StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 5:16:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: pát 24. zář 2010 14:38:55 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Jistě .. siege, výsadek, nebo klidně atomovka... Terran má na všechno ne 1 ale 3 odpovědi :) s tím asi nic nenaděláme :-p


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: pát 24. zář 2010 15:07:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Nechcem z kazdeho robit vola, akurat neviem preco by mal terran utocit v 6. minute ked ma toss sancu prevalcovat ho zealotmi.

Terran utoci na zaciatku len ak skusa reapermi ci toss ma alebo nema stalkrov ;) Inak utocit nepotrebujes, taci kontrolovat ci toss ide fast expu a zabranit mu v tom (naco musi staci aj MM). Do utoku ide terran az ked ma komplet MMM (pripadne MMMG), pripadne nacasuje utok podla vyscanovaneho techu. Ak toss techuje na colosov, tak staci zautocit tesne predtym nez mu nejaky z vyrobne vylezu, nema velku army lebo techoval a nema hi tech jednotky lebo si prisiel nacas. Staci nemulovat a scanovat ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: pát 24. zář 2010 18:41:33 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Stealman píše:
Nevím, kam to napsat, tak to napíšu sem .. z trochu jiného soudku. Nevíte jestli se někdo zamyslel nad tím / nebo jestli se o tom někde nepíše vysvětlení. Jak fungují štíty u tosse podle mého ne uplně dobře ? Uvedu příklad... souboj Stalker vs Marauder. Marauder bonus na armorred což stalker je, ale když je jednotka armored tak má jako výhodu to, že má v základu 1 armor (hi-end jednotky i víc). Jenže v tomto zmiňovaném souboji má stalker prvních 80hp štít, který tento bonusový armor nemá a dostává tedy plných 20 damage, podle mě je to blbost aby jedna jednotka těžila z bonusu na armored atribut druhé jednotky a ta druhá nemohla těžit z bonusu v podobě +1 armor. Pokud štít ten armor nepřejímá (což nepřejímá) tak by na něj neměl přeci ani platit bonus vs armored. Osobně si myslim, že na štít by neměl nikdo mít ani bonus ani postih nic. Prostě svoje základní damage.

Přijde mi prostě divné že štít trpí povahou jednotky kterou chrání, ale benefity z ní nepřejímá. Je to jen takový plk, ale je to prostě divné.


funguje to spravne a mas pravdu ze to takhle funguje protoze protosske stity nejsou na stejne bazi jako armor mozna sis vsiml ze maji i rozdilna vylepseni ve forge a sice stity jsou v tomto ohledu horsi ale na druhou stranu marauderovi hp se samy od sebe behem chvile nedoplni stity se doplni

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: sob 25. zář 2010 0:14:06 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Jojo jasný, tak jako ono to nevadí moc .. ale bylo by pěkný kdyby armored jednotky měli u štítů ten +1 armor už v základu .. když už trpí tim armored damagem :) Neřikam že to je nějaká nutnost .. nic moc by to neovlivnilo, jen mě to tak napadlo, že to je tak trochu nelogický :)

Jo a marauder že se nedoplňuje jo, dlouho sem neviděl hele skupinku marauderů nad kterou by nebděl medivac, takže ve finále teranská bio se zdarma léčí uplně celá a nejen necelá polovina jako naše štíty :))) ale to jentak na okraj :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: sob 25. zář 2010 8:31:39 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
jenze ty uz nemusis investovat do dalsiho techu aby sis stity doplnil stejne jako u stitu budov nic te nestoji stit budovy terran je musi opravit a to ze medivac se pridava ke kazdymu buildu vs protoss uz je jina vec

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.0
PříspěvekNapsal: sob 25. zář 2010 19:19:11 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
To už bych měl raději to teranské opravování, než protoské doplňování štítu.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz