pvt:
-prvy boj si mal zlu kompoziciu armady. stalker je prakticky nepouzitelny proti vacsiemu mnozstvu marinakov alebo maradeurov. cize radsej ich postav menej a skor techuj, hlavne ked scoutnes expu. dalsia vec je sentries a guardian stit... -2 dmg od marinakov robi hodne.
-proti mm potrebujes dmg ktory je plosny. collosus alebo templar.
-forcefield je pouzitelny v 2 pripadoch. bud zabranit melee jednotke aby sa dostala k tvojim ranged, alebo aby jeho ranged nemala kam utiect pred tvojou melee... v tejto hre si max dosiahol toho, ze jeho par jednotiek o 0.5s utocilo neskor...
-upgrade na warp gate rob co najskor. jedine ze by si na nieco fast techoval a potreboval by si ten gas...
strategii som videl hodne. casto protos countruje expu expov. dalsia varianta je fast colosus(mas niakych 2-3 zeleotov, 1-2 stalker[kebyze nahodou rushuje s marinakmi cisto + sa stavaju aby si zabil scouta],1 sentrie, ked ti vide prvy colosus) a vtedy expis a plus ides push... treba pozerat replaye a skusat... ja ti iba hovorim co vidim od ludi co vyhravaju tie hry... ja betu bohuzial nemam :/
pvz:
-skor ako druhu gatu by som staval core, pokial nemas v plane rushovat
-pekne si scoutol ze ide roachov, takze jedina volba je urobit par zealotov a ist fast imortalov + 1-2 sentry ak ti vychadza gas...
-stalker je zase uplne zbytocna jednotka. sice v helpe je napisane, ze je to silny counter na roachov, ale je to strasne klamstvo. jedina vyhoda je ze to ma range, ale stoji viac, ma mensi dmg,armor.
- pri takejto situacii, ked mas armadu z niakych zeleotov, sentries, 2 imortalov +tesne pred pushom mozes prisumonit aj par stalkerov, tak ides do nho a ta expa mu na 100% padne... samozrejme dalsia vyhoda fast robo, je ze mas najlepsieho scouta v hre.
tak to je snad vsetko co ma napadne
ps: samozrejme vsetko je to pre-patch 6.0. vyzera to tak, ze prottos bude mat este vacsie problemi s normalne hrajucimi teranmi... odporucam ti pozeral replaye z
http://www.sc2p.com/Replay/List