jerryNBK píše:
do platiny neni potreba scoutovat
. Takze na tomto zacnu pracovat. Chtel bych prilozit dva zaznamy, ve kterych vas pak zadam o rady ... Prvni bude ze hry proti terranovi, kde on jede 3 barrack rush a ja se snazim o fast expu, zajima me, jestli jsem ho mohl s touhle taktikou porazit a jestli ano, tak kde jsem udelal chybu (makro). Druhy bude hra proti tossovi, kde jsem ubranil zealot rush, ale pak me neskutecne vyndal ... Zajima me, jestli jsem krome toho zmineneho scoutingu a map kontrolu delal i jine obrovske chyby ktere me staly vitezstvi
na to, že není potřeba scoutovat, rovnou zapomeň. Nedostatečný mapcontrol a scouting byly tvojí Achilovou patou v obou hrách a také to byl hlavní důvod tvých proher. Jen tak dle mého Silver Toss skillu : pokud nespěcháš na Robo, dělej aspoň Forge kvůli Photonu do těžby.
V první hře jsi měl dělat robo hned po CC. Kdyby jel Banshee, nebo drop, tak tě dodělá. Nepochopil jsem, proč děláš Robotics Bay, když nevidíš jeho tech.
V druhé hře jsi zajímavě čachroval s těmi Zealoty. Proč neblokneš s nimi rampu? O to horší po tom oponentově pushi, který jsi dronami odrazil. Proč pořád syslíš jednotky v mainu? Efektivnější je, pokud bereš expu, posunout je na rampu u expy. Tam ti poté tvůj oponent krásně seděl a ty, vidíc jen 2 stalkery, vyběhl jsi na smrt. Mimochodem, v této hře jsi naprosto s mapcontrolem selhal. Oponent měl snad 4 expanze a ty, když jsi opětovně bral naturálku, pořád jsi o něm skoro nic nevěděl.
Chápu, že tě 4Gate nebaví. 7minutová hra není dlouhodobě to pravé, ale máš s ní větší šanci na výhru. Časem se dostaneš i k tomu, když ti 4gate nevyjde a protivník to odrazí, aby jsi mohl vzít expanzi. Pak ta hra má i 20minut. Ale radši vsaď na výhry, než na délku hry