1) sou prima, az na nekdy tu travu
2) souhlasim s tim ze terani by celkevo meli pusobit "zaspinenejsim" dojmem. Stitu u marinaku se mi moc nelibi, ale ten bajinet je super. A este mam vytku ke vikingovy, nelibi se mi ze v podobe mecha pouziva kratke prerusovane davky, libilo by se mi vic kdyby to tam proste sypal bez prestani. Thor je odpornej pryc s nim.
jinak je viking skvelej, perfekni myslenka i zpracovani, reaperi to samy, ghosti sou podle me taky celkem pekny a ted i velice silni, stare zname jednotky sou jinak taky moc pekny (tank, marine, medic, batik)
3) tady bych chtel predevsim pochvalit zealoty, moc se mi libi zpusob jakym ted sekaj, ten mocnej naprah se super. Mothership je impozantni, ale kdyby jich bylo na obrazovce najednou 6 tak to tak uzasne nevyzni, pryc s kosou u temnejch templu
warp ray vypada uzasne, to samy archon a hight templar, colosus ve me vyvolava velke ocakavani (jen me mrzi to ze bude napadnutelnej i protivzdusnym utokem)
4) no celkove, narozdil od tech kteri volaji po vetsi detailnosti a vice polygonech, sem proto aby jednotky byly "relativne jednoduche" a to proto: 1. na obrazvce budou tak male ze vetsina detailu stejne nebude videt, 2. myslim si ze je dulezitejsi aby hra krasne, plynule a prehledne behala ikdyz bude najednou na obrazovce opravdu hodne jednotek
mno nic uz koncim
