tzn na vsechny blokujici)
Pripadne neobrnenou expu clovek ztrati v podstate hned, neni tam vubec cas neco vyslat.
Jednotky na blizko proti nemu nemaj poradne sanci (dobre, damage 40 vsichni vydrzi, ale neni zpusob jak se mu vyhnout)
Zase muze bejt zajimavej utek treba collosa a jeho naslednej utok z cliffu (to bylo mam pocit v jednom z prvnich videi, ne?)
Nebo mit na nejakym takticky vyhodnym miste zakopany vetsi mnozstvi banelingu, pockat si az pres ne bude prochazet vetsi armada a jenom vykopat. S pomoci vetsiho rozsahu poskozeni se to rovna jatkam...
3) Tak klad je samozrejme neuveritelna pruraznost, zapor je pak jeho rychlost (ale kdyby dokazal vsechny dostihnout, tak by to bylo az moc silny)
4) Pripadne zakomponovat takovej backfire (neboli, kdo jinemu jamu kopa...), proste kdyz souper zabije vaseho banelinga, tak baneling vybuchne, ale zranuje i vase jednotky, nebo tak neco)
Nebo nejakou mensi casovou prodlevu (ne tak dlouhou, aby kdokoliv utikajici stacil uniknout) ale aby ho jednotka na blizko stacila zranit aniz by baneling vybuchnul (samozrejme za predpokladu, ze jeho zabiti neznamena automaticky vybuch za plnej damage)
Btw: Upgradovat na banelingy muzete az v Nest (viz ten tech tree), ne?
To nebude zas tak rychly.
Mozna to vypada jako, ze se mi baneling nelibi, ale neni tomu tak. Jen z neho mam, jako toss, respekt. Rozhodne to otevre novy taktiky a jsem za to rad. Plne duveruju finalnimu rozhodnuti blizzardu, jeste me kluci nezklamali
