StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 8:02:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:16:04 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
PTR 1.3 patchnotes updated

Changes:

Ghost EMP now drains up to 100 energy instead of all available energy. The effect on Protoss shields remains unchanged
Infestor Health increased from 90 to 110. -- This change has been revoked.
Fungal Growth Now fires a missile instead of being instant cast. -- This change has been revoked.

zdroj: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:33:19 
Offline
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 10:29:51
Příspěvky: 23
!! uz aby to bylo live, doufam ze bude vetsi infestor usage

_________________
jsem total noob ktery radi ostatnim jak hrat jeste hur


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:35:29 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
Uh.. zrovna ten instant cast jsem doufam že změní, aby se to dalo dodgnout

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:52:49 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Konečně... Po roce od bety nerf EMP.

FG s tou missile byla řádná hovadina :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:59:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
docela podstatna zmena, doufam ze to umlci nektere OP terran kritiky xD pozdejsi stim, nerf EMP vsechno co jste kdy chteli mate. 3min u stimu se mi beztak zda moc kdyz je to jejich klicovej upgrade, EMP ok to beru.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 12:14:47 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
Skylleer píše:
docela podstatna zmena, doufam ze to umlci nektere OP terran kritiky xD pozdejsi stim, nerf EMP vsechno co jste kdy chteli mate. 3min u stimu se mi beztak zda moc kdyz je to jejich klicovej upgrade, EMP ok to beru.


no oni to berou asi tak, že stim nepotřebuješ dřív než vyletí první medivac. což je úvaha špatná.


btw. EMP jsem poslední dobou používal na ostřelování OC, takže to teď bude jen o něco těžší, protože málokdo bdue mít 150 energy aby hodil scan.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 13:06:30 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Takze templar s full energy bude mit po emp stale dost energie na jeden storm. To mi nevadi, vzhledem k tomu ze dostat full energy templare bez amuletu neni takova sranda. Sem zvedavej na prodlouzeni vyzkumu stimu, jak hodne to ovlivni hru. T budou nejspis muset ze zacatku hry spolehat na hrubou rax armadu bez stimu, s 1rax expo > 3-4rax marine bude mrte tezke udrzet se proti 3gate vr rushi(a jakoze se stimem to taky neni zrovna med), ale tak co, holt nebudu mit expu v pate minute :)
Taky si myslim, ze by v budoucnu mohli omezit dmg feedbacku, pouzit treba strop a spalit jen 100 energie, coz by stale zabilo ghosta ale neinstakillnulo medvac.
No uvidime. Taky by me zajimalo jak je to s tim stackovanim air jednotek, jestli to funguje pouze na patrol flower trick nebo i na klasickej pohyb.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 13:33:27 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 09. lis 2010 11:13:56
Příspěvky: 566
Bydliště: Mar Sara
77white píše:
Takze templar s full energy bude mit po emp stale dost energie na jeden storm. To mi nevadi, vzhledem k tomu ze dostat full energy templare bez amuletu neni takova sranda. Sem zvedavej na prodlouzeni vyzkumu stimu, jak hodne to ovlivni hru. T budou nejspis muset ze zacatku hry spolehat na hrubou rax armadu bez stimu,


no, pokud to tempo hry dovolí, tak jet hned po prvním mariňákovi tech lab a z toho hned stim, to by mělo pokrýt ten čas než stavět 2-4 marinaky.

_________________
offering gosu coaching only 40€/hr
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 14:11:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Skylleer píše:
docela podstatna zmena, doufam ze to umlci nektere OP terran kritiky xD pozdejsi stim, nerf EMP vsechno co jste kdy chteli mate. 3min u stimu se mi beztak zda moc kdyz je to jejich klicovej upgrade, EMP ok to beru.

Mozna prave proto, ze je to klicovej upgrade, tak se rozhodli prodlouzit dobu vyzkumu, aby se ten "chleba lamal" pozdeji (a ostatni rasy stihly udelat neco driv, nez bude stim na svete).

Co mě osobně nejvíc "vadí" (ne ani tak vadí, jakože to vypadá jak bug), když nějaký blázen s 600 APM kituje s mariňáky a oni střílí i v době kdy běží, tzn. že zbraní míří úplně jinam než na cíl. Přitom damage to dává plnou. Chápu, že je to jen animace, ale nejsem si jist, že by s roachema šlo dělat to samý a oni by jen začali plivat a než by to doletělo, tak by se mohli otočit a pokračovat v cestě, přičemž zbytek zelené kyseliny by doletěl uplně jinam. Samozřejmě damage by dali komplet celou do zaměřené jednotky.

A druhá věc, co se mi už dostkrát stala, že drona při útoku na probu promáchla a nedala vůbec žádné damage! To se u proby nestane, tam se ten paprsek prostě jenom natáhne. Jak to funguje u SCV nevim. Není to sice nic, co by ovlivnilo vítězství ve hře, ale naštve to, zvlášť když tím proba získá velký náskok (díky čemuž si doplní štít), když drona musí při útoku stát (a ještě se netrefí :-))

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: stř 16. bře 2011 20:52:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
stim me dost překvapil spíš mi přijde že to je krok k omezení allinů aby byli zapasy TvP kterych je ted poměrně hodně na stremech záživnější přecijen terran má po 13 minutě razantně sníženou šanci že prito tosovy vyhraje. Tušim že se tohle řešilo na blizzconu

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz