Tak zaprvé, nikde jsem neřekl, že co se mně nelíbí, je špatné. Chtěl jsem jen vědět, co se na tom ostatním líbí.
Zadruhé ani jsem neříkal, že nemám rád dlouhé macro hry a preferuje all-iny. Je to právě naopak, ostatně troufnu si říct, že průměrná délka mých her je 20+ minut (dneska jsem odehrál tři půlhodinovky po sobě).
Dlouhou macro hru si ale představuju jako plynulý přechod z akční early game a mid game do zajímavé late game. A ne že toss jede Nexus před Forge nebo Gate a Zerg v reakci na to nejede fast expu, ale rovnou dvě fast expy. Mám dojem, že se tohle téma někde tady nedávno řešilo, nevím už bohužel kde...
Že třeba Tal'Darim Altar se líbí Zergům, protože celý prostředek mapy je prakticky jedna velká otevřená plocha (podobně jako Shattered Temple) naprosto chápu
Nechápu ale, proč se líbí i Terranům a tossům
Btw ještě k těm macro hrám - já viděl dlouhé macro hry (40+ minut) i na Metalopolis, Sharukas Plateau a dalších... Jsem rád, že z map poolu mizí mapy typu Stepps of War, Blistering Sands a podobné takové, které byly na ty all-iny snad přímo stavěné, ale opačný extrém, že na cross pozici nemůžu soupeře jedoucího expu vůbec ohrozit, mi přijde takový.... divný (dnes například právě na Tal'Darim Altar TvP, kde on jel Nexus ještě před Forge i Gate, já 3 rax fast MM push a než jsem se k němu přes tu obrovskou mapu vůbec dostal, už toho měl hafo, tj. stejně jsem musel pak sám dělat expu a byl jsem ekonomicky zbržděnej... i tak jsem teda pak vyhrál, ale o to nejde).