StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 04. pro 2024 10:10:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 13:29:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 08. kvě 2010 21:28:10
Příspěvky: 155
Mám plán vytvořit jedinečnou "custom" mapy s módem "Enemy at the gate" (Nepřítel před Branami). Mím jakýmsi vzorem je "Mineralz". A budu rád když by mi s tím někdo pomohl aspoň zde na fóru :)

V módu by jste si mohli vybrat a to jestli chcete být "Enemy" (Nepřítel), nebo "Guardian" (Ohránce).
Jelikož nemám mód ještě moc promyšlený budu toto téma aktualizovat abych vám osvědčil děj který lze bude probíhat.

(*Aktualizováno 14.4.*)

-Guardian-
-Úkoly- Ochránit artefakt před nepřítelem který jej chce mít pod svou kontrolou. (Každý Guardian (Probe) bude moci postavit Budovy (Vyrábějící jednotky, Veže, Generátory, Laboratoře)

-Tip- Je nesmrtelný ale jeho budovy a jednotky, ano.

-Enemy-
-Úkoly- Dobýt Artefakt za každou cenu! I za cenu toho že ho můžou ohrozit Guardians. (Každý Enemy (Hybrid) bude moci stavět armády ve velkém a pomáhat si některými budovami (Laboratoř, Generátory, Schopnostmi které má sám Hybrid)

-Tip- Jednotky vytváří ve velkém z jedné budovy a je možné si vylepšit více než svoje jednotky ale i budovy (v laboratoři či v samotné budově)

-Tipy, Mód a Mapa-
-Tip- Guardians mohou útočit na Enemy (základnu) pouze svými jednotami které si vyrobí a posléze vylepší.
-Tip- Hybrit může vyjít do bojiště s tím že má pouhých 10 000 HP a 5 000 SH a že jej lze zničit.
-Tip- Enemy vyhrává když obsadí artefakt (dobyje).
-Tip- Guardian vyhrává když zničí 2 ze 3 hybridů.
-Tip- Jelikož by měli hybridi výhodu souboj by byl mezi 5 Guardians a 3 Enemies.
-Tip- V laboratoři lze vyvíjet až do 10 úrovně.
-Tip- Enemies nemohou prvních 5 minut pohybovat s Avatary (Hybridy), mohou pouze posílat jednotky a zkoumat vylepšení v Laboratoři.

-Mapa- Byly by dvě strany na jedné Guardians a na druhé Enemies.
-Mapa- Měla by obsahovat (pro Enemies) 3 řady jejíž začáteční řadou (pro stavbu jednotek) by byla ta uprostřed. Později by si mohli Enemies odkoupit i po straní části pro výrobu svých jednotek.

-Mód- Guardians berou své suroviny pouze z nepřátelských vojsk a za každou vteřinou jim bude přibývat 1 material od každého druhu krom speciálního plynu (Vespane Gas).

Jak již bylo řečeno, tento návrh budu nadále rozvíjet :)

_________________
Pokud si vážíte svého PC tak čtěte informace o tom co vám ten druhý nabízí jinak na to můžete těžce doplatit, To není sranda to je skutečnost: Jistota je jistota Polop

Obrázek


Naposledy upravil Popoill dne čtv 14. dub 2011 16:03:58, celkově upraveno 2

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 14:09:44 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 12. srp 2010 9:42:10
Příspěvky: 82
dobry napad :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 14:30:34 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Jestli správně chápu je to mód Tower deffens, kde ale útočníka neovládá počítač, ale živý hráč, je to tak? Jo zkus používat třeba prohlížeč Chrome, upozorňuje tě na chyby.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 15:54:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 08. kvě 2010 21:28:10
Příspěvky: 155
saltazar píše:
Jestli správně chápu je to mód Tower deffens, kde ale útočníka neovládá počítač, ale živý hráč, je to tak? Jo zkus používat třeba prohlížeč Chrome, upozorňuje tě na chyby.


Crome používám ale né tohle nebude jen tak obyčejný tower defence i když to má nějaké ty atributy TD tak zde pujde hlavně o to aby si kupoval vojáky (a i s nimi bojoval), výzkumy (pro rychlejší vyrábění jednotek atd.), Těžba (určitého druhu minerálu).

Jenomže jsem asi mocky nedomyslel že to dá hodně práce. (Popřípadě kdyby někdo chtěl mohu se sním domluvit že by udělal mapu která by tomuto vyhovovala.) Triggrety a Módy se učím a tak si je udělám sám ale možná i s tímto bych později potřeboval pomoct. :)

_________________
Pokud si vážíte svého PC tak čtěte informace o tom co vám ten druhý nabízí jinak na to můžete těžce doplatit, To není sranda to je skutečnost: Jistota je jistota Polop

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 18:47:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 12. bře 2011 12:08:50
Příspěvky: 12
Nejdriv si to trosku sesumiruj a dej tomu nejakou logiku, pripada mi to, ze matlas pate pres devate.
Takhle to vypada jako kupa ostatnich projektu ktere zacnou s nadsenim, nadseni opadne a pak projekt potichu vysumi...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 19:27:58 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
No, mě osobně to připadá jak Mineralz, TD a Troll and Elves v jednom :D :D :D(doufám že sem se nikoho nedotknul), ale pokud to přesto vytvoříš, tak spíš doporučuji něco, co můžou ovlivnit obě dvě strany v jejich prospěch(v Troll and Elves na W3 třeba trol nemohl později vyhrát) aby jsi tam neměl nějakou strategii, kterou nelze porazit.

Jinak k těm tipům, zkusil bych aby:
Guardian byl Uprostřed, a měli nejaký kopec či co :D( s minimálně 2mi rampami).
K income, udělal bych, aby každých 15-20 sek byl + x mineralu( + další suroviny) a aby se to dalo upgradnout tak aby to bylo treba 2x (pro příklad, otázka balancování)
Dále by byl income za zabíjení hybridských jednotek.
Pro hybridy bych dal income ve formě legion TD z w3( to známená čím víc jednotek namassí, tím víc jich mají, ale aby to bylo trochu vyrovnaný tak: měl by workery na minerály, Za minerály by koupil dejme tomu 2 druhy jiných workerů, kteří by těžili něco jiného, za co by se kupovaly Tier 2 a 3 jednotky třeba:
Máš 4 typy surovin
Mineral 1
Mineral 2
Mineral 3
Gas( nehodlam ted vymyslet názvy, moc línej :D )
takže workeři 1 (zakladní) by dělali M 1 typ, za což by byly třeba zerglingové, zealoti, mariny( nebo jiné malé jednotky)
Také by bylo že za M1 typ by byl M2 typ worker, za který by se kupovali T2 jednotky(stalkeri, helioni marauderi, roach apod.)
Za M1 a M2 typ + Gas by byl M3 typ worker, což by bylo třeba pro air jednotky
a Gas by se získal tím, že by ničil nepřátelské jednotky/budovy( takže jako když hybrid v Troll and elves niči zed tak získá goldy)
Za gas by byly upgrady jak pro workery, tak pro jednotky

U guardianu by byly třeba T1 T2 a T3 věže, s tím že T1 je slabá AA i AG věž, dobrá na začátek, T2 by byla AG věž s malým splashem a velkým útokem, T3 by byla AG věž na jeden cíl a AA věž se splashem( thor)
Měli by taky možnost upgrade income, jak základního, tak i za zničené jednotky

Jinak, přeji hodně štěstí, a malo trapéní ;).


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: New Mod (Enemy at the Gate)
PříspěvekNapsal: pát 15. dub 2011 11:50:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 08. kvě 2010 21:28:10
Příspěvky: 155
Deimos547 píše:
No, mě osobně to připadá jak Mineralz, TD a Troll and Elves v jednom :D :D :D(doufám že sem se nikoho nedotknul), ale pokud to přesto vytvoříš, tak spíš doporučuji něco, co můžou ovlivnit obě dvě strany v jejich prospěch(v Troll and Elves na W3 třeba trol nemohl později vyhrát) aby jsi tam neměl nějakou strategii, kterou nelze porazit.

Jinak k těm tipům, zkusil bych aby:
Guardian byl Uprostřed, a měli nejaký kopec či co :D( s minimálně 2mi rampami).
K income, udělal bych, aby každých 15-20 sek byl + x mineralu( + další suroviny) a aby se to dalo upgradnout tak aby to bylo treba 2x (pro příklad, otázka balancování)
Dále by byl income za zabíjení hybridských jednotek.
Pro hybridy bych dal income ve formě legion TD z w3( to známená čím víc jednotek namassí, tím víc jich mají, ale aby to bylo trochu vyrovnaný tak: měl by workery na minerály, Za minerály by koupil dejme tomu 2 druhy jiných workerů, kteří by těžili něco jiného, za co by se kupovaly Tier 2 a 3 jednotky třeba:
Máš 4 typy surovin
Mineral 1
Mineral 2
Mineral 3
Gas( nehodlam ted vymyslet názvy, moc línej :D )
takže workeři 1 (zakladní) by dělali M 1 typ, za což by byly třeba zerglingové, zealoti, mariny( nebo jiné malé jednotky)
Také by bylo že za M1 typ by byl M2 typ worker, za který by se kupovali T2 jednotky(stalkeri, helioni marauderi, roach apod.)
Za M1 a M2 typ + Gas by byl M3 typ worker, což by bylo třeba pro air jednotky
a Gas by se získal tím, že by ničil nepřátelské jednotky/budovy( takže jako když hybrid v Troll and elves niči zed tak získá goldy)
Za gas by byly upgrady jak pro workery, tak pro jednotky

U guardianu by byly třeba T1 T2 a T3 věže, s tím že T1 je slabá AA i AG věž, dobrá na začátek, T2 by byla AG věž s malým splashem a velkým útokem, T3 by byla AG věž na jeden cíl a AA věž se splashem( thor)
Měli by taky možnost upgrade income, jak základního, tak i za zničené jednotky

Jinak, přeji hodně štěstí, a malo trapéní ;).


A nechtel bys mi pomoct s vytvářením mapy právě pro tento mód. Docela bych uvítal pomoc zvláště s mapou. Vůbec mě nenapadá jak by měla vypadat aby byla výhodná jak pro Guadrians tak pro Enemies.

_________________
Pokud si vážíte svého PC tak čtěte informace o tom co vám ten druhý nabízí jinak na to můžete těžce doplatit, To není sranda to je skutečnost: Jistota je jistota Polop

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz