StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 16:36:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 7:01:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
steelmane ja ti to povim takhle. Terrany fakt nemam rad, ale oni tu ''zasranou OP'' MULU proste potrebujou. zerg muze vyblejt 10 dronu najednou, toss udela diky chronoboostu 2 proby v budovacim case 1 proby. Navic Terran jeste scv'eckem musi stavet budovy, takze o5 mensi income. Necim se to musi vyrovnat. O hre vis uplny hovno kluku -,-

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:00:36 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Yarin: Legrace panáčku že mi říkáš že o té hře nic nevím, ale sám řekneš takovou blbost že s chrono udělam 2 proby za čas 1 proby .. néé panáčku není to tak, udělám přesně 1,5 proby za čas jedné proby. Takže by ti teď taky všichni měli napsat jaký jsi looser a jak tomu nerozumíš, stejně jako to všichni napsali mě když jsem přehlédl upgrade na rychlost obse. Základní mechaniky hry ale chápu snad dobře.
Ale v pohodě, já nechci nikoho urážet, to se stane, jen věz, že chronoboost není zdvojnásobení rychlosti, ale 50% bonus k rychlosti. To znamená že za 3 chronoboosty udělam 6 prob a terran 4 SVCčka, takže jsem o celé neuvěřitelné 2 proby napřed (ne deset, ale slovy DVĚ) a to za cenu 3 chronoboostů AKA 75 energie. A to zdaleka nevyváží income 1,5 MULE to snad musí vědět každý.

Map control - podle mého OBS nedává map control, OBS dává VISION, to je přece něco jinýho. Map control dávaj speedlingové, mutaliskové, phoenixové, helioni, podle mě map control je vision + schopnost kdekoliv rychle a účinně zasáhnout.

Sensor Tower - Na ten každý T rád v diskusích zapomíná, je to defacto další super věc (mezi všemi co T se tak nějak ztratí to je fakt) kterou mohou ostatní jen závidět. Mít 4 budovama pokryt pohyb nepřítele po celé mapě, to je něco. A argument že "něco stojí" pokud chci obse a nechci robo bay, tak mě stojí 225 / 175 takže taky není grátis. Defacto se tím nuluje jakákoliv možnost nepozorovaného dropu nebo flankingu.

Prostě T má odpověď na všechno .. na všechno má nějakou vychytávku, ale já vim, vy byste to všichni jeden jako druhej vyměnili za nesmrtelnýho superrychlýho termonukleárního observera co je vlastně grátis, vlastně se postaví hned a vylezou 4 současně, kterej dává mapcontrol a když se nikdo nedívá, tak ještě žere nepřátelské jednotky.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:08:09 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Ou vy ste paka. :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:08:26 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Ještě k tomu jak někdo psal jak moc musí investovat na zničení obse, poradim ti fágl .. stačí ti jeden ghost ;-) bez scannu, bez turretů .. jen ghost a jeho energie nic víc nepotřebuješ, zbytek si zkus domyslet. Ale sorry OBS je vlastně stejně mnohem lepší než scan, raven a sensor tower dohromady.

Chudáček T vlastně nemá 80% jednotek schopných střílet do vzduchu .. nemá jako jedinej možnost lusknutim prstu objevit hidden jednotky na daným území .. T má ze všech nejsnadnější cestu jak zabít observera (on má teda ze všech nejsnadnější způsob jak se zbavit prakticky čehokoliv). Marinu staví každej.

EDIT: Jinač za T jsem hrál taky .. kdysi když jsem byl v Silver, ale hrát za stranu, kde mi do Platiny stačí stavět jen Marinu a umět zmačknout A-move a stimpack .. proti diamondům pak přidat medivac .. se fakt roscházelo s mou představou o zábavě :) V té době jsem pak SC2 přestal hrát kvůli jasně viditelnému imbalance, vrátil jsem se potom, co se přidal u zealotů ten "alespoň" jeden sek při chargi, bez toho to byla tragédie.


Naposledy upravil Stealman dne úte 30. srp 2011 9:17:09, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:15:59 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
deacon píše:
Navíc mě "scan" stojí 175 plynu!

