StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Patch 1.4.0 PTR preview https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=9&t=1618 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Yarin [ čtv 25. srp 2011 11:25:17 ] |
Předmět příspěvku: | Patch 1.4.0 PTR preview |
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662 |
Autor: | Weezing [ čtv 25. srp 2011 11:34:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
S tím preignatorem to podle mě přehnali. Jinak zase terran nerfován na všech frontách. Aspon zmena ultraliska je rozumná, protože zerg je založen na rychlém remaxování a než se udělal ultralisk tak to trvalo věčnost. |
Autor: | Yarin [ čtv 25. srp 2011 11:43:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
uvidime jak to nakonec dopadne, jeste to neni ani na PTR a za dobu testovani se muze ledacos zmenit |
Autor: | Drakan [ čtv 25. srp 2011 11:44:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
Balance ■General ■Unit vision up ramps has been reduced by 1. ■PROTOSS ■Immortal ■Attack range increased from 5 to 6. ■Mothership ■Acceleration increased from 0.3 to 1.375. ■The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online. ■Stalker ■Blink research time increased from 110 to 140. ■Warp Prism ■Shields increased from 40 to 100. ■TERRAN ■Barracks ■Build time increased from 60 to 65. ■Hellion ■Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5. ■Raven ■Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953. ■ZERG ■Infestor ■Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored). ■Overseer ■Morph cost decreased from 50/100 to 50/50. ■Contaminate energy cost increased from 75 to 125. ■Ultralisk ■Build time decreased from 70 to 55. -jsem toss imortal dobra volba, prisma dobra volba byla papirova, tu Mother shipu nechapu ten dlouhej text |
Autor: | Yarin [ čtv 25. srp 2011 11:49:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
ze se jednotky pod MS budou maskovat postupne (cca 25 jednotek za vterinu), chteji tim zabranit lagu kdyz vyleze mothership a zamaskuje vse najednou, coz je urcite dobrej napad bo i mne klesnou fps o 30 kdyz MS vyleze, a to nemam zrovna orezavatko. |
Autor: | MaHi [ čtv 25. srp 2011 11:56:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
První patch, na který lidi masívně nenadávají... žeby Blizard konečně začal poslouchat komunitu ? Ty změny mi příjdou vesměs správné, tak uvidíme kolik toho proleze do finálního releasu. |
Autor: | Pralev [ čtv 25. srp 2011 12:06:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
Tak abych MaHimu nezkazil radost, nebudu nadávat (i když na toho Immortala a rax by se mi chtělo ) Jinak tu změnu s vizí na rampě jsem úplně nepochopil, mohl by mi to někdo vysvětlit? Jednotky na rampě budou mít o 1 menší vizi nahoře? Nebo musí být o 1 "políčko" výš, aby viděli nahoru? Protože ta první varianta mi přijde správnější jako překlad, ale nechápu její význam - nezabrání to například tossovi blinkovat se nahoru, ne? |
Autor: | Hammy [ čtv 25. srp 2011 12:10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
jak se píše na sc2cz o Unit vision up ramps has been reduced by 1. / Dohled jednotek pod rampou zredukován o 1 (celkem BIG DEAL, páč výhoda pozice se projeví ještě víc + možná konec 4gatů s warpem na rampu?) (Tučnák) mnohem větší výhoda high groundu pro obránce, ovlivní hlavně 4gate a blinkstalkery, ovlivní to i scout hlavne za zergy nebude stacit lingem nabehout do pulky rampy ale az nahoru a i tak uvidi mene... (Horroren) |
Autor: | Ashencz [ čtv 25. srp 2011 12:11:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
Pralev píše: Tak abych MaHimu nezkazil radost, nebudu nadávat (i když na toho Immortala a rax by se mi chtělo ) Jinak tu změnu s vizí na rampě jsem úplně nepochopil, mohl by mi to někdo vysvětlit? Jednotky na rampě budou mít o 1 menší vizi nahoře? Nebo musí být o 1 "políčko" výš, aby viděli nahoru? Protože ta první varianta mi přijde správnější jako překlad, ale nechápu její význam - nezabrání to například tossovi blinkovat se nahoru, ne? Já to pochopil tak, že se toss bude moct blinknout nahoru až o trošku později. Normálně by ses blinkal (:lol:) třeba v půlce. Takhle budeš moct až v horní třetině. Podle mě to je na nerfnutí PvP jako 4gate blinkající stalkeři. Hrávalo se to dost teď. |
Autor: | Yarin [ čtv 25. srp 2011 12:12:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.4.0 PTR preview |
Pralev píše: Tak abych MaHimu nezkazil radost, nebudu nadávat (i když na toho Immortala a rax by se mi chtělo ) Jinak tu změnu s vizí na rampě jsem úplně nepochopil, mohl by mi to někdo vysvětlit? Jednotky na rampě budou mít o 1 menší vizi nahoře? Nebo musí být o 1 "políčko" výš, aby viděli nahoru? Protože ta první varianta mi přijde správnější jako překlad, ale nechápu její význam - nezabrání to například tossovi blinkovat se nahoru, ne? Pravdepodobne to bude mit co delat s 4gatem a pylonem pod rampou |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |