deacon píše:
...
Ach jo... Protože tobě se hraje líp na menším monitoru, tak mi chceš tvrdit, že větší rozhled ve hře neznamená žádnou výhodu - kecy. Když si to vezmeme do extrému: člověk vidící sotva hlavní budovu a člověk vidící celou mapu, kdo na tom asi bude lépe? Zmenšíme měřítko: člověk vidící o trochu více než hlavní budovu a člověk vidící celou svou expanzi, kdo na tom asi bude lépe? Znovu: člověk vidící polovinu své základny a člověk vidící 3/4 své základny, kdo z nich má větší přehled o hře? Ano, rozdíly se neustále zmenšují, ale pořád platí, že člověk, který toho vidí víc má prostě lepší přehled o hře a o tom celé tohle zbytečné vlákno je. Že něco platí obecně pro mě znamená, že to platí většinou, za normálních podmínek a jsou výjimky, kdy to platit nemusí - přesně tento případ. Maturitu z matematiky mám, dokonce jsem vystudoval matematické gymnázium a informatiku, takže si celou tuhle přednášku můžeš strčit víš kam. Na základě tvého pocitu mi chceš tvrdit, že větší rozhled po mapě obecně neznamená žádnou výhodu pro hráče? Tak to se vrať do první třídy. Nebo se zeptej Jana Žižky, jaké to bylo velet vojskům, když byl slepý, určitě to nepovažoval za žádnou nevýhodu a i bez svých společníků, kteří mu popisovali terén, by jistě každé křižácké vojsko i poslepu porazil...
EDIT: A už dvakrát jsem tady psal, že ohledně SC2 a dnešních monitorů, je ten rozdíl takřka zanedbatelný, například počet natrénovaných hodin je mnohonásobně důležitější faktor ovlivňující skill než velikost monitoru a kdo je zvyklý na malý monitor, může na něm i podávat lepší výkony než na velkém, na který není zvyklý, na tom není nic divného. Ale v žádném případě to neznamená, že čím méně toho hráč vidí, tím lépe hraje. Takže teoreticky mají v tomhle vláknu pravdu všichni, jenže každý se tady asi bavíme trochu o něčem jiném.