Citace:
Tak toto je fakt totálna blbosť. Zerg na rozdiel od terrana a protossa nemusí mať veľa produkčných budov, stačí jedna. A tá sa dá celkom dobre skryť. V mastery by to mal človek vedieť. Nie ako terran, ktorý keď chce napr. battlecruisery, tak musí mať techbudovu + 2 až 3 starporty. A nevychŕli ich 10 naraz.
Ver mi, master hrac by mel spire najit a kontrolovat ho, jestli nemorfuje. Maloktery zerg stavi spire pouze pro blordy. + samozrejme chces vedet, kdy zerg techuje na hive, to ti take napovida, kdy ma prijit zerguv master tech. Ano, zni to neuveritelne, ale i terrani musi skautovat, i kdyz to Idra neuznava.
Citace:
Ináč z tvojho príspevku je cítiť, že ti tá master liga stúpla do hlavy. Keby si si prečítal aspoň 1. príspevok, vedel by si, že som postol replay profi hráčov. A na tom dobre vidieť problémy, o ktorých sa tu diskutuje a že som sa dožadoval rady ako sa s tým vyrovnať.
Precetl jsem si ho. Vas problem je v tom, ze najdete jednu dve hry, a odvozujete z toho stav celeho matchupu. Kdo tvrdi, ze bratok udelal spravne rozhodnuti? K tomu, abys mohl tvrdit, ze matchup je broken, musis videt desitky(a vice) her, prohry i vyhry, porovnavat buildy, reakce na protihrace. Nonsence je ovsem postovat dva replaye a vyrvavat tu pseudopravdy. Takhle vypada doopravdy spravny ucebni pristup! A pokud tohle vsechno absolvujes, tak potom napises na TL rozsahly thread, kde shrnes, co sis o matchupu zjistil, postnes nekolik ukazkovych prikladu a ptas se, co ti neni jasne.
Replay sem 21. minuty vypnul. Jakmile ma zerg 7 bazi, 80 dron a terra ma 3base a ani ne 2/1 upgrady na marine, neni se moc o cem bavit. Push mu samozrejme po objeveni blordu nevysel, jelikoz nemel ani bud vikingy, nebo ghosty na emp/snipe infestoru a nabehnuti marinou pod lorda. Na druhou stranu pekny rozhodnuti expandovat tam, kde mas armadu, tzn. velmi blizko k zergovi. Jinak sice spire oskenoval, ale pozdeji si uz nezjistil, kdy greater spire namorfoval. Pouceni pro vsechny terrany - bud nenechte zerga tak masivne a zadarmo nadronovat, nebo ho zabijte silnym midgame pushem. Bratok zkousel druhou variantu (tzn neinvestoval do late game vyhody = upgrady...), push mu nevysel, tlak neudelal a potom uz je to hrozne tezky zvratit to.
Citace:
Tak takýto prístup by som od master hráča nečakal. A hlavne nie od pomerne spatneho. (podľa jeho slov). "95% je totálny balast" - to je argumentácia na úrovni pubertiaka. Akože nehnevaj sa, ale máš win/loss ratio na úrovni 33%, takže argumentovať master ligou nie je najvhodnejšie. Ja som v prvej desiatke v diamonde, iba o nejakých 80 bodov za prvým miestom a mám najmenej hier a ty sa tváriš, ako keby si bol o 3 úrovne pred mnou (nami v diskusii). Pričom v skille isto nie je taký rozdiel.
Myslim, ze bych se i s minulou sezonou pres 1500 her nahrano mel, absolutni vetsina sou customky. Mozna si to nevedel, ale od resetu ladderu nebylo neobvykly mit v masteru klidne 30% win ratio. Ja jsem v ten moment prestal prakticky hrat a diky tomu mi narostl bonus pool a nekleslo mmr, takze i dnes me to spojuje s mastery na na me prilis vysoke urovni a vzhledem k tomu, ze jsem spatny, me moc nebavi prohravat a proto nehraju dal, tudiz mmr zustava stale hloupe nastavene
Dojemne vypraveni, ja vim, ale vicemene vysvetluje, proc mam na ladderu tak malo her, misto toho customkuju.
Kdybych mel vysvetlovat u kazdeho nesmyslu, proc je to nesmysl, stravim tu mesic a stejne si z toho nikdo nic neodnese, tak proc se tim zabyvat.