V bronzu jsou nejcastejsi dve chyby:
1.) Spatne makro
2.) Pasivita
1.) Spatne makro znamena, ze nestavis NESUSTALE tezice, coz vede k tomu ze mas nizsi prijem, to vede k tomu ze si muzes dovolit mensi armadu, a nebo na druhou stranu muzes mit dost tezicu i dostatecny prijem a nemas dost produkcnich budov a nebo v nich opet NEUSTALE nestavis. V praxi je to cca tak ze na kazdou expanzi potrebujes +/- 3produkcni budovy aby si stihal utracet penize. Pokud se dostanes na suply 200/200 tak budov primerene vic, protoze v tu chvili jde o to co nejrychleji nahradit ztraty. Takze ve schrnuti se podivej na sve replaye vzdycky trikrat, treba zrychlene. Napred jestli neustale stavis SCV, pokud ne tak uvidis pri jakych situacich ne a muzes si na to lip davat pozor. Podruhe jestli nejsi nekde suply blocked a opet pri jake prilezitosti. A potreti jestli nemas vysoko penize (to je tak nad 300 na kazdou tezici expu, pokud se zrovna nechytas delat CC), pokud mas moc penez tak jsou dve moznosti mas malo budov a nebo z budov nestavis jednotky.
2.) Pasivita znamena, ze se snazis delat az nesmyslne velkou armadu a prvni utok se kona v 12-15minute. Nemusi to hru vzdy prohrat, ale zvlast v nizsich ligach jsou soperi pomaly a dost casto se snazi nesmyslne techovat a nemaji armadu. Pro hraci, chodi pushovat treba kolem 5:30 (2rax) nebo kolem 8:00 (3rax nebo 1/1/1) nejpozdeji do desate minuty se "musi" objevit nejaka akce. Ale zase ne za kazdou cenu. Porad plati ze MAKRO > ALL.
A jinak obrana proti mutum je lepsi jinak nez vikingy (i kdyz i to jde, coz predvedl treba LittleBoy na GSL 3 v Ro64):
male mnozstvi mutu (1-8) 1-2 turrety do tezby a mozna 1-2 k budovam. O zbytek se postara marina.
stredni mnozstvi (10-20) vic turetu a treba jeden thor nebo par marinaku do kazde baze.
velke mnostvi (20+) turrety (uz se vyplati i upg +2armor budovam a +1range turretum). Mass thor, marina pripadne hellion. Souper asi nebude mit nic jineho nez mutalisky a slingy. Vsechen gas pujde do mutas (z kazdeho gejziru je schopen udelat az 25 mutalisku pri kompletnim vytezeni, a nebo je schopen udelat 2-3 mutas/minutu na kazdou expanzi).
Jinak jeste ke strachu z expandovani: Musis to brat tak, ze pokud souper hraje spravne (coz se v nizsi lize moc nestava), tak bude mit pri nejlepsim stejnou armadu jako ty, pripadne pokud pujde all-in, tak tomu dost objetuje a ty muzes expu klidne objetovat (na nebo jen zmacknout L
). K dobremu makru patri i expandovani. Ve chvili kdyz ty budes mit opravdu dobre makro (SCV, SD, utraceni), tak po cca 1-2minute co mas o expanzi vic nez souper si muzes byt jisty ze jsi silnejsi (pokud se ty prvni dve minuty budes citit nesvuj, tak postav par bunkeru na obranu)!! Takze pokud v 8. minute budes expandovat, tak kdyz soupere v 10.minute uvidis ze nema expu tak mas velikou vyhodu a vetsinou staci zautocit, protoze tvoje armada bude proste o 30% vetsi. A pokud budes mit slozeni armady aspon ze dvou druhu, proti light a proti armored (marine+marauder, marine+tank, helion+thor, marine+thor, reaper+thor, cokoliv...samozrejme je potreba myslet i na vzdusnou obranu, takze hellion+marauder nebude asi nejsli pokud souper bude mit mutalisky) tak vyhrajes s prstem v nose.