Stoky píše:
Miluju takovehle QQ posty.
Btw. vytahujes jen to co se ti hodi. Rikas jak je marauder/roach silny a stalker (coz je ekvivalent pro tosse) je proti nim slaby...minimalne cena/vykon. Stalker je cenou sice drazsi, ale zaroven ma daleko vyssi mobilitu nez kterakoliv z techto jednotek (blink pres cliff z nej vlasne vytvari takovou semi-leteckou jednotku, a to nemluvim o blink mikru), plus jeho schopnost strilet jak na ground tak na air...me to prijde za tu cenu slusny. A samozrejme tu nepadlo ani slovo o forcefieldu, protoze ten je v poradku :D
...
A nejvic me pobavila cast az se "terrani nauci hrat" :D Moc dobre si pamatuju, ze neco podobneho schodne tvrdili Idra a WhiteRa, ale o tossech. Az se nauci splitovat armadu pred EMP nebo fungalem nebo treba i banelingy a tanky, tak budou nezstavitelni. Momentalni (dva roky trvajici) toss system je "big ball", tim ze kolosove muzou stat nad armadou a mensi pocet jednotek proste laka drzet kompaktni ball, ale priznejte si protosove kdy ste naposledy utocili linii a ne ballem...
....
Nesouhlas 1, stalker je slabý a velký. A silný udělat nelze ;) Ono kdyby se někomu portoval přímo pod bázi roach, asi by to vypadalo jinak :o) BTW pokud srovnám CS u maraudera a blink tak je jasný vítěz marauder, ptže blink je dáleko. Nicméně opět, je to důsledkem možnosti nawarpovat stalkera kamkoliv.
Forcefield je nutnost vzhledem k tomu, jak slabé ty jednotky jsou(zealot, stalker, sentry), proto neexistuje early game harass, proto jsme dostali Oracle a MScore v HotS a proto se stejně nic nezmění ;) (neočekávám radikální změny v HotS nebo LotV)
A nesouhlas 2 - aktuální trend je buď silný all-in v early(nebo na začátku mid) game, kdy protivník neustojí příval gateway jednotek nebo velký death ball(ten mají radši hráči platina-, protože to nestojí na správných force fieldech, složení jednotek atd.). Například celé PvZ v lategame je jeden velký fail, kdy se P spoléhají na šťastný vortex. Pokud to zrovna neprojde, tak smolík. Je to logické, splitování ani jiné metody nepomohou, ty základní jednotky jsou prostě slabé. Oni profíci ty jednotky splitují jak draci(např. Grubby, MC, Hero) a stejně to leckdy nepomůže, že ;)
A že to říkají zrovna 2 taková esa, Idra poslední dobou skutečně ukazuje, jaká je špička a WhiteRa také nic moc, spíše nic. Asi se to ještě ani jeden nenaučil, což? Speciálně WhiteRa, mluvíme-li o P :o) (což nic nemění na tom, že si ho jako hráče vážím, dívá se na něj fantasticky, bohužel je nejméně o třídu mimo, spíše o 2)
Co se KA týká, tak silný byl, ale právě kvůli warp gate techu, který to celé zeslonil... ale to bych se opakoval.
Aktuální hra P je docela nůďo, beton až do timing pushe nebo psycho death ballu. Vzrůšo, zážitek, žůžo :o) A HotS s tím nic neudělají jak to tak zatím vypadá :o) Oživení skýtá otravování zergů a protossů phoenixem :o)