StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 18. pro 2024 3:26:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Jak scoutujete prvnim scoutem
12 => 3 => 6 30%  30%  [ 3 ]
12 => 6 => 3 10%  10%  [ 1 ]
nikdy jsem nad tim nepremyslel 10%  10%  [ 1 ]
scoutuji jak kdy... 50%  50%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 10
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 19:15:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Cau, jen bych rad znal vas nazor na takovou "pitomost". Jaky patern pouzivate u prvniho scouta u 4men map (1v1), jako je treba Metalopolis. Kdyz vezmu priklad ze ja mam spawn na 9 hodinach (6 hodin je nejkratsi vzdusna vdalenost, 12 je nekratsi pesi vzdalenost a 3 je cross). Jak pujdete scoutovat??

Ja napriklad jdu 12, 6, 3 - Abych byl co nejdriv na nejnebezpecnejsich pozicich
Vetsina lidi scoutuje 12, 3, 6

Co si o tom myslite??

_________________
Obrázek


Naposledy upravil Stoky dne pát 29. říj 2010 20:54:56, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 19:44:54 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
Pokud zerg du nejdriv nahoru a pak po smeru hod. ruc. kdyz neni zerg jedu k xel'naga pak 6 a proti smeru hod. ruc. Jelikoz zerga uvidím pomocí overlorda

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 19:53:43 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
BorderKeeper píše:
Jelikoz zerga uvidím pomocí overlorda


Na tohle pozor :) Já třeba letím Overlordem a jakmile vidím první budovu nebo jednotku, zase se stáhnu zpět. V 99% případů si toho soupeř nevšimne. Už vím, kde je, a s umístěním Ovíka nad základnou čekám do chvíle, kdy si mě protihráč sám scoutne nebo kdy potřebuju zjistit, co jede (podle toho, co z toho nastane dřív).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 19:57:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
12,3,6, s kazdym objevenym mistem se sance na nalezeni nepritele zvysuje, zprvu 1:3, pote 1:2 az to je tutovka 1:1. Proto se chodi 12,3,6 jelikož tak to má probe/scv/drone nejrychleji, jít ze 12 na 6 tak máš pořád šanci 1:2 akorád ujdeš zbytečně delší vzdálenost, která ti zabere více času a u takové hry proti zergovi, kde potřebuješ vědět co nejdříve zda jede 6/7/8 pool to je znát. Čili u všech map jít postupně, nekřižovat.

Ale záleží asi i na tom proč scoutuješ, pokud potřebuješ vědět co soupeř jede tak viz výše, ale pokud jsi zerg a potřebuješ najít soupeře kvůli rushi, tak to bude vypadat jinak, u zergů je vůbec všechno jinak. :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 20:52:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
BoardKeeper: Pokud je zerg chytry a nechce se prozradit overlordem tak se neprozradi. Bud se stahne jako rika Pralev (i kdyz i to jsem videl, a snazim se to dat do sve hry, kde hrac najel v dobe, kdy by se mel k nemu dostat overlord a vyscoutoval si toho ovelorda tezicem :D) a nebo scoutuje Overlordem prvni pesi cestu a pak az vzduch (mluvi o tom Day9 nebo nejaky jeho host tusim, kdyz poslete prvniho overlorda scoutovat pesi rush a druheho vzduchem, tak oba doleti na misto ve stejnou chvili)

Balty: Dam jen priklad moji uvahy. Kdyz takhle scoutuju proti terranovi, tak kdyz pujdu druhe misto krizem zpatky (ne dokola), tak se se scoutem dostanu jeste za wallin, kdyz pojede treba fast starport (uvidim gas, nebo factory...a kdyz budu mit trosku stesti, tak se tam to SCV chvili zdrzi. Terran, ktery to same pujde cross map, neni samozrejme takovou hrozbou a neni to pro nej ani tak lakave jit 1/1/1. Co se tyka hry proti zergovi, tak porad scoutuju nejdulezitejsi, nejblizsi pozici jako 1. (takze fast pool najdu) a jako druhy pojedu zase diagonalne pres mapu, protoze je to pro me nejvetsi hrozba (fast spire, zerg nebude delat zadny tech, pojede driv 2. plyn, udela par lingu a pojede drony) a mam jeste malou sanci ze me hned SCV zabiji lingove. I kdyby jel nepritel co bude cross 6pool, tak moje pozice je vcelku safe, protoze ke me dobehne az jako na druhou pozici (scout drone neposila, a prvni zautoci na "blind" na nejblizsi rush base...u druhe ma overlorda). Takze tenhle system (ktery teda jezdi vetsina top hracu) 12,3,6 je spise na to aby zjistili co nejdriv kde jsou a ne co jedou (jak tu pises uz na 3 pozici znas umisteni soupere, ale pokud mas smulu, v jedne ze tri her, tak bude presne na pozici vzdusneho rushe a to mu dava dobnou vyhodu).

Plus co me napadlo az ted, tak tim souperi min prozradim kde jsem...pokud nekdo spoleha na "zarucene" scouty (terrani vetsinou posilaji prvniho scouta po 1.SD, tossove, zas co vim, tak po prvni gateway, vzacne po prvnim pylonu). Prijede ke me scout kdyz mam 1/3 raxu tak vim ze je na nejblizsi rush distance. Prijede ke me ke konci stavby rax, je cross...a kdyz se nedostane za wallin (nebo kdyz stavim druhe depo nebo factory) tak je pres klif.

Ale jsou to vsechno jen samozrejme drobnosti, takovehle veci nevyhravaji hry. Jen me zajima jak posilate sve scouty.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2010 23:40:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Stoky píše:
Balty: Dam jen priklad moji uvahy. Kdyz takhle scoutuju proti terranovi, tak kdyz pujdu druhe misto krizem zpatky (ne dokola), tak se se scoutem dostanu jeste za wallin


To by ale na tom místě musel být, když bude na 3 tak se už za něj taky nedostaneš. Jinak jde o to najít soupeře a zjistit co jede a když pujdeš 12,6,3, tak tvůj dělník musí ujít větší vzdálenost, čili to celkově trvá více času a pokud soupeře najdeš až na po3tí, tak tvým systémem ztrácíš drahocené vteřiny a možná je to zákon schválnosti, ale já sám skoro vždy najdu soupeře až na po3tí. ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: sob 30. říj 2010 4:21:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Balty píše:
Stoky píše:
Balty: Dam jen priklad moji uvahy. Kdyz takhle scoutuju proti terranovi, tak kdyz pujdu druhe misto krizem zpatky (ne dokola), tak se se scoutem dostanu jeste za wallin


To by ale na tom místě musel být, když bude na 3 tak se už za něj taky nedostaneš. Jinak jde o to najít soupeře a zjistit co jede a když pujdeš 12,6,3, tak tvůj dělník musí ujít větší vzdálenost, čili to celkově trvá více času a pokud soupeře najdeš až na po3tí, tak tvým systémem ztrácíš drahocené vteřiny a možná je to zákon schválnosti, ale já sám skoro vždy najdu soupeře až na po3tí. ;)


To ano, ale s mym systemem se nedostanu za wall soupere co bude cross a je u nej nejmensi sance ze pojede nejaky rush. A radeji najdu napotreti soupere cross nez toho co muze jen fast DT drop, fast banshee, nebo mass mutas...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Scouting 4men map
PříspěvekNapsal: pát 05. lis 2010 14:10:52 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
zerg: Overlord na nejkratsi vzdalenost (na delsi nema smysl, sejme ho marina/stalker + cele veky trva nez doleti).
u meta: 12->watch tower->3-> do baze/zustan na miste (spis ho vracim po skoutu baze zpet, na spinavou praci mam lingy).

skrz watchtower se da dobre zjistit z kam dron sel, a tech par sec vas nezabije (6pool na podobnych mapach je naprd, tak proc to resit)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz