Tak tady by se sluselo definovat pojmy jako je all-in, chees push apod. Pro nekoho muze urcite strategie vypadat jako all in a pro nekoho jako push a podobne.
Osobne ojmem all - in definuju situace kdy proste vsadim na jednu kartu teda poslu vsechno a nepredpokladam dalsi vyvoj hry potom co danej all-in nevyjde tj poslat marinaky s vetsinou scvaku nebo vsema a podobne. Tim ze kazdou sekundu kazdym pohybem hrace , kazdym rozhodnutim vznika vyhoda pro jednoho ci druhyho hrace nemuzes automaticky nazvat neco all -inem protoze se to muze kdykoliv obratit. Ve hre jsou 3 veliciny na kterejch se zaklada vyhoda ci nevyhoda hrace
Ekonomika, Map control a Army value (nikoliv amry size - protoze ten je pro kazdou rasu rozdilny). A hrac muze mit vyhodu v jedny nebo ve vsech velicinach. tim ze posles all in mas v danou chvili vyhodu armady + map controlu coz jsou dve veci naraz a kdyz toho dobre vyuzijes muzes vyhrat to sami plati opacne a pak zalezi na danym stylu hrani nekdo preferuje marko hry a vitezstvi na pocet surovin ikdyz utopi treba dvakrat takovy mnozstvi mineralu. Nekdo zase dava prednost efektivnimu vyuziti mensiho mnozstvi armady a nemuzes zavrhnout jeden nebo druhej styl hrani. Od toho je to rts aby byla dynamicka.
Hraci nejsou roboti aby kazda sebemensi chyba znamenala prohru a tim padem i kazdej neuspesnej rush to by se pak kazdej rush dal nazvat all inem.
Pokud chces vyhrat musis si umet poradit s jakkoukoliv moznou situaci ktera muze nastat tudiz i all in a proto se tahle strategie nesmi zahrnovat kazdej hraje tak aby vyhral a zpusob jakym to provede je ciste jeho vec osobne si myslim ze by hrac mel vyuzivat dane situace a ne mit naucenej rekneme jeden makro styl a stim hrat a opovrhovat one base stylem nebo necim.
Nejlepsi hrac by mel umet ovladat vsechny tri veliciny stejne dobre jako intuitivni improvizaci na danou situaci tak aby ho nemohlo nic prekvapit repsektive aby umel zareagovat co nejeefektivneji a snazit se z kazde situace vytriskat maximum.
Tj souper jde expu a ma tam okenko rekneme minutu nez bude pripravenej tak toho okenka vyuziju zase opacne zdrzim-li soupere vylepsim svoji vyhodu tim ze si nahodim expu a vim ze za minutu se zacnou pomyslny nuzky mezi nama pomalu rozevirat stim jak se druha expa zacne rozjizdet.
Je blbost mit naucenej jene , dva zposoby boje a aplikovat je na kazdou hru mnohem lepsi je se naucit reagovat na vznikly situace a casem bude mit clovek tolik zkusenosti ze bude vedet jak dana bitva respektive hra dopadne kdyz udela tohle nebo tamhleto protoze se s danou situaci uz setkal a zkusil tohle tohle tamhleto a vi co melo nejlepsi vysledek.
Z vlastni zkusenosti vim ze co se tyka tymovek 3x3 a 4x4 obecne plati ze ten kdo zaucotci prvni vetsinou vyhrava protoze proste tym kterej utoci na jedno misto ve trech nebo 4 lidech vetsinou bojuje postupne proti jednomu , druhymu atd a jeden clovek nemuze ubranit tri armady respektive 3 ekonomiky takze padne a tak to postupuje. co se tyce 2x2 tam je to spis o kombu nez o poctu jednotek. V 4x4 je jedno jestli nekdo vymasi 3x marines nebo 3 lots protoze jeden hrac at je sebelepsi to proste neda.
Z toho vseho vyplava ze i FE muze byt svym zpusobem ALL-in protoze pokud to neubranis tak si prohral vsadil si na kartu s nazvem income a souper vsadil na v tu chvili vyssi kartu s nazvem timming push a vyhral a tak je to s kazdou strategii.
sem zvedavej na vase reakce