Maverick píše:
Timpa píše:
Dival jsem se na to a mas tam docela chyby. Na zacatku uplne spatne zakladni build order, nedelaas wall prvnim pylonem takze kdyz zerg jde six pool tak si hned prohral. Nauc se 3 gate sentry expu nebo neco podobneho. Potom zapominas delat tezice, skoncil si s vyrobou na poctu kolem 50 a to je malo, mel bys jich mit tak 70 az 80. Pridani tech kolosu je urcite dobre proti zergovi akorad tys je pridal docela pozdea jeste ti tam ten kolos dlouho stal a potom jsi mel stejne jen jednoho a ten neni tak ucinny proti roachum, kdyz jich mas tak 4-5 tak zacinaji davat tem roachum dobry dmg. A k tem fenixum, kdyz zerg jede naky mass roachu tak je docela blbost v mid nebo late gamu pridavat fenixy, kdyby jel k nim mutalisky tak by se to dalo ale jinak moc asi ne, kdyz uz tak fenixy od zacatku na haras, v latu uz mivaji zergove hydry a to s fenixama neudelas nic.
Ve 2-3 vecech s tebou nesouhlasím -
Zaprvé 6pool se dá bránit i bez wallu, a podle mě( ale jen můj názor) i lépe. Edit: Kromě Xelnagy, kde je jasné kde jsi a kde máš ty zerglingy docela brzo, narozdíl od antigy apod.
Za 2. S temi proby to by jsi mel malo army, maximum 70, možná i to je moc.
Za 3. Pokud jede roach/hydra, tak phoenixe se dají použit na zvednutí roachu/ hyder, podle poctu collosu/immiku( pomeru) a pak také k harrasu, 5 phoenixu je fajn.
Mimochodem asi musím začít massovat, už jsi zase na Prvním míste ( jsme ve stejný divizi
)
A jinak ono učinně harrasovat zerga není teď taková sranda, protože už vám prakticky automaticky staví 2-3 spiny ( 4-6 pokud 2 base) a pak už se těžko harrasuje, když mužete max warpnout nahoru 4 jednotky, ale on mezitim postavi( z 80%) mutáli, takže se teď nedá jet bez SG.