StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:29:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 12:59:24 
Offline
 Profil

Registrován: úte 07. pro 2010 21:54:41
Příspěvky: 139
Saltazar souhlas, bohužel to není jen o PvT ale i o PvZ.. by mě zajímalo čim teď bránit dropy, než warp HT a storma..

T.iN.T.a mech je podle mě v lategame silnější než MMM.. a sice jsem nečetl ten predyho topick na TL ale myslím že tam něco takového píše.. :) i HH když hrál za T nějakej zápas proti tosovi tak jel mecha a P s Dead ballem neudělal nic..


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 14:24:05 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
Odejmutí amuletu je hodně velká a hodně stupidní změna, bude to akorát znamenat mnohem větší používání nudných colossů..tuhle jednotku byl protossům čert dlužen :roll:

V diskusi o FG hodně lidem uchází to nejpodstatnější, a to změna při "házení" fungalu, viz video. Dobří hráči budou nepochybně schopni před fungalem se stim mariňáky uhýbat, takže netuším, jak jinak už má zerg mariňáky counterovat.

no, snad se tyto dvě změny ve výsledném patchi neobjeví.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 15:25:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
ondik píše:
V diskusi o FG hodně lidem uchází to nejpodstatnější, a to změna při "házení" fungalu, viz video. Dobří hráči budou nepochybně schopni před fungalem se stim mariňáky uhýbat, takže netuším, jak jinak už má zerg mariňáky counterovat.


:-D aneb jak z SC2 udělat monotónní hru. Dříve (v patchi 1.2.2) bylo možné se rozhodnout, zda svou armádu obohatit o infestora nebo jestli jet muta+bane+sling nebo inf+bane+sling.... díky za zjednodušení rozhodování. Kdo mohl tohle vymyslet, to nechápu. Jediný "kouzlo" u Zergů a nyní jediné v CELÉ HŘE, které letí k cíli 2 (herní) vteřiny. To mi spíše přijde jako výsměch.

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 16:08:31 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
ondik píše:
V diskusi o FG hodně lidem uchází to nejpodstatnější, a to změna při "házení" fungalu, viz video. Dobří hráči budou nepochybně schopni před fungalem se stim mariňáky uhýbat, takže netuším, jak jinak už má zerg mariňáky counterovat.

no, snad se tyto dvě změny ve výsledném patchi neobjeví.


Když o tom psali, všiml jsem si toho, ale myslel jsem, že ta střela bude rychlá... Tohle jsem fakt nečekal :shock: :roll:

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 16:17:30 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 04. lis 2010 22:07:29
Příspěvky: 22
Když už má mít fungal 2x větší DPS tak ať se aspoň trochu proletí :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 16:22:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Pralev píše:
Když o tom psali, všiml jsem si toho, ale myslel jsem, že ta střela bude rychlá... Tohle jsem fakt nečekal :shock: :roll:

Přesně tak, pod pojmem "missile" bych čekal něco typu raketa od Vikinga, asi takovou rychlost bych viděl jako reálnou a ne tuhle "Reaver-style Scarab Kugel" :?

Shagrath píše:
Když už má mít fungal 2x větší DPS tak ať se aspoň trochu proletí :D

Spíš "pokoulí", o nějakém létání v tomto případě nemůže být slov :-D

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 18:08:10 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Jasně. Zerg je moc silný musíme ho oslabit ... aneb mozkový trust u Blizzardů to opět vyřešil.
Už jsem fakt unavený z jejich "řešení" problémů s balancí. Udělat z infestora, který je super obrovský, pomalý a dementní caster, ještě debilnějšího chtělo opravdu velkou snahu. Nevím kdo to teď bude používat, to je fakt výsměch. Taky patchování Hihg Templarů, na které si v podstatě nikdo nestěžuje, zatímco 2 base Colossi/Void deathball ownuje Zerga všech skillů napříč všema realmama a evidentně to nikoho nezajímá...

Fakt ať už jdou do hajzlu, protože ta hra skončí tak, že se budou Terrani navzájem jebat na mapách typu Stepes of War a bude to stráááááášná zábava jak pro hráče, tak pro diváky O_o omfg

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 18:17:50 
Offline
 Profil

Registrován: úte 07. pro 2010 21:54:41
Příspěvky: 139
MaHi tak včera jsi mě motivoval ke hře abych to překousnul a pařil dál a hned dneska po probuzení jsem byl tak nasranej že to není možný.. nechápu ten přístup, že místo aby se něco zlepšilo tak se všechno ostatní doprcá a vyjde to vlastně na stejně..


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 18:20:17 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
MaHi píše:
Fakt ať už jdou do hajzlu, protože ta hra skončí tak, že se budou Terrani navzájem jebat na mapách typu Stepes of War a bude to stráááááášná zábava jak pro hráče, tak pro diváky O_o omfg


Tak v tomhle stavu už je to delší dobu, ne? :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.3.0 na PTR
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 18:22:08 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
Tak ještě to není oficiální patch, předchozí taky nedopadl tak jak se začal zkoušet.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 92 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz