Platia len vseobecne poucky... scoutovat, expandovat
V teamovych hrach plati (a cim vacie teamy, tym to plati viac) ze kto utoci prvy ten obycajne vyhrava.
Pri teamoch s terranom a spolocnou rampou (alebo aspon spolocnym uzkym priechodom k zakladniam) to plati menej. Terran moze ploknut vchod, ktory sa potom dobre brani a utocnik je v silnej nevyhode. V takychto pripadoch sa terran obycajne stara o obranu a toss techuje (fast colos nalozeny na transport je velmi silna vec, specialne proti zergom). Pripadne tech na templarov, kde terran pumpuje gas tossovi aby ich mohol vykotit vela. Alebo nejaky push bez techu. zealot + marines je silne kombo, pri ktorom maju obaja hraci hodne plynu a nemal by byt problem s banshee a kvantom medikov.
Pri 2v2 je ovela viac moznosti ako pri 1v1... je len na dohode ci chces hrat agresivny push od zaciatku, alebo taktickejsiu hru, kde ale hrozi ze sa mozno budes musiet prisposobovat superom.