StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 05. pro 2024 3:24:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zerg
PříspěvekNapsal: stř 22. dub 2009 21:28:54 
podle mě by se meli zergové posílit hlavě ve vzduchu tam to teda hodně vázne


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: zerg
PříspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 19:29:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 12. led 2008 19:32:19
Příspěvky: 232
peta píše:
podle mě by se meli zergové posílit hlavě ve vzduchu tam to teda hodně vázne

nevim proc tohle pises do temat mesic, ale budiz. Nesmis cekat od zergu naky high-tech vymakany organicky lode, pac sou to vsechno zivy organismy, letectvo zergu me pride slusny...btw precti si odpovedi Dustina "T-boone" Browedera pro starfeeder.com

_________________
"Are you truly so blinded by your vaunted religion, that you can't see the fall ahead of you?" - Zeratul


"But though we strike at you from the shadows, do not think that we lack the courage to stand in the light." - Zeratul


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: zerg
PříspěvekNapsal: čtv 17. zář 2009 12:28:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: sob 17. kvě 2008 10:29:53
Příspěvky: 71
Tak, rad bych neco povedel o jednotkach jak mi ted pripadaj atd.

Uz nakej cas potom co vysel brood sem si ja a verim ze i spousta dalsich co hrajou za zergy rikal, ze by bylo dobry mit nejakou stredne silnou jednotku treba proti lotum na zacatku. Proste něco, co se nerozpadne po prvni zasahu sidgem nebo reaverem, proste neco okolo zivota 200 na zemi, ze to zergum chybi. A ejhle je tu Roach hp 160 dmg 8 plus 8 na bio. Napady ze silnejsi hydrou nebyly spatny ale sotva je neco silnejsi kdyz to brutalne zdrazite a nechate stejny hp a temer i dmg. Takze hydra je zpet takova jak byla, jen lepsi na batly a carriery protoze zabiraj jen 6 mista a sou posileny oproti SC1.
Docela nahovno byla hydra proti taktice lig a mutac a to ted bude jeste vic na hovno kdyz ma utok jen 8 a mutac 10 v sc1 mela 10 a mut 9 a hlavne ze rikaly ze hydra ma mit bonusy na muty, mozna by si meli bliz vypicovari americky zatleskat a mit orgac z toho ze ukazou setinku z projektu co nejsou schopny dokoncit vcas.
No klid, dalsi veci.

Baneling-no coment total sracka ted.

Brood lord-zabirajici 2 mista s hp 275 a dmg 25 plus to, ze dela s kazdym utokem broodlingy je preboostlej jak svine, jinak cena a doba vyroby v poho stoji jak ultrac v SC1 a stavi se dele nez ultrac v sc2.

Corruptor z 120 hp na 160 z 12dmg na 18 je druhej devourer kompenzujici jeho nevyhodu v sc1 pozdejsi a nakladnejsi a pomalejsi vyroby. (ten se mi libi)

Infested terran je ted proste marinak u zergu

Broodling-ten taky prosel hokus pokus lejny vyvojaru a nakonec ho nechali jak byl :-)

Infestor-spojte gola a wrajta a mate vikinga, spojte defilera a starou queenu a mate infestora. Jen by to chtelo mor nebo swarm nebo jestli se ted bude utok batlu ci carrieru resit pres neutral parasit-co bylo lepsi ukaze az cas. Jinak dobrej napad, ale neco jako mor by k zergum sel.

Lurker-temer stejnej, jen lip zapada do konceptu novyho stara, ma vic hp mensi dmg, ale zase bonus proti armored coz se hodi k jeho produkci az po postaveni hive. Jen cekam, ze se jeste zdrazi, protoze je levnejsi hydra a vychazi ted stejne cenove jako v sc1, ale v sc2 ma vetsi dosah a preci jen o 75hp vic.

Mutac-vic dmg a nevim presne jak bude fungovat multiple target jestli stejne jak v sc1 tak tam moc rozdil neni.

Nydus Worm-kanal co driv nezabral misto v limitu ted uz bude,i kdyz jak ted koukam tak tam zase misto psany nemam takze mozna nic brat nebude jako ovik v tom pripade by byl lepsi.

overseer-ale jo proc ne jen komplikovane to co bylo driv jednoduche-detekce plus naky ty lejnicka okolo.

changeling-k hovnu jen jinej zpusob nez parazit, stejne se vyplati na pruzkum spis zergling co se da zakopat a bloknout misto pro stavbu pripadne vykopat a vopruzovat, ale co i hovna maj svuj ucel.

Queen-Z ultimatni silne jednotky se stal vopruz, na kterej se bude muset ustavicne klikat, aby se dosahlo toho co ma terran a protoss mnohem snaz docileno, a sice rychlejsi produkce jednotek. Kdyby jeji schopnosti mela hlavni budova nebo kdyby je bylo mozne dat jako autocast bylo by to mnohem snazsi, ale o to tu prece nejde co.

Roach-Konecne jednotka co ma hlavu a patu, no taky je sestavena z toho co zergum chybelo. Jak sem rikal potreba stredne silneho bojovnika + nakopavac zealotskejch prdeli (cena, hp, dmg stejne, ale rychlejsi vyroba + regenerace a jestli jeste poleze pod zemi tak muze jit charge na prochazku) + je na dalku takze missile attack upgrade nebude mit jen hydra a lurker.

Zergling-furt melou o lepsim utoku, ja sem nic poradne nevidel a na mariny s hp bonusem budou jeste vic k prdu.

Ultrac-Jeho nynejsi podoba je ocekavatelna z postupneho vyvoje. Prvni verze 400hp hovno armor pomalej 6 food cost v dobe batlu a carr kdy meli 8---nevyhovujici, zlepsit. Brood zvednuty armory, zvednuta rychlost----stale ale nedostacujici 12 lingu/6 hyder ho dalo (na food stejny) Novejsi verze broodu se snazili kompenzovat prevahu v sile v kvantite oproti kvalite--kompenzace ultrac food 4, carr a batle 6 food.
V sc2 batl 6 food+posilen, carr 6 food+posilen(ma o 50 min hp, ale intercaptor ma o 4dmg vic, jeho utok se tedy celkove navysil o 66procent)---vyplivaji 2 moznosti pro ultrace bud nechat na 4 a zlevnit nebo udelat ultimatnejsiho a zdrazit----------celkovy vysledek se mi libi a burrow je bonus :-)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: zerg
PříspěvekNapsal: čtv 17. zář 2009 12:50:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: sob 17. kvě 2008 10:29:53
Příspěvky: 71
Ted projizdim jednotky u tossu a jako Kdyz sou schopny dat archonovy dmg 25 krat 2 a jeste 10 bonus na biological, tak uz se vubec nedivim preboostlimu broodlordovi, proste je tam bot jak naseto, vyroba batla 90 minut a carriera 120 no jasne, a battl zivoty 550 co to je????? Archon co ma dmg skoro jak 8 hyder no proc ne, kolos mu muze jen tise zavidet. No jasne Mother ship 6 mista bude zabirat :-)))) tomu uz se musi clovek jen smat. Aaa z Pheonixe je Corsar. A hele stalker uz je na zivoty dragounem jen ten utok 10, to maj asi promysleny, 3 stalkeri s utokem dohromady 30 si daj Mothership s utokem 64 jak malou nebo jeste lip 2 stalkeri s utokem 20 si daj archona s utokem 50 :-))))


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz