Robinn píše:
Chcem pridat replay, na ktorom jasne vidiet niektore moje chyby. (absenci ghostov - nerobil som ich lebo ani super netlacil templarov, malo harasu, zli timing attaku a ine). Super bol diamantovy protoss a nebolo to lahke. Ani pre mna nie, lebo mi priatelka pobehovala za zadkom a snazila sa upiect kolac.
(teraz ho jem a je celkom dobry).
http://download.hellshare.sk/lost-templ ... y/2086390/Inac kritike a radam som otvoreny, aj ked som si vedomy svojich chyb. Bola to celkom pekna hra, tak sa z nej poucte. Dost velke problemy mi robila kombinacia colossus - mass stalker - zealot - immortal. Nebol som dost pohyblivy a nestacil som niekedy defence. Citelne mi chyba absencia ground defence budovy.
Na replay koukam, jen z tveho pohledu (nesleduji tvoji kameru), abych mel stejne mnozstvi informaci jako ty..
Ve zkratce, hodne spatne makro, malo produkcnich budov, podrobneji to mas nize
-tank siege pred tanky neni idealni
-supply block 43/43 je skoda, pak dve supply depa najednou a produkce zastavena
-on te scoutenul observerem (ktery si sestrelil, gj), ale on vedel co ty jedes a ty jsi naopak vubec nevedel co jede on (kdyby jel 4gate tak jsi prohral, protoze si mel sice upgrade armoru, siege tech, ale nemel jsi temer zadnou armadu a myslim ze rampa by ti nestacila
- kdyby focusoval immortaly tanky a nenechal je strilet do marinaku tak by si v 10minute prohral, rekl bych, ze to bylo ztratou armady kvuli zadnemu scoutu
Co jsem koukal, tak je obvykle vzit marinaka (stim klidne) a dobehnout k xel naga tower a podivat se
- 11minuta, nahazujes naslepo armory, kdyby jel collosaie, tak myslim, ze by te ukitoval
- 12minuta, naslepo jsi nahodil 6 missile turretu, pokud si se bal DT's, tak ti stacila s dobrou pozici 1, ale spise 2 az 3, 6 je kvuli strachu z DT overkill a pokud ses bal airu, tak si mel hodit scout a stalo by te to jednu mulu (~300mineralu) a ne 900mineralu, nebo si mohl jit zkusit lehce pushnout a podivat se, cim bude defovat
- 12:50, mas tri tanky velmi blizko u sebe a blizko cliffu, s immortalama by ti je mohl focusnout ze zdola i s jejich 5 range a sestrelit ti je, je lepsi je trochu rozdelit (tohle je extremni detail)
- chce to pokryt idealne celou base nejakyma budovama (supply depa / turrety) pro jistotu, mohl ti udelat warp prism dropy a pak te napadnout i ze predu, tyhle utoky jsou neprijemne, protoze musis delit armadu a soustredit se na vice veci
- 15:25 vytlacil si ho domu, dobra prace s tim nahanenim, ale chce to predem zvazit jestli udelas vetsi skody, nez kolik ztratis HP (pokud nemas medivaky - zbytecne nestimovat), kdyz ses vracel, obsad idealne xel'nagu jednim marinakem, mohl jsi dojit rozbit gold kameni pro pripadne dalsi expanze (mel si v ten moment 1760mineralu), malo produkcnich budov na 2expa a expa nestavis, celkove ti v tuhle dobu hodne uteklo makro(nahodil si to o minutu pozdeji, chapal bych kdyby predtim byl boj, ale nic se nedelo
, takze skoda minuty)
- 22:00 stale malo produkcnich budov
- 27:07 siegnul si na miste, ktere nedava absolutne smysl, mohl te obehnout (nepravdepodobne), ale u te xel'nagy by to bylo mnohem lepsi, zaroven by ti dala vizi
- 27:18 10000mineralu, 2500gasu a nemas 200/200, mas upgrady (gj), ale mas JEN 2 raxy, 1 factory a 2 starporty.. to je opravdu WTF
) Kdyby mel souper trochu lepsi makro, tak by nahodil 200/200, pak postavil ~20gatu a udelal by ti obdobu zerg 300food pushe a skoncil by si, protoze bys to absolutne nebyl schopen rebuildnout (nakonec se ti to stalo osudnym)
- 29:00 minuta, kdyby mel ten toss mozek tak te porazil v tuhle chvili.. to, ze nedela upgrady neutoci atd nekomentuju, on neni clenem fora