Heh, merline, ten post mě pobavil
O to víc, že poslední dobou hodně koukám na top replaye a při jejich sledování tebou popsané situace vnímám přesně z opačného úhlu než ty - chudák Zerg nebo Protoss zkouší vše, co jen můžou, a Terran se tomu pokaždé akorát vysměje
Já vůbec nepopírám, že Zerg a Protoss nejsou úplně bezmocní a nemají vůbec šanci. Kdyby to tak bylo, všechno a všude by vyhrávali Terrani. Samozřejmě, že některé věci fungují. Třeba Banelingové, kterých se ty tak bojíš (snad si tě teď s někým nepletu a jsi to ty, kdo tu dost nedávno brečel o tom, jak ti Banelingové ničí MMM combo), fungují poměrně dost dobře, pokud Terran má v tom bio ballu hodně mariny (a nemá Maraudery vepředu, což každý Terran dává, jakmile Zerg přivede do hry Banelingy), pokud Terran nemicruje (víš, zapneš Stimpack a jsi rychlejší bež upgradnutí Banelingové, takže utečeš o kousek, zastavíš se, vystřelíš, utečeš o kousek, zastavíš se, vystřelíš, repeat, profit) nebo pokud se Zergovi dobře povede zaútočit z několika stran současně nebo dobře použít Fungal growth. A to mimochodem úplně ignoruju možnost dát si jednoho mariňáčka o kousek dopředu (což taky funguje perfektně). Takže jak vidíš, těch pokud je tam docela hodně a použít dobře Banelingy znamená dobré micro od Zerga nebo absenci micra u Terrana (nebo obojí). Mimochodem, ti Banelingové jsou v podstatě jediný zergský counter na mariňáky a jakmile začneš do bio ballu tlačit víc Marauderů na úkor mariny (což obvykle v pozdější fázi hry děláš už jen kvůli Ultraliskům, když Zerg jede je a nemasuje Mutalisky), jsou úplně k ničemu a tomu Zergovi se šíleně přestávají ekonomicky vyplácet.
Věci jako neubránitelné cannon rushe snad ani nebudu komentovat... neříkal jsi, že jsi v Diamantu?
Stěna? Děláš si srandu? Člověče, fakt si někdy zkus zahrát pár her za jinou rasu, třeba za toho Protossa, abys viděl, co je to dělat stěnu, u které nezmáčkneš "r" a nemůžeš přes ni projít a pak ji zase zavřít
8 prasat, po jejichž smrti Zerg podivuhodně instantně vyčaruje 10 dalších, zatímco ty děláš pomalinku jednoho Thora a 2 tanky...... No jak to jen říct... Budeš se divit, ale já očekávám, že pokud má Zerg 5 expanzí a ty jen 1, tak tě produkcí převálcuje, přijde mi to absolutně v pořádku. Co mi naopak v pořádku vůbec nepřijde, jsou MULEs, možnost zabrání ostrovní expy lítacím CC na začátku hry (třeba na Scrap Station) nebo fakt, že na drtivé většině map (snad kromě Xel'Naga Caverns a Desert Oasis) si Terran bez problémů ubrání expu tanky z mainu, zatímco pro Zerga a Protossa je expa vždy velké riziko.
Uf, takhle bych mohl pokračovat dost dlouho, ale jak jsem už na nějaké předchozí stránce psal, my dva sebe o své pravdě očividně nepřesvědčíme, já osobně si myslím, že především proto, že ty nezkoušíš hrát i jinou rasu než Terrana. Nicméně abych nepůsobil tak útočně, musím přiznat, že oceňuju, že konečně argumentuješ konkrétními věcmi ve hře
Edit:
1. Právěže mně se za něj nehraje nejlíp, vlastně se mi za něj asi hraje nejhůř a nejnepříjemněji, celkově ten styl Terrana mě hrozně nebaví. I přesto jsem většinu svých her za Terrana vyhrál a to často proti soupeřům, kteří mi subjektivně (po shlédnutí replaye) přišli ve všech ohledech lepší, že tu hru prostě hráli daleko lépe, já mrskal jednu chybu za druhou a přesto jsem to pak vyhrál.
2. Je to právě naopak. Zerg a Protoss se obvykle marně snaží counterovat, měnit taktiky a složení armády, zatímco Terrani tupě jedou celou hru to samé (MMM + tanky). Jediné, co Terrani counterují, je letectvo nebo Colossi, kdy milostivě udělají pár Vikingů (ze Starportu, u kterého už mají Reactor kvůli Medivacům... heh).