Tak marinák stojí v tom případě 200 minerálů. To se ti nezdá moc? :D


Stealman: Koukal ses na ten rep? Myslím že by to měl udělat. Připomínáš my praleva před půl rokem. Tomu ale alespon nějací lidi věřili. Chápu že dáš ladder nějakej terran tě rozdrtí, koukneš na rep a protože nepoužíváš chrono, sereš macro, tak si myslíš že hraješ proti op rase. Chyba je ale jinde.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:18:38 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Weezing: Věcný argument by nebyl ? Urážky a domněnky ti jdou .. mohu se zeptat kolik je ti let ? Bez urážky, jen mne to zajímá, a replay zatim ne sorry, včera jsem měl nějaký problémy s PC tak jsem celý večer laboroval a na hraní nebyl čas.

A navíc Deacon má pravdu - ty baracsy stavět musíš, stejně jako orbital command je jasná věc .. ale P pokud nechce jet robo build tak je pro něj obs skutečně větší investice ... a kvůli cloak banshee ho mít prostě musí. Obě zbývající strany mají mobilního detectora bez nutnosti stavět tech budovu. Jedině P musí postavit tech budovu aby ho vůbec mohl mít, fakt nechápu že tohle nikdo nevidí. Z si udělá overseera a je vysmátej stačí mu na to lair který beztak mít musí. T má scan, kde je to obdobný, P musí postavit robo ..


Naposledy upravil Stealman dne úte 30. srp 2011 9:29:34, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:25:08 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Doporučuji ti abys psal dal až se koukneš na pár repů galieo.
Zahrej si terrana a uvidíš jak daleko se dostaneš. Potom možná pochopíš že masit marinu stačí jen v silveru. Moje představa o zábavě zase není neustále si opakovat prohrávám kvůli imbě.
PS: Jak tě urážím? :D

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:38:02 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Já nijak zvlášť neprohrávám proti T, psal jsem že se dá porazit. To jsem tu psal jasně hned naza čátku, ale já jako P musim hrát absolutně bez chyby a přehrát soupeře ve všech aspektech hry - pak vyhraju. On jako T si může dovolit pár chyb a nepozornosti protože díky tomu že má nejefektivnější jednotky a na jakýkoliv problém snadné řešení tak může vyhrát i tak. Prostě se mi zdá, že T je pro svého hráče tolerantnější než zbývající rasy, zkrátka že za T se hraje pohodlně a člověk si může dovolit chybu, u ostatních ras ne. K týhle myšlence jsem přišel právě když jsem za T hrál. I když jsem prohrál nějak blbě bitvu s Tossem, tak sem se pomocí siege, fotresky a bunkru s marauderem ubránil .. a to je o čem mluvim, prostě ne každá chyba u T je trestána prohrou tak často jako za P a Z.

Z obráceného pohledu proti P i Z se mi semtam daří vyhrát i když se mi něco nepovede přesně tak jak má .. proti T prostě ne, tam musím hrát vždy bez chyby vždy s klidem, nesmim udělat jediný špatný rozhodnutí, proti ostatním dvěma rasám se to "někdy odpouští" to je prostě můj pocit.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:48:15 
Offline
 Profil

Registrován: úte 15. úno 2011 18:59:53
Příspěvky: 27
Stealmane tebe nikdo nepřesvědčí. Prostě si zahraj za terrana pár her pak mozná pochopíš i jiný pohled na věc.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:51:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
hmm zajimavej nazor ze scan je mobilni detector asi nejakej novej patch ci co ja kdyz ho hodim tak s tim nejak nejde hejbat kua ......
pokud terran chce mobilni detektor tak musi postavit factory i kdyz ji nepotrebuje a pak starport a navic detektor stoji 100/200.
Se mi fakt zamlouva jak si nekteri lide mysli ze kazdej terran na furt full energii na OC, pricemz opak je pravdou teda pokud tech OC clovek nema 3+ pak uz to takoej problem neni
a k tomu ghostovi a EMP problem je ze toho obse musis nejdriv objevit.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz