saltazar píše:
ondik píše:
pravidla jsou zajímavá, ale má to docela dost much
pokud někdo hraje random, tak se automaticky vymazává jakákoliv výhoda pro slabšího hráče. Nevím, jak dobře fungují ty HCP, ale asi by to bylo férovější (diamond-bronz třeba 50 %).
Nicméně nejlepší způsob je ten, jak se to v dobách BW dělalo v TLattacku. Hlavní hráč měl několik pevně daných handicapů ve hře, např. musel na začátku zabít jednoho workera/nesměl v průběhu celé hry udělat žádný upgrade/Terran musel co pár minut stavět CC. Sice by dalo trochu práce vymyslet takové HCP pro kažý matchup, ale myslím, že by to bylo rozhodně zajímavé (mohl bych dát pár nápadů, jelikož už jsem v SC2 něco podobného organizoval). Ale pro začátek by se dalo začít s tím zabitím 1-2 workerů podle ligy
Když zabiješ v TvZ za terrana 1-2 workery, stihneš uzavřít wall dřív než přijde sixpool třeba na xelnaze, který dovede na výbornou udělat i bronzák? To je jen jedna z mnoha otázek které by na tebe mohly přijít, mě stačí odpověď na tuto jednu.
Pokud vím, perfektně provedený 6 pool dá 6 lingů kolem 2:15 (kdyžtak mě oprav), vyzkoušel jsem teda wall-in za T a v čase 2:25 jsem začal stavět poslední depot (10 depot, 11 barracks) při 12/19. Samozřejmě musíš přerušit tvorbu scv a dostaneš se tak ještě víc dozadu, ale to je právě účel. Jako diamondovi by ti totiž nemělo dělat problém ubránit se za určitých ztrát 6 poolu soupeře a dostat se zpět do hry. BTW, větší obavu by z tohohle měli podle mě mít tossové, ale třeba white-ra nedělá na začátku wall-in a říká, že když soupeř jede 6-pool, ubrání se snadno. A myslím, že 6 pool při zabití prvních dvou těžičů je to nejmenší, čeho se obávat, jsou tam daleko brutálnější handicapy
Cílem prostě je aby měli horší hráči REÁLNOU šanci porazit někoho lepšího. A i když měl v BW lepší hráč daleko větší edge než v SC2, s trochou nápaditosti na straně handicapovaného je podle mě vše hratelné.