StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 25. lis 2024 14:06:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: pon 14. lis 2011 22:34:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
deacon píše:
Pierre>
Já ale počítám právě s těmi phoenixy, kdy s 3. se proti nim nemá jak efektivně bránit.!


S timhle si vedle :) vetsinou se jezdi defenzivni antiair tedy spore+Q... staci se kouknout na Stephana jak on reaguje na forge expa :) Kdo jinak videl jeho brutalni build mass Queen + roach? Jinak to co jsi napsal se jezdi docela standartne uz delsi dobu, nic noveho :) fast 3 zerg musi jezdit pokud nechce jit do 2 base allin... 2base vs 2base nemuze hrat zerg dlouho, musi udelat dmg jinak GG... pokud chce jit do makro musi Z brat 3, tam pak muze Protos pouzit kiwikaki build kde se snazi sundat expu nebo aspon nenechat zerga dronovat...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 1:31:23 
Offline
 Profil

Registrován: úte 24. srp 2010 20:43:06
Příspěvky: 95
Za protosy je člověk rozporuplný když jsem dnes sledoval White - Ra live tak dnes skoro neprohrál žádný match když prohrál tak jenom diky mass Mutaliskum. V jeho podání se zdá že je je protoss OP. (Ale to je tak jeden z mála hráčů)

Třeba když jsem se díval na český turnaj tak to dopadá asi takto:
Protoss: (Zealoty, stalkery, colosse, stormy, sentry)
Terran: (MMMG)

Protoss hazi stormy sentry wall zbytek terranu co přežije fatálně doseká protosse jako nic a GG. White Ra to hraje že ma warprizmu a jezdi terranovy pořád výsadky zealotu do Mainu a pořád ho hodně brzdí a potom ho dorazí 98% a funguje to.

Ale co jsem sledoval od Korea live až po Nás v drtivé většině protoss prohraje s terranem. Až se nedivím že někteří hráči to psychicky neunesou :D. Hold za protossy se netoleruje chyba :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 20:51:53 
Offline
 Profil

Registrován: sob 05. bře 2011 19:57:44
Příspěvky: 72
Drakan píše:
obrana proti terranskymu 1/1/1 (terran nema ravena)
http://hotkeyit.com/videos/single/stopp ... ran_1_1_1/


Díky, i když zrovna v mý urovni( mid Dia) se ten raven dost hraje ;) i tak díky

K tématu, ted tu někdo psal že za protossy se nesmí udělat chyba, což je hlavně PvT pravda, protože - > ztratíte scout stalkera 175 surovin , sentryna 100gas( mins neni ta skoda) zatímco T mužete zabít 10-15 scv a prostě mulama se vytahne zpět, mužete rozbít armu on postaví 2-3 bunkry a da tam SCV a pokud nestihnete hodit FF za ty bunkry tak zase GG protoze vas rozseka. Terran si obecně muže dovolit chyby, za to Protoss když si dovolí chybu tak ztrácí toho moc.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 21:16:22 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Deimos547 píše:
Drakan píše:
obrana proti terranskymu 1/1/1 (terran nema ravena)
http://hotkeyit.com/videos/single/stopp ... ran_1_1_1/


Díky, i když zrovna v mý urovni( mid Dia) se ten raven dost hraje ;) i tak díky

K tématu, ted tu někdo psal že za protossy se nesmí udělat chyba, což je hlavně PvT pravda, protože - > ztratíte scout stalkera 175 surovin , sentryna 100gas( mins neni ta skoda) zatímco T mužete zabít 10-15 scv a prostě mulama se vytahne zpět, mužete rozbít armu on postaví 2-3 bunkry a da tam SCV a pokud nestihnete hodit FF za ty bunkry tak zase GG protoze vas rozseka. Terran si obecně muže dovolit chyby, za to Protoss když si dovolí chybu tak ztrácí toho moc.


Ano, ale to mluvíš o začátku. V late když terran udělá chybu tak je naopak on v řiti. :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 22:46:30 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Deimos547 píše:
Drakan píše:
obrana proti terranskymu 1/1/1 (terran nema ravena)
http://hotkeyit.com/videos/single/stopp ... ran_1_1_1/


Díky, i když zrovna v mý urovni( mid Dia) se ten raven dost hraje ;) i tak díky

K tématu, ted tu někdo psal že za protossy se nesmí udělat chyba, což je hlavně PvT pravda, protože - > ztratíte scout stalkera 175 surovin , sentryna 100gas( mins neni ta skoda) zatímco T mužete zabít 10-15 scv a prostě mulama se vytahne zpět, mužete rozbít armu on postaví 2-3 bunkry a da tam SCV a pokud nestihnete hodit FF za ty bunkry tak zase GG protoze vas rozseka. Terran si obecně muže dovolit chyby, za to Protoss když si dovolí chybu tak ztrácí toho moc.


terran si nemuze dovolit ztratit 15 scvaku pokud je ztrati tak to neni ze ty jako protoss mas o 15 vic ale nejmin o 25 vzhledem k tomu ze diky chronu mas vic tezaru nez on a pokud spravne vymacrujes a dobre vymenis armadu tak vyhrajes a jen technicka jak nesithnu hodit FF? od ty doby co FF ty scvaky odstrci tak je to jedno jestli uz tam stoji nebo tam nestoji

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 23:08:25 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Pralev píše:
Nečetl jsem celou diskusi, nečetl jsem PvZ část a nehrál jsem ještě po patchi (s menším radiusem EMP), ale k čistě gate strategii v PvT můžu jako low Master/top Diamant Terran říct, že pokud Terran není jelito a hlídá si, aby neměl nad hlavou Obse, pak čistě gate jednotky dává a HT si Ghosty pohlídá, takřka vždy je díky Scanu ve výhodě.

