StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 4:15:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 7:18:51 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 12:41:04
Příspěvky: 49
Stoky píše:
Do 8 minuty to znamena cca 1000-1200 mineralu navic.


Ak to myslis ako naviac oproti bez muly, tak je to OK, ale ak to myslis ako v porovnaní z ostatnými rasami, tak to nie je naviac. Terran má bez muly v early game brutálnu nevýhodu v income a každý scan to len prehlbuje. Aj s neustálymi mulami je veľa krát terran oproti iným rasám pozadu v income v prvých 8 - 10 min. Každý, kto si pár krát pozrel nejaký replay to istotne vie.

Ja už ani nezvyknem hádzať scan. Riešim to rýchlym techom na Raven a následný build na Vikinga s ktorým scoutujem (harass). Tento build poskytuje obranné a aj útočné možnosti voči všetkým rasám. Takže áno, scan je najhoršia možnosť scoutu v danom systéme hry.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 12:10:53 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Proč by měl mít nevýhodu v income bez mul ? Ono snad SCV těží pomaleji než Proba, nebo Drona ? Oproti Z možná jo, protože ten těch Dron může stavět víc naráz. Ale v porovnání PvT je snad income pokud bychom vynechali muly a chronoboost na proby snad uplně stejnej ne ? Nebo proč jako by měl mít Terran míň ? Naopak, s MULE má mnohem víc., bez MUL stejně.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 12:20:34 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Robinn: Mě prostě přijde absurdní říct že SCAN je nejhorší scout :-D A argumentovat tím že místo jedné OP věci (SCANu) se vyplatí použít jinou ještě víc OP věc (MULE) je takovej dost nemastnej neslanej argument :)) Protoss za obse taky musí platit a nemá záruku že vůbec doletí kam má, ty alespoň víš že když chceš, tak se na daný místo podíváš a nic ti v tom nezabrání.
Nikdo tady nechápete že hodnota SCANu je v tom že je kdykoliv k dispozici kdekoliv na mapě ? Copak to není vůbec výhoda ? Máte záruku že se SCANem v zásobě vás nepřekvapí DT, nepřekvapí vás Mothership co scohvá armádu, prostě to máte k dispozici kdykoliv kdekoliv a hned .. co já bych jako toss dal za něco takovýho. Chápu že z pohledu Terrana kterej neni zvyklej na to že by mu vůbec něco mohlo nějak udělat problémy, protože každá jeho jednotka counteruje skoro všechno to třeba nevidí, ale my co takovou věc k dispozici nemáme, tu výhodu v "instantnosti" scanu vnímame moc dobře.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 12:44:29 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Jakožto bejvalej random můžu říct, že Obs je vážně mnohem lepší než Scan :) Nikdo tu netvrdí, že Scan je k ničemu (to by ho asi jinak nikdo nepoužíval) a že nemá tu výhodu v možnosti scoutnout si cokoli, aniž by mi v tom soupeř mohl zabránit. Ale moct trvale nějaké místo (nebo dokonce soupeřovu armádu) monitorovat je mnohem lepší.

Jinak proč bys jako vynechával chrono boost na Proby? Právě v tom je ta pointa - Zerg udělá hodně Dronů naráz z larev (díky Inject larvae má boost na produkci), Protoss udělá hodně Prob postupně rychleji než Terran, protože si je chrono boostuje, a Terran má MULy, aby mu to vynahradily. Má samozřejmě výhodu v tom, že nestojí žádné supply, takže ušetří trochu na Supply depotech a v late game, kde oba hráči mají nějakej standardní počet workerů, jsou MULy jednoznačná výhoda a tam opravdu představují příjem navíc.

Ale v early game si Terran opravdu nemůže dovolit házet jen tak Scany, protože by byl v příjmu brutálně pozadu. A o tom ta diskuse tady je.

Edit: Stealmane, já vím, že jsi mi psal, ať si nechám ty kecy... Ale nemůžu si pomoct - ty prostě až příliš přehnaně řešíš nějakej imbalance, že si kvůli tomu tu hru snad ani nemůžeš užít (pamatuju si, jak jsi v nějaké diskusi kdysi psal, že se na SC2 vyse*eš a nebudeš ho vůbec hrát, protože není vybalancované). Fakt se na to vykašli, switchni na Terrana nebo Zerga, když ti ten toss přijde tak slabej (dokonce si myslím, že pak hodně rychle změníš názor, stejně jako jsem ho zčásti změnil já od doby, co hraju jen Terrana), a bav se tou hrou, nevztekej se nad ní :) Peace :D

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 12:56:35 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 15:42:44
Příspěvky: 97
Když jsi tu už zmínil ty DT tak co myslíš že je lepší mít nad rampou obse, nebo hodit scan zabít 1DT a pak přijdou další 2 jako se to dělává?
Jinak fakt si myslíš že když hodíš scan pod mothership tak stihneš zabít všechno než ten scan vyprchá? že tě prostě nehodí do vortexu nestáhne se a nepočká si těch 15(?) sec co trvá scan?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 13:28:37 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 12:41:04
Příspěvky: 49
Stealman píše:
Robinn: Mě prostě přijde absurdní říct že SCAN je nejhorší scout :-D A argumentovat tím že místo jedné OP věci (SCANu) se vyplatí použít jinou ještě víc OP věc (MULE) je takovej dost nemastnej neslanej argument :))


Si robíš srandu ???

Pralev ti to vysvetlil presne. Ja neviem, či žiješ na Marse, alebo nepoznáš vlastnú rasu. Chronoboost je veľmi veľká výhoda + terran si musí stavať budovy + čas, kedy sa transformuje command center. Podľa mojej skúsenosti môže mať protoss v 7 minúte o 10 probe viac ako terran (teraz sa nebavím o zergovi) + terran musí ešte budovy stavať teda dalšie 2 až 3 scv mínus. Tých 12 probe ti rozdiel v income spraví, však že? A pritom protoss nijak nezaostáva v army. Mule je čisto iba o kompenzácii nedostatočného income pre terrana.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 13:39:56 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 12:41:04
Příspěvky: 49
Stealman píše:
Proč by měl mít nevýhodu v income bez mul ? Ono snad SCV těží pomaleji než Proba, nebo Drona ? Oproti Z možná jo, protože ten těch Dron může stavět víc naráz. Ale v porovnání PvT je snad income pokud bychom vynechali muly a chronoboost na proby snad uplně stejnej ne ? Nebo proč jako by měl mít Terran míň ? Naopak, s MULE má mnohem víc., bez MUL stejně.


Ten môj posledný príspevok bol reakciou hlavne na tento post od Stealmana.

Ináč, ľudia. Najskôr sa treba zamyslieť nad svojimi príspevkami a tvrdeniami, aby ste napr. ako Stealman nevyzneli ako úplní neznalci danej problematiky. Stačí si napr. pozrieť nejaký replay TvP a je to.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 14:44:01 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Stealmane doporučuji ti abys přestal psát a zesměšňovat se. Je vidět že hru vůbec nechápeš a ani pořádně neznáš upgrady své vlastní rasy. Stejně si ale dovoluješ říkat že je něco imba. Není ti například divný, že tu není nikdo kdo by s tebou souhlasil? Koukni se na nějaké pro hry PvT (ne tvoje) a koukni se na stav těžičů v early game. Protoss bude mít výhodu ve workerech zhruba o 10.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2011 14:58:49 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 16. čer 2011 8:08:21
Příspěvky: 7
Taky jsem zacal hrat colosy a jde mi to výborně...

Ze začátku udělám pár stalkerů které ničí vikingy s colosama musim microvat samozrejmě aby mi je vikingove neznicili...zealoty poslu na pozemní jedntky a centry dělají svou práci s FF a gardien shieldama...Když už se hra protáhne...Tak si postavím stargate a dělám phoenixe abych mohl ničit vikingy...ale potřbuješ na to samozřejmě suroviny a tak musíš jet expanze které si bráníš...:)))

Toť vše ode mne...


Snad jsem poradil...nechtel jsem číst všechny komentáře...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: ned 28. srp 2011 19:20:22 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Weezing: Je naprosto logické že se mnou nikdo nesouhlasí. Protože v každé podobné diskusi je ten komu se něco "nezdá" vnímán jako "ten looser" a každý kdo naprosto jasně řekne že tak jak to je nastavený je to ok je vnímán jako "ten frajer" takže z tohodle bych opravdu žádné závěry nedělal. Ve středověku se za tvrzení že Země je kulatá upalovalo a proto všichni radši říkali že je placatá aby vypadali jako že oni jsou "ti chytří" co tomu rozumí. Víc k tomu nebudu dodávat :)

EDIT: Jinak samozřejmě věcné argumenty ve tvých komentářích beru, až se dostanu k PC kde mam SC2 tak se mrknu na nějaký replay a budu sledovat stav workerů, to mě nikdy nenapadlo.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz