Balty píše:
alieno píše:
Hydry, hydry, hydry? Nejaky roach jako stit, a to je vse? Lingove (samozrejme do zad/z boku)... chtelo by to zkusit, ale melo by to fungovat. Banelingy na Tosse mi neprijdou moc efektivni (cti vubec efektivni, tak proc je delat). Cracklingy by sice archon mel davat bez problemu, ale ty jsou na stalkery, popr. v nejhorsim pro zealoty - proste zdrzovacka tak, aby Hydry mohli davat DMG. No a pak tu je jeste ultimatni infestor
Pravě pro hydry to je nepřekonatelný, z nich zbyde jen kaše, doslova. Jak máš mass hydry, tak nejsi schopný dobře hozeným stormům utéct, do toho zepředu archoni + zealoti a fakt no chance, kdyby chtěl toss být fakt hračička přidá ještě sentry a už vůbec neutečeš ze stormu. Zerlingové jsou úplně ze hry, archon je dává plošně na jednu ránu, dále mutalisky kdyby někoho napadli, tak ty to samé, pár archonů si poradí s docela dost početnou skupinkou mutů jak nic,... jakmile mám archony, tak už vlastně vůbec nedělám stalkery. Mno a roach zas to samé se zealotem jsou na stejno, ale zas s podporou archonů a stormů nemaj moc šancí a zamikání je pomocí FF od sentry je u roachů fakt jednoduché. Pokud soupeř jede mass roache, tak je fakt, že přidělávám trochu i stalkerů, abych využil plně dmg celé army, ti zealoti se přeci jen ve předu trochu přetlačujou mezi sebou, ale prostě taky neustojej tenhle mix army. Co, ale docela ujde jako obrana, jsou ti infestoři s fungal grow, to třeba archony krásně stopne a hydry je pak můžou z dálky dobře sundat, na to je třeba dávat pozor no, ale pokud toss má trochu větší army, tak nikdy zerg nechytí vše a stačí 2 ht aby byli volní a mohli dát storm a zerg se musí stáhnout zas nebo umře a archoni jsou tak zas v bezpečí.
Balty to co jsem psal je ciste theorycraft... Zajimalo by me, jak by to vypadalo v realu, ale s touto situaci jsem se jeste od hrace nestkal, takze neporadim, pisu jen co bych zkusil jet. Hydry stormu preziji (hp regen) i bez utikani (jednu, samozrejme stejne budu utikat), a pri rozumnem mnozstvi se da take utect (pri massu uz neni prostor... zalezi na pozici, ale to vis... takze zbytecne psat. Muty na archony ne, range rozdil na kitovani sice je, ale jelikoz je to ball-vs-ball, tak se nic nekona... a ten splash za milion-moc-dmg
muty nejet. Roache by mohli taky fungovat (opet s hydrama
). Tak ci tak, archon je hodne malo uzivana jednotka, s (dle meho) velkym potencialem