StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

3vs3
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=36&t=832
Stránka 2 z 2

Autor:  Stealman [ úte 30. lis 2010 10:23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 3vs3

3v3 občas hrajem a na tohle jsem teda ještě nenarazil .. 3x six pool zajímavý :) Ale zdá se mi, že pokud to ti zergové zahrají chytře a prvnímu soupeři zabijou jen workery a na zbytek se vykašlou a pak hned naběhnou ke druhýmu (možná už s dalšíma 12ti lingama posil) tak se ani ten druhej neubrání .. možná T s wallem bunkrema a scv co ho opravujou, ale P se podle mě neubrání, když ti zergové budou dost rychlý. Pokud u prvního soupeře strávi jen třeba půl minuty a každý z nich stihne poslat po 4 lingách posil, tak si myslim, že je to prostě GG a neuděláš nic :) 1v3 už pak nemá šanci ať dělá co dělá.

Autor:  GoodWill [ úte 30. lis 2010 10:54:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: 3vs3

Toss sa ubrani rovnako dobre ako terran. Proti zergom standardne staviam
- 9 pylon
- dalej vsetky drony bez chrono boostu !!! (dolezite aby ste mali dost penazi na budovy a neminuly vsetko na drony)
- Hned ako je 150, tak forge (forge + prvy pylon vytvoria wall medzi nexom a gasom)
- hned ako je 100, tak pylon na druhu stranu
- Po dokonceni forge okamzite prvy canon za prvy pylon a forge (aby bol kryty)
- Ked je 150, tak gateway (druhy pylon a gateway vytvoria wall medzi nexom a druhym gasom)
- Druhy canon schovat za gateway

V tomto case dojdu zerglingovia, musia obiehat cely wall a k dronam sa dostavaju len pomedzi mineraly. 1-2 zergovia obycajne ustupia a idu inde. Traja by mozno bojovali... s velkymi stratami. Ak zautocia na pylony, treba rychlo stavat dalsie.

Niekde medzi tym treba postavit aj gas. Chrono nebol pouzity,t akze bude mozno boosotvat zealotov a upgrade weapon damage. Pockat tak na 6 lotov a go ;) gg

Autor:  Geene [ úte 30. lis 2010 11:11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 3vs3

77white píše:
hacek je v tom ze napadeny hrac ma byt obetovan a zbyli dva hraci vsechny tri dorazit, protoze jejich ekonomika bude totalne mimo...


Naprosto souhlasim, ty dva co zbydou by to meli bezproblemu vyhrat, 2x vyssi income udela svoje! A hlavne nejsou zabrzdeni na techu jako zerg.

Autor:  Shibberius [ čtv 21. dub 2011 9:53:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 3vs3

No v tychto pripadoch velmi zalezi na mape, hravam dost teamovky, vacsinov v zlozeni ZTP :D ,

2v2 a zvlast 3v3 mapy su dost velke, a mas iba 2 mozne scenare: hrate spolu na jednom mieste alebo kazdy osamote. Ak mas tusaka na 3 alebo 2 zergov (ak su 3 a idu vsetci 6 pool su dementi) treba ist hned na scout, podla velkosti mapy prvym alebo druhym vyrobenym workerom. Wall zacnes stavat preventivne (T alebo P), ak vidis ze ide 6/7 pool tak vacsinov neni problem pre terrana to zawallovat cele aj ak je rampa velmi siroka, vtedy si vsak je potrebne uvedomit si kolko budov bude na to treba, preskocis rafinerku a ides stavat wall. ako T mas x variantov ako to uhrat mozes si dovolit dokonca prestat na chvilu produkovat scv az na minutu pri zachovani mineral incomu (bez rafinerky 2x rax 2x SD, OC)
Vybavene - jeden hrac obetuje tech a ide v podstate mineral only cim dojde k minimalnemu eko zdrzaniu (a v hre 3v3 ak oni sli 6-pool sa snad ani neda hovorit o nevyhode)

Ak ste kazdy sam je situacia jednoducha (neni moc co ine riesit) - klasicke 1v1 postupy akurat s tym ze zerg musi reagovat poolom (preto je dolezity velmi skory scout), podla situacie moze obetovat ovika a ist iba na 9/11 dronov 1-2 crawlery/pripadne crawler qeen ak sa citi a brani sa dronami pri crawleri, ktory samozrejme musi postavit hned vedla hatchky. Da sa tak odrazit aj 3*6pool, minimalne sposobit velmi vazne straty. Vtedy su na tahu partaci ktory to musia vyriesit. (T ide optimalne hellion, toss moze zealotov s tym ze k tomu techuje)

Treba pocitat s tym ze su dobry hraci ktory ti do tych crawlerov nepojdu, ale to uz je kapitola sama o sebe.

Hovorim nemyslim si ze je to taky problem ubranit, kriticky je skory scout, velka mapa dava obrovsku vyhodu. Potom uz len netreba spanikarit.

Teamove hry su dost ine ako 1v1, videl som low diamant zerga (1v1, 2v2) ktory v teamovkach nevedel odrazit 2x 6-pool, kvoli zauzivanym postupom a potom potom bronzoveho zerga, ktory hra hlavne teamovky (zlato), ktory s tymto nema absolutne problem.

inac ovela lepsie funguje 2x 7-pool (v 3v3, v 2v2 naozaj situacne a podla mapy), 6-pool sa fakt neopla, skor sa osvedcil 7 pool (zdrzanie je minimalne, par sekund max, vyskusane), vtedy ma zerg ovela lespiu poziciu na ci uz pokracovanie v tlaku alebo prechod na makro, zasas zalezi od mapy.

Tot moje skusnenosti s team games na urovni gold/platina vo veci 6-poolov (osvedcene aj proti diamantovym hracom, kde vsak treba pocitat s tym ze diamant ma v plane aj alternativu ak to nevyjde, nie ze 6lingov potom dalsie lingy, nevyslo, leave)

Autor:  elkar [ čtv 21. dub 2011 10:59:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 3vs3

To je právě to. Když jsou lidi od sebe odděleně, tak pokud na jednoho z nich zatlači všichni protivnici třeba tím 7 poolem, tak s pomocí od protihráčů je to těžký ubránit protože jsou daleko.

My hrajeme vetsinou tak ze dva delaji neustaly harras a pritom expanduji a treti typek techuje treba na mutalisky a po nejakym case ten harras prevezme a my dva vytechujeme tier 2,3 jednotky.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/