Timpa píše:
Tady jsem to trochu sprčil jsem zaspal a potom nešel do tech. Ale nejspíše bych to mohl vyhrat když jsem se díval an replay akorád jsme to skonil a brzo jsme leftnul.
http://czshare.com/2271824/Timpa+PvZ+ma ... .SC2ReplayJsem mu drtil drony nenechal jsem ho spát pořád 60 dronu jsem redukoval na 20 a stejně mě nehorázně přemasil.
Co by jsi dělal ty tuhle hru a co mě tam hlavně chybí ??? Myslím že zahraný to není špatně až na ten konec.
Projel jsem to jen tak hodně rychle, ale:
Chybí ti tam plošná dmg. Což bych dal jako prioritní chybu(protože ten zerg byl fakt jojo :D).
Mizerné macro jste měli oba stejně :)).
Nicméně pár dalších věcí:
- scout, "dlouho" jsi nevěděl, že je na 4 bázích
- zbytečný pylon u něj na nature expanzi - zerg má výhody slingů a creepu, prostě si hodí expu bokem a spojí to creepem :). Speciálně na této mapě.
- absence blinku - resp. špatně uskupené jednotky - spousta bitev by vypadala jinak, kdybys měl lépe přeskupené jednotky
-- například ten boj o jeho 5. base(na pozici tvé 3.) - hromada lotů, hromada stalkerů, pár sentries... nahrnuli se dopředu stalkeři, pak se nahrnuli na stalkery speedlingové, pak ses obklopil FF(nice) a zealoti stáli celou dobu v háji a stalkery likvidovali slingové a pár roachů. Blink dozadu za loty by z nich udělal fašírku a roachové by si neškrtli a ztráty by byly cca poloviční
-- samozřejmě k tomu zneužívat blink není zrovna to pravé, ale who cares, je to efektivní a funguje to :)(myslím přeskupení, tam si o blink vzad ta situace díky FF říkala)
- mizerné macro
-- obklopíš 3. cannony, místo abys přihodil gw a utrácel prašule za jednotky... přitom za celou dobu se k těm cannonům prakticky nic nepřiblížilo
-- klidně víc gw, když jedeš jenom stalker/zealot... buď je chronoboostuj, nebo jich postav více
-- když už tě děsí nájezd slingů, udělej si hráz z gw a za ni hoď 2-3 cannony, specielně tady to jde a je to výborně bránitelné(vchody na expy jsou pak z identického místa, musí rozbít dvoje kamení, aby to obešel)
- zbytečně přihazuješ pylony, když nemusíš. Vůbec, máš syndrom "mám moc minerálů, musím je nutně utratit", když nestíháš utrácet, tak nestíháš, svět se nezboří :). Ale je blbost při 130(+-)/17x přihodit 3 pylony.
- plné nexy energie... oh boy tolik chrona a nic :-)
- přišel ti na dt, archoni by bodli v tu chvíli asi víc, ale to už byl konec a gas byl stejně nulový
- když už nemáš plošnou dmg, charge! Poslední fight ti odhadem 1/4 lotů běhala jak zfetovaná u toweru místo sekání ošklivého zerga, což by sice charge nepořešil, ale v kombinaci s blinkem jo
- víš že ferda jede slingy/roache a nepřihodíš nějaké immortaly? Mají stejnou range jako stalkeři :o)
- docela pozdní upgrady
Osobně bych ve chvíli zjištění 4 bází nahodil 3. nahoře a před ni hodil wall, přidal plošnou dmg(šel bych asi do colossů bze range a hned z nich do templářů jak bych rozjel 3.). Občas nějaký drop, nic drastického, warp, poslat a nestarat se. Jak by se rozjela třetí, nahodil bych 4. nad ní. Zerg by v tu chvíli musel přejít buď na air, nebo na dropy, případně nydus worm - protože střed mapy by ovládal death ball. Inu a pak ho přejet jeho vlastní cestou - nás mnogo :).
On mě někdo ještě určitě doplní/opraví :o)