Co je pro mě osobně neporazitelný, je combo Colossové + HT. Tam prostě jednoduše nejde stíhat zároveň EMPčkovat/snipovat HT, zároveň Vikingama naklikávat s waypointy Colosse a uhýbat před Stormy a zároveň microvat s nastimovanou pěchotou (popostupovat před loty). Všiml jsem si, že to nedávají ani top hráči :)

Takže určitě doporučuju nejet čistě gate jednotky, ale ty Colosse k tomu prostě přidat (resp. ideální je imho nimi začít a přidat HT).

Hmmpf mi se třeba Colossové prostě nelíbí, jak jsem to psal už párkrát, hraji si to svoje a jsem rád, bo mě to baví nejvíce. Každopádně ano, více plošné dmg zabolí :-), souhlas, je tu možnost to jet klasicky, coloss, expa, storm. Ono obecně Spousta terranů, když si protoss schová templáře alespoň trošku bokem, ty 2 vikingy vyrobí... pro sichr... což je o 2 medivacy méně a o 2 zbytečné jednotky více ^^(a pozdní nástup ghostů). Samozřejmě na špici to může být jinak, ale já třeba moc platinové/master hráče nepotkávám, většinu času pure diamond, sem tam nějaký špatně zařazený platiňák nebo master a ti to takhle jezdí(sám se divím, scoutnou robo a hned mají plnou palici kolosálů :-)).
Obecně ano, coloss je safe volba, EMP ho tolik neštve a je "jistota".

teqini píše:
deacon píše:
Pierre>
Já ale počítám právě s těmi phoenixy, kdy s 3. se proti nim nemá jak efektivně bránit.!


S timhle si vedle :) vetsinou se jezdi defenzivni antiair tedy spore+Q... staci se kouknout na Stephana jak on reaguje na forge expa :) Kdo jinak videl jeho brutalni build mass Queen + roach? Jinak to co jsi napsal se jezdi docela standartne uz delsi dobu, nic noveho :) fast 3 zerg musi jezdit pokud nechce jit do 2 base allin... 2base vs 2base nemuze hrat zerg dlouho, musi udelat dmg jinak GG... pokud chce jit do makro musi Z brat 3, tam pak muze Protos pouzit kiwikaki build kde se snazi sundat expu nebo aspon nenechat zerga dronovat...

Já to ještě nepotkal oO.(tím nechci říct, že se to nejezdí, jenom že o tom nevím :D)
Jop, o DT jsem taky přemýšlel, ale na to aktuálně nemám apm.
Ale jak jsem psal, u mě to tak funguje, když jedu FE a nejedu 2 stargate, tak mě smahne horda mutalisků :D. Jakože vím co na ně, blink, archony, sem tam cannon, fajn. Ale v tu chvíli získává mapcontrol zerg, což já nerad, většinou je to pak jasná hra pro zerga. Proti mutaliskům bez phoenixů hrát neumím, proti zergovi, kdy mám nadbytečné phoenixy, hrát umím - ne vždy to vyhraji, ale rozhodně to není tak jasné, jako mutalisci... blééé, hnusní kvíkaví lítací tyranosauři :D

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 23:37:32 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
colossus nemusi betj vic safe ani zdaleka je to casto i otazka mapy, ale zdaleka neplati templar vice risky nez colossus a vzhledem k tomu brutalnimu nerfu EMP(kterej dodneska nechapu) tak je prave templar tech dneska ten lepsi a vetsina protossu tedko hraje prvni templar tech a pridava colosse az tak na 3 base vyhoda templaru je vetsi obrana proti dropum a sami mate moznost vystormovat tezbu treba hned s prvnimi dvema templari mate i drivejsi pristup k upgradum coz je pro warpgate armadau podstatne coloss play je prave ciste zalozena na nich a jakmile se jednou spatne pohnete nebo si vyberete spatnou pozici a vikingove vam je znici rychle tak to muzete v podstate vypnout

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: stř 16. lis 2011 2:04:02 
Offline
 Profil

Registrován: úte 24. srp 2010 20:43:06
Příspěvky: 95
Protoss je celkem na tohle těžký je to hlavně Micro no HT já nevím jako máš pravdu že se to více vyplatí než Colosus ale mě se často stávalo že i když jsem jel první stormy tak hodim 2 stormy a ty medičky rychle healují píchne steampack a rozdrtí mě zbytek army. Jsem právě přestal hrát za P a hraju za Z neměl jsem pro tohle cítění u protose se člověk jenom pořád nervuje :) Stáčí sledovat českou scénu jak to tam vypadá se divím kdyby naši kluci nevyhledávali poradu psychologa :) :D

Většínou krásně flame když se hraje PvT a P totálně drtí T začátek P rozjel luxusně a stejně ho T ubije jak nic pod tíhou massu a All-in. Jsem hledal jeden zápas s nějakým českým nováčkem jsem nenašel ale klasika :

PvT (mapa myslím Temple)
Protoss si rozjel expu a terran jel s mainu pro protosse hra vypadala dobře drtil terrana a terran se rozhodl je All-IN vzal skoro všechny SCV + MMM a vyrazil na tosse který měl Stalker + sentry + zealot + Colosus.

První utok se ubranil krasna prace sentry a přesto ztratil skoro všechno i tak díky mul se držel nad vodou a druhý masivní utok Protoss mu rozpůlil armádu už to vypadalo na WiN :) ale nečekaně ten malí zbytek Terrana ubyl 3 colosse zbytek army a WIN Terran.

se nedivím když se potom rozjíždí flame jak hrom tohle bych asi tak s nervy neunesl :)


" teď trochu mimo na černou krev jsem si zvykl z Koreje ale co je zase tohle takové zvláštní barvení jednotek to je zase proč ???
http://www.youtube.com/watch?v=UL8hoU3v ... r_embedded "


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: stř 16. lis 2011 7:00:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
hmm co mam zkusenosti z 2v2 a 3v3, hraju random v dia lize btw, ( 1v1 skoro nehraju uz) tak mi prijde tos podstatne vic easy nez terran, za terana musim delat tisic a jednu vec najednou abych neco udelal tosovi a kdz jedu tosetak staci namasit A move a jede to samo, jinak btw vymenim mulu za chrono fakt nechapu proc furt tosove rvou jak je mula op kdyz maj takovej cheat jako chrono .....

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: stř 16. lis 2011 9:52:03 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 12. srp 2010 9:42:10
Příspěvky: 82
No , ja hraji random ... no , ono zalezi jak v cem to je lehci... toss ma silnou late game , takze pokud te teran necha namasit 200/200 muze se jit zahrabat :D ale to je asi tak v low ligach , jinak terran hraje z 90%pripadu agresivne proti tossovy a to uz toss potrebuje dobre micro ... jen tak pro srovnani terran posle armu pres a-move , naklikne stim a medivaky ho automaticky heali (ofc ze ve vysich ligach terran tez micruje) , zatimco toss si musi hlidat chargeloty , stalkery a sentrynama hazet forcefieldy , bez nich to ani nejde snad :) ja osobne hraji za tosse defenzivne ... proste se branim dokud se nedostanu k colosum , upgradum etc , proste na t3 pokud to jde , pak to jde celkem lehce a samozrejme mu harasuju tezbu / nicim nove expy ... jelikoz hraju random tak mam zergsky syndrom xD takze proby na xel nagy a jedna pred souperuv main at vidim kdy vyrazi utok (mozna to je zbytecne , ale ja jsem proste clovek co ma rad jistotu :) ) pak rozestavim observery do souperovy zakladny , jednoho dva kolem sve zakladny (tam kde prichazeji dropy) a jednoho samozrejme k armade .... malokdy se mi stalo , ze by me nejaky terransky drop ci banshee harass nejak poskodil , spise to byla skoda pro terrana jelikoz jsem vse scoutl vcas no ale to jsem trochu odbocil ... no a jako terran hraju proti tossovy agresivne , snazim se ho harrasit etc , proste co nejdrive sundat ,v zacatecni fazi hry je toss hodne zranitelny ale v late game kdy ma colosi/ht to je uz pro terrana tezke ... jinak me momentalne terran moc problemu nedela , je to jen o zvyku.

kazdopadne terran mi prijde jako takovy hybrid mezi tossem a zergem , je hodne flexibilni a univerzalni.

k tomu chronu a mule ... je to podobne , ale lepsi je OC nez chronoboost dle me (pokud nejedes chees :D)... mula vytezi neco kolem 400mineralu , nestoji supply a muze tezit na plne obsazenych mineralech , nevic mas moznost v necekanem supplyblocku coz ti tez muze pomoci si instantne zvysit supply ... ale to hlavni ... mas univerzalni scout pred pterym se da celkem zle schovat , takze kdyz ho dobre trefis vis co protivnik jede... kazdopadne me prijde blbost srovnavat ze to a to je vic op nez tohle etc.kazda abilita a jednotka je konstruovana preste pro tu rasu u ktere je , a srovnavat to je dle meho nazoru blbost.

BTW moc pekny clanek , ja osobne daval prednost collosum pred ht , ale ted se divam ze templari vyjdou v nekterych pripadech lepe :) jinak zajimavy styl hrani , asi ho zacnu castecne praktikovat :)

jinak ten chromej terran co umel massit porad do kola jen marinaky , maraudery a potom pridal ghosty ( u kterych snad nikdy nedal EMP i presto ze mel energy asi na 5) me totalne rozsekal xD ... to video by melo celkem velky uspech na youtupe :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz